Autor Wątek: Projekt Zintegrowanej przekładni wewnętrznej  (Przeczytany 43580 razy)

tomek70

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1108
Odp: Projekt Zintegrowanej przekładni wewnętrznej
« Odpowiedź #105 dnia: Sierpień 06, 2015, 02:06:53 pm »
A ja zapytam : Po co jest ten miś?  Jak już nie chcesz cruzbike to proste jest rozwiązanie robisz zoxa i zamiast tego koła na którym zgina się łańcuch montujesz wolnobieg i przerzutkę biegów masz od cholery i nie kombinuj już z tymi glutami. Poprostu przkładnia pośrednia tylko dwa osobne łańcuchy kiedyś takie coś zrobiłem wiec temat uważam za zamknięty:)

szydziu

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1437
    • Pilskie Bractwo Turystyki Rowerowej.
Odp: Projekt Zintegrowanej przekładni wewnętrznej
« Odpowiedź #106 dnia: Sierpień 06, 2015, 08:57:10 pm »
...Z uwagi na to drugie rozważał bym montaż pod fotelem miast bomu. ...
Tylko, że to ma być przedni napęd  ;)
Oj tam fotel da bliżej przodu ;)
Wiosła sprzedaje! Wiosła kajakowe całkiem nowe!  Wiosła sprzedaję! www.kajak.pro

Antonowitch

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 762
    • Sklep na odpowiednim poziomie.
Odp: Projekt Zintegrowanej przekładni wewnętrznej
« Odpowiedź #107 dnia: Sierpień 07, 2015, 10:52:24 pm »
...Z uwagi na to drugie rozważał bym montaż pod fotelem miast bomu. ...
Tylko, że to ma być przedni napęd  ;)

Napęd przedni jest bardzo popularny w konstrukcjach naszych kolegów ze Finlandii.
Tylko że oni preferuję High racery bo to wyrośnięte chłopy są.
Poziomo pozdrawiam,
Anton
Głównie fotele do rowerów poziomych: http://www.czescidopozioma.pl

Franc

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 2166
  • 26 lat na poziomie
    • Moje zdjęcia rowerów
Odp: Projekt Zintegrowanej przekładni wewnętrznej
« Odpowiedź #108 dnia: Marzec 21, 2019, 01:04:19 pm »
Jakby ktoś potrzebował - gwint na końcu bębenka kasety systemu Shimano, żeby wkręcać wkrętkę blokującą to ponoć M30.5x1 a w campie to M27x1.
« Ostatnia zmiana: Marzec 21, 2019, 01:06:50 pm wysłana przez Franc »
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F