@Klubowy
Bardzo ci dziękuję za ten filmik. To jest dla mnie właśnie wymiana poglądów.
Powiem ci co ja tu widzę: masz ładną górkę na tym dojeździe, krótka ale zdrowa.
Zabawę psuje trochę ten zakręt szczególnie, że asfalt jest tam dobry.
Ponieważ licznik ma opóźnienie (GPS?) trudno wychwycić czy musiałeś
lekko hamować na zakręcie ale zakładam, że chyba nie.
Fajny pomysł z umiejscowieniem licznika nie trzeba robić overlay do filmu.
Jeśli to GPS to mogło tam być ponad 74 a to już jest niezła prędkość.
Dość ostro ten zakręt wygląda i może to kwestia kamery ale
raczej masz ten zakręt objeżdżony.
Cabbike wyraźnie się niesie natomiast nie znam masy całkowitej ;-)
i trudno ostatecznie wyrokować. Ciekawie byłoby zobaczyć dokładnie ten
sam odcinek w przeciwną stronę a szczególnie właśnie tą górkę
i mam nadzieję, że w wersji bez e-napędu, wiesz, przełożenia, sztywność ..
Mam u siebie taką łagodną górkę też na drodze do pracy od 3-1%
i jak tylko mogę specjalnie tamtędy jadę i zjeżdżam ją na luzie żeby obliczyć moc.
Mam też taką od ok 7% do 3% ale jest tak kręta, że maks można tam
ok 55kmh jechać więc w praktyce całą trzeba hamować.
Tą drugą na powrocie omijam zawsze, serio, mam velo od 8 mcy zrobiłem +3700km
i nigdy jej nie podjechałem, to mówi chyba coś o velo ogólnie.
Próbowałem na podstawie twojego filmu obliczyć u ciebie moc przy 72km/h ale
niestety te dane z licznika przychodzą z opóźnieniem i wyniki mi wychodzą
obarczone błędem.
Zwalniasz tam i nie wiem ile (na filmie 2:57-3:04) bo od 630 do >900Wat.
Takie mam przeczucie mieląc te liczby, że to jest coś około Questa zwykłego,
może być od "nieco gorzej niż otwarty" do "prawie tak dobrze jak zamknięty".
To ostatnie byłoby zaskakujące (pozytywnie).
https://ibb.co/yB3srN5Sprawdziłem też dłuższy odcinek (już tym nie będę zamęczał) od pierwszego
skrzyżowania i wychodzi 763W /L314m / dH10m przy wzroście prędkości czyli nieco powyżej
ale niewiele co by dało ok 320W przy 50km/h (raczej górna wartość).