Autor Wątek: Projekt i budowa IMK P8  (Przeczytany 93117 razy)

oblivion

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 514
Odp: Projekt i budowa IMK P8
« Odpowiedź #105 dnia: Październik 12, 2016, 10:45:41 am »
"Nie nakładać na szyby" zabezpieczają się dlatego, że mało myślący nałoży na szybę przednią w aucie i spowoduje wypadek podczas deszczu, jak mu sie wszystko rozmaże przed oczyma. I będzie ciągał firmę po sądach "bo nie było napisane" ;)
Mam w garażu wosk do szyb wewnętrznych, zapobiega osadzaniu pary, a zwykłym woskiem nie raz pokrywałem boczne szyby w aucie i daje to ładny efekt spływania wody.
Wszystko z rozwagą można ;)

REDARROW

  • sympatyk
  • *
  • Wiadomości: 6
Odp: Projekt i budowa IMK P8
« Odpowiedź #106 dnia: Październik 12, 2016, 06:19:59 pm »
Jeżeli to szyba zastosuj budżetowy środek "Rain X" tylko nie anti fog!! Efekt jest taki że zwiększa napięcie powierzchniowe i kropelki wody "uciekają" z szyby działa to bardzo fajnie :). Jest ale efekt uboczny: jak kropla uderza w szybę rozbija się na takie drobniutkie i tworzą jakby mgiełkę. Możesz wypróbować, tylko jeszcze jedno jak nie będzie ci odpowiadać to trochę wysiłku jest aby to ściągnąć.  W samochodzie schodzi z szyby pod wycieraczką po ok 2-3 miesiącach. Ja używam w samochodzie i w domu na oknach - mycie dużo łatwiejsze :)
Zobacz na Youtube testy jak to działa.
Jak chcesz wypróbować to daj znać zapytam na forum detailingu czy kogoś nie ma w pobliżu to pewnie pomoże :)
« Ostatnia zmiana: Październik 12, 2016, 06:29:00 pm wysłana przez REDARROW »

tatar

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 184
Odp: Projekt i budowa IMK P8
« Odpowiedź #107 dnia: Październik 12, 2016, 07:50:07 pm »
Miałem napisać to co Storm.
Nie wierzę, że nie masz światła w garażu...

Franc

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 2326
  • Ponad 30 lat na poziomie
    • Moje zdjęcia rowerów
Odp: Projekt i budowa IMK P8
« Odpowiedź #108 dnia: Październik 12, 2016, 08:24:06 pm »
Mam światło w garażu, ale mam też PIERDOLNIK STRASZNY, którego nie chcę pokazywać.
Najgorzej, że Najukochańsza zabiera swój służbowy aparat na cały długi łykęd i nie będę miał czym robić zdjęć. Chyba, że zabiorę Młodemu telefon...... Bo jakbym chciał swoim, to już lepsze zdjęcia wychodzą robione ziemniakiem.
« Ostatnia zmiana: Październik 12, 2016, 08:26:04 pm wysłana przez Franc »
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
Twister 800

tomek70

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1114
Odp: Projekt i budowa IMK P8
« Odpowiedź #109 dnia: Październik 12, 2016, 10:36:23 pm »
Dobra  dobra nie chcesz zdradzić technologii :)

Yin

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 4077
Odp: Projekt i budowa IMK P8
« Odpowiedź #110 dnia: Październik 12, 2016, 11:07:51 pm »
ale mam też PIERDOLNIK STRASZNY, którego nie chcę pokazywać.
My budujący rowery i inne ustrojstwa to rozumiemy :). Po za tym wolność wariacje w swoim warsztacie :) Btw nie sprzątaj bo jak posprzątasz to nie znajdziesz. Posprzątałem walające się haki przerzutki 3 miechy temu i od tygodnia nie jestem wstanie dojść gdzie je wsadziłem...

aligatorpoczta

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 422
Odp: Projekt i budowa IMK P8
« Odpowiedź #111 dnia: Październik 13, 2016, 05:13:01 am »
Nie bądź taki pokaż ci tam masz
Czarne Swb  ful 26x26, Zielona żaba swb 20x26

szydziu

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1591
    • Pilskie Bractwo Turystyki Rowerowej.
Odp: Projekt i budowa IMK P8
« Odpowiedź #112 dnia: Październik 13, 2016, 09:17:25 pm »
mam też PIERDOLNIK STRASZNY, którego nie chcę pokazywać.
Gdybyś miał tam porządek jak w sklepie - uznałbym cię za nienormalnego ;)

fdx

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 695
Odp: Projekt i budowa IMK P8
« Odpowiedź #113 dnia: Październik 14, 2016, 06:41:57 am »
Po za tym wolność wariacje w swoim warsztacie :)

O.. to mi się podoba... szkoda że w prawdziwym życiu to tak nie działa i zarząd ogniska domowego nakazuje sprzątać...
Poziomka... bo ostre koło jest zbyt mainstreamowe...

Franc

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 2326
  • Ponad 30 lat na poziomie
    • Moje zdjęcia rowerów
Odp: Projekt i budowa IMK P8
« Odpowiedź #114 dnia: Październik 14, 2016, 01:37:59 pm »
Tak :( a im bliżej zimy tym bardziej się tego domaga. A jak w końcu posprzątam, to potem zajmuje garaż swoim samochodem i zostaje za mało miejsca na rowery.
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
Twister 800

Franc

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 2326
  • Ponad 30 lat na poziomie
    • Moje zdjęcia rowerów
Odp: Projekt i budowa IMK P8
« Odpowiedź #115 dnia: Październik 14, 2016, 08:34:55 pm »
Najukochańsza zapomniała aparatu, ale szkoda........




Na razie taki stan zabudowy, brakuje tyłu i dołu z klapami oraz jednej szybki: do pierwszych testów wystarczy - od deszczu chroni, ale po rękach i twarzy wieje - osłona musi bardziej zachodzić na boki. Poza tym, było tworzone bez błotnika, który teraz doszedł (dzięki Maciek) -i niestety wspornik z przodu lekko z błotnikiem koliduje - albo skrócę błotnik albo trochę odchylę osłonę. Już wiem, ze źle podzieliłem tylną obręcz - dolna część powinna sięgać wyżej, muszę też ją przerobić, żeby nie trzeba było rozpinać łańcucha albo demontować poszycia do montażu.
Więcej: https://goo.gl/photos/wcBgjLjVpBtYFRBk7
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
Twister 800

tatar

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 184
Odp: Projekt i budowa IMK P8
« Odpowiedź #116 dnia: Październik 15, 2016, 11:33:36 am »
Wygląda na dosyć wysoką - przy poprzedniej o ile pamietam chodziło o fotelik z dzieckiem?
Nie mogłaby być niższa? Wtedy też może mniej by wiało bokami...

Franc

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 2326
  • Ponad 30 lat na poziomie
    • Moje zdjęcia rowerów
Odp: Projekt i budowa IMK P8
« Odpowiedź #117 dnia: Październik 15, 2016, 11:50:57 am »
Wysokość w najwyższym punkcie pozwala na siedzenie w kasku, prawie prosto. To ułatwia wsiadanie.
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
Twister 800

tatar

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 184
Odp: Projekt i budowa IMK P8
« Odpowiedź #118 dnia: Październik 15, 2016, 12:22:39 pm »
A czuć jakieś zyski aerodynamiczne?

Franc

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 2326
  • Ponad 30 lat na poziomie
    • Moje zdjęcia rowerów
Odp: Projekt i budowa IMK P8
« Odpowiedź #119 dnia: Październik 15, 2016, 12:31:10 pm »
Nie, chyba,  że ujemne :) Pod wiatr czuć powierzchnię.
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
Twister 800