I wideo z objazdu:
Objazd i to z jaką gracją... To się rozumie

@DeVilio:
Mówisz o oponkach... Do jakich szerokości chciałbyś mieć tę konstrukcję?
W tym wątku:
LINK przeczytałem o różniastych standardach szerokości piast do rozwijających się obecnie fatbike'ów. Trzeba się poważnie zastanowić nad wyborem konkretnego standardu, aby można było możliwie łatwo wykonywać kolejne modele fatflevo.
Na alledrogo można zauważyć kilka standardów piast. Da się skompletować zestaw pod mini-fat, czyli z przodu i z tyłu piasta o szerokości 130/135 mm. Idąc dalej mamy już typowe pod fat-bike standardy 150, 170 oraz 190 mm. Ceny jak na tę chwilę - horrendalne w porównaniu do standardowych piast w standardzie 100/130.
Kolejna sprawa to dostępność mechanizmów korbowych. W fatbike mufa suportowa ma standard 100 mm, co zmusza do zastosowania specjalnych zestawów. W sieci wyszukałem coś takiego, co wydaje się być ciekawym rozwiązaniem
LINK. Suport wykonany z zastosowaniem systemy Howitzer, produkcji Truvativ'a. Wprawdzie konfiguracja tarczy dedykowana jest do MTB, to z mojego punktu widzenia, nic nie powinno stać na przeszkodzie, aby założyć sobie tarcze w innym rozmiarze. Standard mocowania to MTB, czyli 64/104. Innym wyjściem jest kupno samego suportu na kwadrat (do wyhaczenia na alledrogo) za około 50 złociszy. Na to idzie już każda korba pasująca na to mocowanie.
W końcu nasuwa się pytanie, czy nie taniej i łatwiej kupić gotowego fata i zdemontować z niego ramę z widelcem i wszystko to wpakować w nowe flevo.
Tak czy inaczej, zabieram się do projektowania
