Autor Wątek: Dziś pytanie - dziś odpowiedź  (Przeczytany 169275 razy)

Bart07

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 72
Odp: Dziś pytanie - dziś odpowiedź
« Odpowiedź #90 dnia: Marzec 09, 2018, 11:37:31 am »
Jak się wstawia obrazki do wiadomości???
Bartosz.

3x3

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 318
Odp: Dziś pytanie - dziś odpowiedź
« Odpowiedź #91 dnia: Marzec 09, 2018, 12:17:56 pm »
tylko jak go potem tam unieruchomić? Czy wystarczy "na klej"?

Azotem go ;)

tomo

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 820
  • SWB DIY
Odp: Dziś pytanie - dziś odpowiedź
« Odpowiedź #92 dnia: Maj 21, 2018, 06:57:25 am »
Obręczy 20" szukam.
Pod tarcze, czarna, kapslowana, min. 32 otwory, raczej węższa.
Fajnie by było, jakby była dostępna w kraju i żeby kosmicznych pieniędzy nie kosztowała.

raffi

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 254
Odp: Dziś pytanie - dziś odpowiedź
« Odpowiedź #93 dnia: Maj 21, 2018, 03:20:34 pm »
Obręczy 20" szukam.
Pod tarcze, czarna, kapslowana, min. 32 otwory, raczej węższa.
Fajnie by było, jakby była dostępna w kraju i żeby kosmicznych pieniędzy nie kosztowała.

Mogę polecić Dartmoor Fortress. Cieżka, pancerna, 32 lub 36 szprych do wyboru, kapslowana, czarna. Niestety szerokość 32mm. Cena 75-100zł (na Allegro).

szydziu

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1611
    • Pilskie Bractwo Turystyki Rowerowej.
Odp: Dziś pytanie - dziś odpowiedź
« Odpowiedź #94 dnia: Maj 21, 2018, 03:23:22 pm »
Chciałbym zelektryfikować coś takiego dla starszej pani:
https://www.olx.pl/oferta/rower-obnizona-rama-rehabilitacyjny-26-koszyk-CID767-IDnUlNU.html#1ccf5255a3

Poproszę o wycenę. ;)
Chyba że ktoś posiada podobny sprzęt. Fajnie by było z elektrycznym wspomagaczem.

tomo

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 820
  • SWB DIY
Odp: Dziś pytanie - dziś odpowiedź
« Odpowiedź #95 dnia: Maj 21, 2018, 06:33:22 pm »
Obręczy 20" szukam.
Pod tarcze, czarna, kapslowana, min. 32 otwory, raczej węższa.
Fajnie by było, jakby była dostępna w kraju i żeby kosmicznych pieniędzy nie kosztowała.

Mogę polecić Dartmoor Fortress. Cieżka, pancerna, 32 lub 36 szprych do wyboru, kapslowana, czarna. Niestety szerokość 32mm. Cena 75-100zł (na Allegro).
Fortressy widziałem. Za szerokie trochę

lechulysy

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 391
Odp: Dziś pytanie - dziś odpowiedź
« Odpowiedź #96 dnia: Maj 28, 2018, 10:06:49 am »
Szukam ZWIJANEJ opony 26" x 1.5 możecie polecić coś w sprawdzonego? w sobotę daleko do cywilizacji pękła mi schwalbe maraton plus - do tej pory miałem o nich bardzo dobre zdanie ale na wszelki wypadek wolę mieć ze sobą jakiś zapas

ten maxxis jest niedrogi - warto?
Leszek

live_evil

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1240
  • ...i stąd wiemy, że Ziemia ma kształt banana
Odp: Dziś pytanie - dziś odpowiedź
« Odpowiedź #97 dnia: Maj 28, 2018, 10:09:39 am »
Ja bardoz polecam Schwalbe Marathon Supreme 42-559 (26x1,6), super lekka, niskie opory toczenia i wytrzymałość na przebicia. Miałem Maxxisa w wersji 28" i drugi raz nie wezmę.

lechulysy

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 391
Odp: Dziś pytanie - dziś odpowiedź
« Odpowiedź #98 dnia: Maj 28, 2018, 10:19:41 am »
Ja bardoz polecam Schwalbe Marathon Supreme 42-559 (26x1,6), super lekka, niskie opory toczenia i wytrzymałość na przebicia. Miałem Maxxisa w wersji 28" i drugi raz nie wezmę.
dzieki Marek :) podpowiesz gdzie to mozna kupic? znalazlem tylko alledrogo za 160 zeta
Leszek

live_evil

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1240
  • ...i stąd wiemy, że Ziemia ma kształt banana
Odp: Dziś pytanie - dziś odpowiedź
« Odpowiedź #99 dnia: Maj 28, 2018, 10:24:45 am »
Trzeba polowac na allegro i ebayu. Ja swoje kupowałem poniżej 100zł/szt.

raffi

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 254
Odp: Dziś pytanie - dziś odpowiedź
« Odpowiedź #100 dnia: Maj 29, 2018, 09:42:37 am »
Szukam ZWIJANEJ opony 26" x 1.5 możecie polecić coś w sprawdzonego? w sobotę daleko do cywilizacji pękła mi schwalbe maraton plus - do tej pory miałem o nich bardzo dobre zdanie ale na wszelki wypadek wolę mieć ze sobą jakiś zapas

Jak założyłeś nową, to masz na parę lat (lub 10000km) spokój. Zapas zbędny.

Ale jak koniecznie chcesz, to Schwalbe Marathon też bym polecał.


Z Maxissem nie miałem doświadczeń, osobiście unikam natomiast Kendy i CST - z nimi miałem doświadczenia, bardzo złe.

lechulysy

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 391
Odp: Dziś pytanie - dziś odpowiedź
« Odpowiedź #101 dnia: Maj 29, 2018, 10:46:42 am »
Jak założyłeś nową, to masz na parę lat (lub 10000km) spokój. Zapas zbędny.
też tak myślałem bo kupowałem do tej pory Plusy i mam w jednym rowerku 4 lata 13 tys i nadal wyglada bardzo OK, a tutaj 1 rok 5 tys i kupa...
Leszek

raffi

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 254
Odp: Dziś pytanie - dziś odpowiedź
« Odpowiedź #102 dnia: Maj 30, 2018, 12:19:55 pm »
Jak założyłeś nową, to masz na parę lat (lub 10000km) spokój. Zapas zbędny.
też tak myślałem bo kupowałem do tej pory Plusy i mam w jednym rowerku 4 lata 13 tys i nadal wyglada bardzo OK, a tutaj 1 rok 5 tys i kupa...

Musiała być albo jakaś zleżała, albo za słabo ja pompowałeś. Schwalbe BARDZO nie lubią jak ktoś jeździ na niskim ciśnieniu, przedwcześnie się wtedy zużywają.

oblivion

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 514
Odp: Dziś pytanie - dziś odpowiedź
« Odpowiedź #103 dnia: Maj 30, 2018, 12:26:09 pm »
Potrzebuje zrobić under seat steering w trajce - czy można coś wykorzystać zamiast rury sterowej+stery? mam jeden komplet z demontażu ale jest dosyc długa (mało gwintu po obu stronach, żeby skrócić), a chciałbym max na 6cm, żeby mi nie wystawała pod utorbieniem za bardzo...

raffi

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 254
Odp: Dziś pytanie - dziś odpowiedź
« Odpowiedź #104 dnia: Maj 30, 2018, 02:23:35 pm »
Potrzebuje zrobić under seat steering w trajce - czy można coś wykorzystać zamiast rury sterowej+stery? mam jeden komplet z demontażu ale jest dosyc długa (mało gwintu po obu stronach, żeby skrócić), a chciałbym max na 6cm, żeby mi nie wystawała pod utorbieniem za bardzo...

Mowa o mocowaniu samej kierownicy do ramy, czy o sposobie mocowania kół do ramy?
Jak 1, to najłatwiej jest w ogóle nie robić kierownicy, tylko drążki od kół bezpośrednio. I wtedy masz dwie "dźwignie", którymi skręcasz. Na każdej dźwigni masz jedną manetkę i klamkę hamulca.
Klasyczne USS, z taka normalna kierownicą pod fotelikiem, to raczej do dwukołowców.