Autor Wątek: Kupię trajkę, oczywiście poziomca :)  (Przeczytany 2184 razy)

aligatorpoczta

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 409
Odp: Kupię trajkę, oczywiście poziomca :)
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 26, 2018, 08:37:10 pm »
A dlaczego akurat trajka?

Dwa koła bardziej praktyczne są według mnie.
Spokojnie  u Andrzeja jest też taka opcja.



ładne ramki a jaka cena gołej bez dodatkow
Czarne Swb  ful 26x26, Zielona żaba swb 20x26

DONCIO

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 54
Odp: Kupię trajkę, oczywiście poziomca :)
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 26, 2018, 08:51:20 pm »
nie pytaj o te ramki bo wątek o trajkach tych w głębi
zaczekaj na wątek o poziomkach   ;D

klubowy

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 237
Odp: Kupię trajkę, oczywiście poziomca :)
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 26, 2018, 09:04:04 pm »
Czy ja wiem czy trajka to lans? Na początku traktowali mnie raczej jak inwalidę 8) Jednak szczerze polecam. A jak już objeździsz trajkę, to na poziomego dwukołowego może też przyjdzie czas.

DONCIO

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 54
Odp: Kupię trajkę, oczywiście poziomca :)
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 26, 2018, 09:14:06 pm »
właśnie mam ochotę dokupić jeszcze poziomkę czasem by pośmigał na 2 kółkach

klubowy

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 237
Odp: Kupię trajkę, oczywiście poziomca :)
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 26, 2018, 09:24:49 pm »
Nie idź tą drogą. To zaraźliwe. Na drugiej się nie skończy :)

AGA

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 727
  • PRODUCENT TRAJEK
    • matixbike
Odp: Kupię trajkę, oczywiście poziomca :)
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 27, 2018, 06:10:32 am »
e tam straszysz gościa klubowy z dziesięcioma w garażu życie dalej jest piękne  :P
https://www.facebook.com/matixbike/timeline         - MATIX TRÓJKOŁOWIEC POZIOMY fat 1000W,48v, ,LIPO4 18AH przebieg- 2014-4860km sezon2015 -3740km,sezon2016-4456 przejechane

egonszef

  • sympatyk
  • *
  • Wiadomości: 11
Odp: Kupię trajkę, oczywiście poziomca :)
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 27, 2018, 11:29:24 am »
Śniło mi się dzisiaj, że jechał moim autkiem (którym jeszcze nie jeździłem ponieważ tydzień po stracie prawa jazdy mi mechanik napisał, że po ponad roku w końcu poskładał do kupy i naprawił więc jeździ  :) ) w towarzystwie jeszcze jednego kolegi z prawej i drugiego na rowerze z lewej, kurde nie mogłem moim peugeotem 205 Mi16 przegonić roweru.. ktoś wie co to może oznaczać?!? Zaznaczam że wczoraj rozmawiałem z Andrzejem i pewnie ta rozmowa jakiś wpływ na sen miała heh

Yin

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 3755
Odp: Kupię trajkę, oczywiście poziomca :)
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 27, 2018, 11:41:33 am »
Spokojnie  u Andrzeja jest też taka opcja.
Uuu ładne, składane? Wymiarami zbliżony na oko do mistrala challenge - kiedy oficjalna premiera?
Frame is the heart of bike
https://get.google.com/albumarchive/113663826549422725409
5320W -> Watowica in progres :)

woojtek1

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 423
  • M5 / Speedliner 'Blue Glide' 26/20
Odp: Kupię trajkę, oczywiście poziomca :)
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 27, 2018, 12:44:04 pm »
No właśnie, te dwuślady ciekawe.... :)

Inc0

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 140
Odp: Kupię trajkę, oczywiście poziomca :)
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 27, 2018, 04:09:34 pm »
dwu??? raczej jedno/trzy ślady :)
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.

woojtek1

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 423
  • M5 / Speedliner 'Blue Glide' 26/20
Odp: Kupię trajkę, oczywiście poziomca :)
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 27, 2018, 08:20:47 pm »
Oczywiście jednoślady, a dwukołowce ;)

przenikanie

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 157
Odp: Kupię trajkę, oczywiście poziomca :)
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 28, 2018, 06:23:11 am »
A może tak z grubej rury? Trajka pozioma i w dodatku elektryczna?
Powiem tak. Od wiosny do jesieni odstawiam auto i jeżdżę tylko trajkami..
Miałbym na sprzedaż ametykanska trajkę Sun EZ3 USX HD w wersji z silnikiem i baterią 48V, prędkość około 35 km/h oraz trajkę niemiecką Hase Kettwiesel z potężną baterią 48V i szybkim silnikiem, prędkość 40 km/h.
Jest jeszcze na zbyciu Matix z pełną amortyzacją też oczywiście elektryk. W zasadzie komfort jazdy niewiele różni się od jazdy autem.
Z wyglądem rowerów możesz zapoznać się w necie. A szczegóły na priv..
Ja zdecydowanie preferuję trajki. To w zasadzie najbardziej komfortowe rozwiązanie. A w wersji elektrycznej to po prostu bajka. E-bajka :)
« Ostatnia zmiana: Maj 28, 2018, 06:31:25 am wysłana przez przenikanie »
Hase Kettwiesel delta trike 72V / 2kW
Hase Kettwiesel delta trike 60V / 1kW
Sun EZ3 USX HD delta trike 48V / 500W

egonszef

  • sympatyk
  • *
  • Wiadomości: 11
Odp: Kupię trajkę, oczywiście poziomca :)
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 28, 2018, 09:07:12 am »
Użytkowanie etrajek wiąże się z większymi kosztami, wymiana baterii raz na ileś czasu, silnik też zapewne się zużywa. Nie zależy mi na jak najbardziej komfortowej jeździe ponieważ lubię pedałować, na dodatek u mnie okolice są płaskie a i z miłą chęcią obudzę w sobie nowe mięśnie, które nie pracują na zwykłym rowerze. Wciąż się zastanawiam, jestem podjarany ale i tak podejdę do tematu rozważnie, nie ukrywam też że biję się w głowie przed wydaniem kilku tysięcy na coś konkretnego a wyłożeniem mniejszej sumy na coś tańszego ale też spełniającego swoje zadanie. Najgorzej to opierać się w swoich decyzjach jedynie na wyobrażeniach, będę musiał przetestować coś zanim podejmę decyzję.

Inc0

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 140
Odp: Kupię trajkę, oczywiście poziomca :)
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 28, 2018, 10:54:13 am »
Jako posiadacz trajki w dodatku "upradowionej" pare słów od siebie dorzucę w temacie "trzy koła pod napięciem czy bez"wymiana baterii w e-bike raz na ileś czasu hm... to może być po miesiącu lub po 10 latach wszystko zależy jak się z baterią będziesz obchodzić.  Co do zużywania się silnika jeśli weźmiesz silnik przekładniowy to przekładnia jest w takim silniku słabym punktem konstrukcji bo wymaga smarowania regularnie i się zużywa tak czy siak tyle ze serwisowana dłużnej wytrzyma, ale jeśli wybierzesz silnik bez przekładniowy wtedy najsłabszym punktem staja sie.. łożyska  i nic nie trzeba smarować ani serwisować bo brak innych elementów które mogły by się zużywać. Posiadanie e-trajki nie oznacza że się nie używa nóg jako źródła napędu ja na ten przykład poruszam sie non stop na wspomaganiu jedynie gdy zachodzi konieczność szybkiej "reakcji do przodu" używam manetki( skrzyżowania itp) e-trike daje coś jeszcze oprócz szybkości co w mojej ocenie jest ważniejsze -ogromny zasięg no i można zajechać w tym samym czasie dalej , więcej zobaczyć . Swoja machinę elektryfikowałem z naciskiem właśnie na duży zasięg, szybkość była sprawą drugorzędną wiec silnik dobrałem tak by się jego prędkość pokrywała z prędkościami osiąganymi przeze mnie przed elektryfikowaniem i jest to max około 40-45km/h w trybie pass  w trybie "melex" jest to maksymalnie 39km/h średnie prędkości jakie osiągałem na mojej trajce przed elektryfikacja wynosiły 22km/h po elektryfikacji 27km/h maksymalna 40kmh ( cały czas mowa o terenie płaskim ) elektryfikacje lub jej brak w trajce docenisz gdy trafisz na długi i stromy podjazd zwłaszcza gdy nie jesteś sportowcem z niekiepskim kopytem a twoje stawy kolanowe pamiętają Gierka.
Lepsze jest największym wrogiem dobrego.

oblivion

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 363
Odp: Kupię trajkę, oczywiście poziomca :)
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 28, 2018, 11:53:24 am »
(...)  zwłaszcza gdy nie jesteś sportowcem z niekiepskim kopytem a twoje stawy kolanowe pamiętają Gierka.
czyli np ja :D
mieszkam w mieście z dwoma podjazdami pod górkę i dopalam sobie prądem dojazd do pracy, żebym nie wyglądał jak usmażony kotlet hehehe