Zostając lekko przy offtopie, ja też mam już ustaloną datę montażu GPS'a na palcu... Rezerwacja miejsca, gdzie cała rodzina będzie mogła 'świętować' owe zdarzenie, z iście realnym czasem wyprzedzenia. Oczywiście mówimy o rezerwacji wizyty u neurologa, czy innego specjalisty 'wdzisiejszychczasach'.
BTW, Z oponami poklikałem i spora większość sprzedawców oferuje lacze 4 - 4,5", z tych szerokich. 4,8" także się zdarzają.
DeVilio, nie wiem czemu, tak bardzo chcesz mieć powyżej 5"? Nie dosyć, że w miarę dobra opona 4,5" (względnie popularna) kosztuje blisko 2 stówki, to pomyśl ile będzie za skrajne modele.
Druga, fajna sprawa patrząc na faty jest to, że możesz śmiało stosować różne szerokości obręczy. Dyferencja jest o tyle duża, w porównaniu do opon szosowych, czy mtb, że dużą większość opon możesz nawinąć już na obręcz 65mm aż do 100mm. Co chcę przez to powiedzieć - stosując odpowiednio dobraną obręczą, możesz dopasować kształt oraz charakterystykę pracującej zeń oponą. Do tego dochodzi ciśnienie w zakresie 0,4-2 bar i masz już kosmos z ilością kombinacji.
Ramę wstępnie przygotuję na opony w rozmiarze 559-4,5" (120mm szerokości balonu), co daje około 735mm średnicy opony. Jeżeli będzie konieczność, wprowadzi się stosowne zmiany
