Co do dual drive.. Zasponsorowałem siostrze takie cudo zamontowane na wspaniałej używce Gazelli (mieszczuch).
Problemów technicznych praktycznie nie zauważyłem żadnych: piasta to tak naprawdę stara technologia (3 biegi), kaseta najzwyklejsza (8rzędów, może niedługo zacznie być problemem..).
Jedynym "minusem" jest grip do zmiany biegów na kasecie.. bo nie lubię

Największym problemem wydają się podkładki trzymające koło: podobno lubią się ścinać, szczególnie przy "mocnych" nogach i niedozwolonych zakresach liczby zębów. Ale ogólnie jest to problem piast planetarnych SRAM, a nie dual-drive (i w dodatku na dwóch przypadkach: DD siostry i "9"ka żony nie zauważyłem nawet śladu ścinania tych podkładek).
Inny "minus" jest systemowy: ja (celowo) zanabyłem z hamulcami rolkowymi. Widziałem jeszcze tylko wersję pod Vki/canti, ale i tak nie jestem pewien czy produkowana jest wersja pod tarcze (centerlock? 6 śrub?)