Autor Wątek: Spezi Germersheim 28-29 kwietnia  (Przeczytany 24552 razy)

jarek_es

  • Administrator
  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 858
Odp: Spezi Germersheim 28-29 kwietnia
« Odpowiedź #45 dnia: Kwiecień 30, 2018, 09:57:06 am »
Panowie, po raz kolejny proszę o trzymanie się tematu. Storm, jestem w stanie zrozumieć, że nie pałasz sympatią do Maćka, ale nie mogę zrozumieć, że ciągle wszystkim na forum o tym przypominasz. Inni forumowicze mogą być tym kompletnie niezainteresowani.

Antonowitch

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 768
    • Sklep na odpowiednim poziomie.
Odp: Spezi Germersheim 28-29 kwietnia
« Odpowiedź #46 dnia: Kwiecień 30, 2018, 10:36:55 am »
Hej,
wróciliśmy wczoraj pełni pozytywnych emocji i wrażeń.
Dopisała nam pogoda na targach jak i na kampingu.

Z polskich konstrukcji znalazłem jedynie Velomobil Sunrider który wyszedł z warsztatu Macieja Kaczmarka.
Stał lśniąc w słońcu wraz z innymi velomobilami ;)
W ndz. można było zobaczyć Velomobil Piotra Majchera z firmy Pima.

Serdeczne podziękowania dla Toma i w szczególności dla Storma za mocne trzymanie kierownicy, sokoli wzrok i ekonomiczną jazdę.
Bez was Panowie nie mógłbym podziwiać pięknych widoków o tej porze roku.
Dziękuję całej ekipie za miłe towarzystwo, długie ciekawe tematy rozmów i zgranie.

Wrzucam od siebie parę zdjęć.
Wszystkie tutaj: https://photos.app.goo.gl/mFmZHNe5rey29ckh9
Dostęp jest tylko po wrzuceniu linku do paska przeglądarki.


Velomobil SunRider Mieczysława Kaczmarka

W Germersheim (od lewej: Storm, Tomo, Anton)


Czterokołowiec



« Ostatnia zmiana: Kwiecień 30, 2018, 01:05:28 pm wysłana przez Antonowitch »
Poziomo pozdrawiam,
Anton
Głównie fotele do rowerów poziomych: http://www.czescidopozioma.pl

velogic

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 64
Odp: Spezi Germersheim 28-29 kwietnia
« Odpowiedź #47 dnia: Kwiecień 30, 2018, 03:47:30 pm »
 
  No i widzę że poziomo było ....na leżakach przy namiocie ! Pisać mnie proszę o wrażeniach i porównaniach z jazd testownych :) Na poważnie  - takim Mulsannem  lub QV to można się było karnąć  tak za free ?

tomo

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 820
  • SWB DIY
Odp: Spezi Germersheim 28-29 kwietnia
« Odpowiedź #48 dnia: Kwiecień 30, 2018, 07:11:20 pm »
Generalnie było tak, że podchodziłeś, zagajałeś, zostawiałeś dowód i można było ruszać na miasto 8) Co do velomobili się nie wypowiadam, bo nie ujeżdżałem. Co do reszty- trajek nadal nie lubię. Nastawiałem się na Nazcę Fuego- była super, ale mam nowego idola: Toxy ZR. Z Antonem próbowaliśmy tandem Azuba- mnie z tyłu się podobało, ale Grzesiek narzekał, że sterowanie kupa.
Co do wrażeń. Mało stoisk z częściami, głównie gotowe rowery. Widać, że teutońskie społeczeństwo sporo bogatsze jest od naszego i woli wydać kasę na nówki z fabryki, ale niektóre ceny i tak prały mózg- 7000 ojro za trajkę Azuba (do tego drugie tyle w wyposażeniu opcjonalnym), lub trój osobowy pionowiec Santana Bikes za 10000 jurków...
Generalnie odniosłem wrażenie, że świat rowerów zmierza w stronę pedałówek dla geriatrii lub ludzi idących na łatwiznę. 3/4 modeli dużych graczy to modele wielośladowe i mucho napędów elektrycznych.

Antonowitch

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 768
    • Sklep na odpowiednim poziomie.
Odp: Spezi Germersheim 28-29 kwietnia
« Odpowiedź #49 dnia: Maj 01, 2018, 08:31:59 am »
Hej Mariusz, tak jak pisze Tomo.
Dodatkowo był tor do jazdy z wybranymi producentami gdzie zostawiałeś dowód, dostawałeś plakietkę i czekałeś w grupie aż poprzednia skończy (chyba jakieś 25minut).
I rura ;) Ja jeździłem głównie Toxy ZR bo uwielbiam tę maszynę ale i ZOX daje radę. Z tomem próbowaliśmy tandemów Azuba i ZOXa. Na Azubie po jednym kółku miałem ochotę wyrzucić go w krzaki. ZOX lepiej się prowadził ale bez rewelacji. Widocznie nie jest łatwo zrobić tandema który łatwo się prowadzi. sądzę że kluczem jest środek ciężkości w odpowiednim miejscu ;) Co do velomobili to nie testowałem. W tym temacie chyba więcej do powiedzenia będzie miał Franc. Mariusz, koszt paliwa wyszedł nam niecałe 300/głowę. A gdybyś z nami jechał było by mniej. Chłopaki jechali przez Wrocka tak więc zastanów się poważnie jak będzie kolejna szansa bo szkoda ominąć taką imprezę za niewielkie pieniądze.
Poziomo pozdrawiam,
Anton
Głównie fotele do rowerów poziomych: http://www.czescidopozioma.pl

Franc

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 2326
  • Ponad 30 lat na poziomie
    • Moje zdjęcia rowerów
Odp: Spezi Germersheim 28-29 kwietnia
« Odpowiedź #50 dnia: Maj 01, 2018, 10:55:23 am »
Moje zdanie na temat tandemów (jeździłem z Juniorem): daje radę jechać, geometria była poprawna, ale strasznie czuć brak sztywności, rower się skręca i ugina, szczególnie ZOX, bo tam kierujący napędza przednie koło a pasażer tylne i jak mocniej depnie to wyraźnie czuć, ze tył chce wyprzedzić przód. Anton': głównym problemem tandemów nie jest geometria tylko sztywność ramy.
Velomobile: kiedyś rozważałem teorię zastanawiając się nad zrobieniem kiedyś własnego a także przy rozważaniach nad owiewką do P7 /P8, wyszło, że moja teoria była słuszna - w Vm robionym w sposób "jak robi większość" czyli z pełnym nosem widoczność do przodu jest bardzo ograniczona. Dopiero "przeszklone" przody nakładek eCvelo na trajki zapewniały dobrą widoczność do przodu (niestety kosztem temperatury). Tak czy siak, Vm jadą fajnie, szybko i sprawnie choć głośno, wygoda jest duża, ale trzeba pokombinować z widocznością z kabiny.
Pinion: co raz więcej rowerów było wyposażonych w piniony..... Mniam, mniam, chcę! chcę! Chcę! CHCĘ!!!!!!! TERAZ!!!!! Aaaaaaa!!!!!! Teraz!!!!!
Fotele do trajek Ice - przekombinowane, ale co kto lubi.
SWB Azub: geometria jazdy poprawna, ale wg mnie beznadziejnie ustawione fotele, miałem wrażenie, że zsuwam się do przodu i zaraz spadnę na ramę.
Toxy ZR - mmmmm, fajna, żeby jeszcze miała normalnego chomiczka zamiast u-bara.
Junior dopchał się na próbne jazdy podwoziem podbik'a w którym kręcąc pedałami napędzasz prądnicę, która daje prąd do silników przy tylnych kołach. W zasadzie jedzie 0-1, bo nie było manetki regulującej prędkość - kręcisz to jedzie 25km/h, przestajesz kręcić, to zwalnia. Pod górkę nie dawał rady pełznąć, brakło mocy.
Sporo fajnych cargo-bike'ów było, w tym kilka z HCS (osią skrętu koła w piaście), sporo różnych fatów, dużo wspomaganych trajek delta dla starszych osób, tandemów.
Warto było pojechać.


Link do jednej z relacji z Francuskiego Forum: http://velorizontal.bbfr.net/t21362p925-velomobile-electric-leiba-x-stream-iut-aisne-suite (trzeba trochę przewinąć)
« Ostatnia zmiana: Maj 01, 2018, 11:07:10 am wysłana przez Franc »
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
Twister 800

tomo

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 820
  • SWB DIY
Odp: Spezi Germersheim 28-29 kwietnia
« Odpowiedź #51 dnia: Maj 01, 2018, 11:23:48 am »
Pinion faktycznie wymiata, do tego w poziomce zamontowanie tego ustrojstwa nie wymaga przeróbki całej ramy tylko bomu. Ale cena.... 1800 euro... Może za parę lat.

Franc

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 2326
  • Ponad 30 lat na poziomie
    • Moje zdjęcia rowerów
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
Twister 800

storm

  • Gość
Odp: Spezi Germersheim 28-29 kwietnia
« Odpowiedź #53 dnia: Maj 02, 2018, 08:14:49 pm »
Moje zdjęcia ze Spezi 2018:
http://bzaborow.org/galer/pg/show/1946
Jest tam trochę zdjęć ICE i kupa fotek velomobili wraz z niektórymi detalami, które przykuły moje oko. Generalnie fociłem wszystko co mogło mnie zainteresować lub znajomych - zdecydowanie omijając pionowce. No chyba, że trafił się jakiś cudowny wynalazek.

@Velogic - dokładnie tak. Mało tego - byłem świadkiem jak Franc oddał się w zastaw za velomobila pożyczonego dla Kuby :D
Zapraszam za rok na kolejne Spezi :D

Jeśli chodzi o tandemy...
1 - ZOX, jeździłem z Raffim. Dość sztywny, ale nieco elastyczny. Napędzanie niezależne od siebie, czyli ja mogłem sobie ustawić z tyłu co chciałem i napędzać tył, a Raffi przód tak jak mu się podobało. W rezultacie te kilka okrążeń przejechaliśmy chyba najszybciej ze wszystkich krążących ;)
2 - AZUB tandem. Napędzanie wspólne. Czyli to co ustawi Raffi - mam i ja. Jak on kręci pedałami - to i kręcą się i moje. chore!!!. Rower te nieco wyższy i krótszy, przez to mniej stabilnie się prowadził. Gdybym miał kupować tandema - nigdy nie wziąłbym Azuba.

Zgadzam się z Tomo odnośnie przeznaczenia sporej części rowerów dla osób starszych itep. Niestety, ale an Parkour cięęężko było dorwać normalnego SWBeka, wszędzie było pełno trajek. Chociaż niektóre z nich były naprawdę fajne, dopracowane i zachwycały swoimi hamulcami :D - to ja jednak wolę dwa kółka póki co.
Ceny... Z kosmosu. I tyle. Po prostu kosmos.
Pinion? Nie wiem co to, pewnie coś a la Schlumpf? ;) Ale skoro ludzie się jarają to ja też poproszę, może będzie lepsze niż przednia przerzutka na Hurricane 42/65T ;)

O trajkach pisać nie będę bo ich nawet nie starałem się rozróżniać ;) Za to dwukółkowe SWB Azuby - tak, faktycznie były "takiesobie" i czegoś im brakowało. Z kolei jeżdżąc SWB FWD ZOXami odpalał mi się program: "uważaj, bo spier kółko i urwiesz łańcuch z przerzutką!" znany z mojego FWD ;)

Podsumowując - zajefajna impreza, naprawdę fajnie było się tam przejechać, zobaczyć poobserwować a przede wszystkim się przejechać i sprawdzić różne konstrukcje :) Za rok na pewno będę rezerwował sobie urlop, aby się tam przejechać ponownie :)

Niemcy jako takie z mojego punktu widzenia?
- autobahny naprawdę robią wrażenie. 3 pas to jest to, co powinno się u nas budować na każdej autostradzie - a nie od święta. I nawet jak go nie ma - to się co ileś kilometrów pojawia umożliwiając rozładowanie kolumn/pociągów. Zresztą sami Niemcy po wyprzedzeniu zjeżdżają na prawy pas, nie zostają na lewym aby blokować przejazd innym.
- Germersheim + Langefield = piękne miasteczka. Piękne, zadbane ulice. Piękne chodniki. Łaty na jezdniach? W olbrzymiej większości zrobione tak, że polscy drogoFFcy powinni przepraszać masowo to co sami odwalają. Tych łat w 90% po prostu nie czuć.
- kemping - bardzo ładny, spokojny. Zorganizowana przestrzeń, a ubikacje i łazienki w takim stanie jak w hotelach 5 gwiazdkowych
- Niemcy - w większości raczej nastawieni pozytywnie. Nie zaobserwowałem żadnych przejawów negatywnych, wręcz przeciwnie pozytywnie.


Franc

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 2326
  • Ponad 30 lat na poziomie
    • Moje zdjęcia rowerów
Odp: Spezi Germersheim 28-29 kwietnia
« Odpowiedź #54 dnia: Maj 02, 2018, 10:42:41 pm »
Storm: Pinion to 18 lub 12 lub w ostateczności 9 biegowa przekładnia zębata (skrzynia biegów znaczy) w suporcie, pozwala (szczególnie w wersji 18 biegowej) na kosmiczny wręcz zakres przełożeń, połączony z idealnie równym zestopniowaniem biegów (jak w każdej przekładni zębatej).
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
Twister 800

Antonowitch

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 768
    • Sklep na odpowiednim poziomie.
Odp: Spezi Germersheim 28-29 kwietnia
« Odpowiedź #55 dnia: Maj 03, 2018, 08:21:29 am »
Tak Franc, tandemy były poprawne geometrycznie ale ZOX się skręcał. Jak siadłem ja z przodu Tomo z tyłu to czułem się jakbym wiózł worek ziemniaków czy węgla ;)
Po powolnym starcie i podczas jazdy czułem wyraźnie na zakrętach jak rama się skręca. Azubem w tandemie przejechaliśmy jedno kółko. Strasznie telepał na boki i wolałem nie tracić czasu na to coś.. Trajek sporo więcej niż 2 kołowców. Aktualnie z 2 kołowców to jedynie można polecić stare firmy: HP Velotechnik, ZOX, Nazca, Toxy.
Poziomo pozdrawiam,
Anton
Głównie fotele do rowerów poziomych: http://www.czescidopozioma.pl

Maciej K

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 715
Odp: Spezi Germersheim 28-29 kwietnia
« Odpowiedź #56 dnia: Maj 04, 2018, 08:18:39 pm »
storm...Podejrzewam, że z miłości do mnie tego nie zrobiłeś, ale zachowałeś się jak trzeba.
Jednak potrafisz.
Zdjęć dużo i świetne. Dzięki.
Poczułem się tak jak bym tam był.
Dobrze, że o Niemcach zacząłeś normalnie pisać. Będą jeszcze ludzie z Ciebie.
Zachwyciła mnie trajka Azuba.
Czekam na Wasze opinie o prezentowanych tam VaueMach - obłych wg.mnie  glutach -
w porównaniu z mydelniczką polską o nazwie Cab-bike mini.
Przyznacie, że Sunrider III ( w pomarańczu) w porównaniu z tymi innymi prezentuje się całkiem nieźle.
Pozdro. M.K.


raffi

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 254
Odp: Spezi Germersheim 28-29 kwietnia
« Odpowiedź #57 dnia: Maj 06, 2018, 04:14:44 pm »
To w końcu i ja dorzuce od siebie trochę fotek i wrażeń.

Najpierw fotki, bo wrażenia pewnie Was nie interesują: http://bzaborow.org/galer/pg/show/1947

Teraz wrażenia:
-autobahny jak autobahny, trzeci pas czasem się przydaje ale bez przesady, jak mam płacić 50% więcej za przejazd autostradą (poszerzenie o 50% to 50% więcej kosztu), to wystarczą mi 2 pasy. Bo tak by się u nas skończyło poszerzanie autostrad :P
-niemieckie miasteczka zawsze są ładne i zadbane, to nie było zaskakujące. Fajnie, że było gdzie zjeść na mieście w tak małej miejscowości - w Polsce często miasteczka tej wielkości to zabite dechami dziury, gdzie bar oznacza miejsce do chlania, a nie takie, gdzie można coś zjeść bez salmonelli.
-fajny ten Peugeot Franca. Pewne rzeczy bym zmienił w ergonomii wnętrza (np. nie ma gdzie położyć telefonu), ale generalnie przejechałem 700km za kółkiem i drugie tyle jako pasażer i byłem przyjemnie zaskoczony faktem, że nie fotele całkowicie dały radę. Zbiornik dający przejechać 1200km+ bez tankowania też mi się spodobał. I oświetlenie - nocą świetnie dawało radę na krótkich, choć prędkości autostradowe. Zawiodłem się trochę na zawieszeniu - francuzy zawsze były przyjemnie miękkie, a to zawieszenie aż krzyczało "Niemcy, Opel, Volkswagen" :P
-pole namiotowe dość słabe. Sanitariaty tyłka nie urywały, były bardzo daleko, a ich czystość i wyposażenie pozostawiały co nieco do życzenia. To nie jest ten standard z Zachodu, do którego przywykłem. Choć cena - owszem - była bardzo zachodnia. Zbyt zachodnia jak na ten PTTKowski standard :P

-Samo Spezi - 3 hale, mnóstwo rowerów, ale spora nadreprezentacja mało mnie interesujących trajek. Tzn owszem, rzuciłem okiem, przejechałem się kilkoma, były ciekawe konstrukcje, ale nie po to tam przyjechałem. Ja jeżdżę na 2 kołach i tego miałem nadzieję znaleźć tam więcej.
-Spora nadreprezentacja gotowych rowerów nad częściami i szpejem. Znowu - spodziewałem się, że więcej ludzi na Zachodzie kupuje niż samodzielnie buduje, ale liczyłem na stosunek 10:1 (rowery:szpej), a było bardziej 50:1. Miałem nadzieję kupić sztuciec amortyzowany 20" i nic z tego, bo nie tyle, że nie było w czym wybierać, co nie było ani jednego. A to przecież podstawowa potrzeba :-) Podobnie z napędami, hamulcami i innymi rzeczami - głównych graczy (Sram, Shitmano, Campa) brak, a korona by im nie spadła gdyby się pojawili. Ale być może na Zachodzie nikt już nie grzebie w szpeju, nie wymienia sam napędu.... smutne.
-Dość mało akcesoriów. Sakwy do pozioma wystawiła może 1 czy 2 firmy. Bagażniki, kierownice odkładane, inne akcesoria typowe do pozioma? Praktycznie nie było. A to co było w cenie z tyłka wyjętej - za zwykłe materiałowe sakwy krzyczeli więcej niż za wodoszczelne Crosso z Cordury (co jeszcze nie dziwi) i więcej niż za Ortlieba z cordury (co już dziwi na maxa).
-była jedna rewelacja cenowa - dampery powietrzne DT Swiss 200mm w cenie 50 euro. Gdyby mieli 165mm to bym szukał ściany płaczu i pewnie wrócił z dwoma, ale to naprawdę była jedyna rzecz na całych targach, którą chciałem zanabyć drogą kupna widząc ją.
-spora reprezentacja rowerów elektrycznych - to nie dziwi, wiadomo powszechnie, że na Zachodzie jest na te rowery boom. Poza tym większość trajek (np. fatbajki) i velocarów naprawdę sensowniej pracuje ze wspomaganiem niż bez. Mnie to mało interesowało, na tor dla e-rowerów nawet się nie wybrałem.
-trochę mało rozwiązań cargo. Dziwi brak znanych mi producentów z Holandii, Niemiec i Danii. Mieliby rzut beretem. Nie uwierzę, że nie ma na to rynku.
-tor testowy poziomów - SUPER SPRAWA. Połowę czasu spędziłem właśnie tam. Niestety wybór rowerów dość niewielki, zero szans na velocar, mało dwukołowców (co akurat rozumiem, na trajkę posadzisz każdego i pojedzie, a na dwukołowca nie). Za to sama organizacja toru pierwsza klasa i czapki z głów.
-organizacyjnie podział na 3 "hale" trochę na siłę. W trzeciej niewiele było, a samo przemieszczanie się pomiędzy mało praktyczne, bo hala 3 oddalona. Ale przecież nie przebudują miasta pod targi raz w roku ;-)
-było trochę dupereli robionych ze śmieci - wiem, wiem, teraz jest moda. Ale w Polsce jak poszedłem kiedyś na takie targi dupereli "re-use" to wróciłem z kilkoma zawieszkami w kształcie rowerka i innymi duperelami, a tu nie było NIC co by mnie zainteresowało. Wniosek - Niemcy nie są kreatywni, a przynajmniej nie są kreatywni ci, co się wystawiali. pasek z zuzytej opony za 20 euro? Sorry, stać Was na wymyslenie czegoś o wiele lepszego :P
-widać duży NIEWYKORZYSTANY potencjał imprezy jeżeli chodzi o rynek wtórny - gdyby tą trzecią halę przeznaczyli na giełdę, impreza by zyskała. Tak rowery na sprzedaż były wszędzie i nigdzie.
-widać niewykorzystany potencjał jeżeli chodzi o rowery samoróbki - chodziło się dookoła hal i ogladało, ale były poparkowane wszedzie i nigdzie zarazem, przy rowerach nie było nikogo gdyby się chciało o coś zapytać (normalne, sami też chcieli zwiedzać) - gdyby wykorzystać właścicieli tych rowerów do pokazania co tam mają, wyszłaby z tego druga połowa imprezy i nie wiem czy nie ciekawsza niż pierwsza.
-widać spory potencjał imprezy jeżeli chodzi o velocary. Ludzie się nimi interesowali, ale możliwości przejechania się niemal zerowe (zapisy na pojutrze albo nie-bo-nie). Tu by się przydała organizacyjna zmiana: by właściciele mogli opowiedzieć o swoich velocarach, by ludzie mogli się nimi przejechać, albo chociaż w nich usiąść...
-widać braki organizacyjne w temacie stoisk - coś na nich jest, często nie bardzo widać co. Były momenty, że coś ciekawego dostrzegłem TYLKO dlatego, że nie łaziłem sam i zostało mi to pokazane palcem. Nie wiem czy to kwestia tłoku, czy słabej ekspozycji pewnych rzeczy, ale to powinno się poprawić. Nie ma nic gorszego niż widz co idzie obok twojego stoiska, mija je bo nie widzi nic ciekawego, omijając zupełnie twój produkt, który chcesz wypromować. Wkurzasz się, bo za stoisko zapłaciłeś, a efekt żaden.
-widać potencjał imprezy w temacie konferencyjnym - jakieś pokazy, filmy, debaty, prezentacje. Pewnie ja bym za wiele nie skorzystał z moją (nie)znajomością niemieckiego, ale mam wrażenie, że chętnych trzeba by powstrzymywać by nie zadeptali się wzajemnie.
-jeżeli chodzi o część gastronomiczną imprezy to było tak słabo, że jadłem i piłem wyłącznie na mieście. I to chyba mówi o jakości kateringu i gastronomi.

Czy pojadę na Spezi za rok? Nie wiem. To fajna impreza by pojechać i zobaczyć, ale czy taka by być jej regularnym bywalcem? Nie mogę z entuzjazmem odpowiedzieć, że na pewno tak. Szczerze mówiąc rowerowe Targi w Kielcach są większe i ciekawsze, pod warunkiem, że kogoś interesują rowery pionowe ;-)
Poza tym to jednak 2500km w jeden weekend. Nowoczesne auta są ciche i wygodne, ale przy takim dystansie i tak zmęczenie daje o sobie znać. Przespałem połowę poniedziałku po powrocie, tak byłem zmęczony.

Antonowitch

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 768
    • Sklep na odpowiednim poziomie.
Odp: Spezi Germersheim 28-29 kwietnia
« Odpowiedź #58 dnia: Maj 06, 2018, 09:30:15 pm »
/../
Rafii, zajefajne ujęcia całej ekipy, widzę że dobrze się zgraliśmy w chwili gdy rąbali mi kanapki, mam nadzieję że komuś smakowały.
Foty warte swej ceny ;)
Chyba wszyscy testowali Toxy ZR, i jak wrażenia z objeżdżania, Franc, Storm, Tomo, Kubuś ;) ?
Dobre zdjęcie księżyca ;)
Fociłeś tele, jakim?
« Ostatnia zmiana: Maj 06, 2018, 10:16:31 pm wysłana przez jarek_es »
Poziomo pozdrawiam,
Anton
Głównie fotele do rowerów poziomych: http://www.czescidopozioma.pl

Antonowitch

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 768
    • Sklep na odpowiednim poziomie.
Odp: Spezi Germersheim 28-29 kwietnia
« Odpowiedź #59 dnia: Maj 06, 2018, 10:10:32 pm »
/.../

To mój drugi faworyt, uwielbiam go za prostotę formy ;)


/.../

Pozamiatane ;)
« Ostatnia zmiana: Maj 06, 2018, 10:45:04 pm wysłana przez Antonowitch »
Poziomo pozdrawiam,
Anton
Głównie fotele do rowerów poziomych: http://www.czescidopozioma.pl