O Kawie z prądem własnie w podobnej wersji myslałem

chyba dzięki podpowiedziom wykombinowałem:
na tył dałbym nową piastę, już pod kasetę. np
https://rowerowy.com/sklep/czesci/piasty/piasty-tyl/prod/novatec-t-do-42-sbale z tym systemem mocowania tarczy hamulcowej na "pająku"na śruby.
do tego kaseta ale bez wariactw ,34-36T wystarczy bo na takiej ilości zębów obecnie mam i jest ok na prostej.
zamiast tarczy hamulcowej dać tam zębatkę np 34 albo i większą, kwestia zamocowania
nad piastą, w skrzynce tylnej mojego pojazdu zamontować akumulator 12V żelówka
a na rame roweru z tyłu przykręcić
https://allegro.pl/silnik-24v-350w-do-rowera-elektrycznego-1016z-i6559760252.html?reco_id=5a71ed8d-9381-11e8-8321-b8ca3a6b9c60widziałem wersje 300W na 12V
ilośc obrotów cos koło 353 obr /min
Jesli liczymy żę na zębatce 9t po przekładni jest 353 obroty a napędza zębatkę np 46T to:
1 obrót zębatki na przekładni daje 0,195 obrotu zębatki dużej na kole.
jeśli obroty silnika to 353 po przekładni to w 1 sekundę zębatka 9t obraca się 5,8 raza dokoła osi , jeśli 1 obrót dookoła osi daje na kole obrót o 0,195 to mnożymy i mamy 1,14 obrotu tylnego koła na sekundę -już po napędzaniu silnikiem.
liczymy ze obwód koła 26cali z opona to około 2,07m czyli 2,07 X1,14 = 2,35 m to droga w 1 sekunde , czyli przez 1h ( 3600 sekund ) mamy 8500 - zaokrągleniu - przejechanych metrów .
czyli 8,5km/h
dobrze rozumuje?
czy tego rodzaju silnik umożliwia jazdę przy użyciu pedałów czy nie za bardzo i trzeba coś szukać z wolnobiegiem ?