Witam wszystkich.
Przypominam, że to są pierwsze prototypy.
Chcę wyjaśnić pewne szczegóły, które rzuciły się Wam w oczy.
Górna rura była zgięta, z jednej części ale kąt był za duży więc już wolałem odciąć i pospawać. Nogi były za wysoko.
Ten mniej udany egzemplarz jest zrobiony z jednej rury wygiętej, ładniej wygląda, drążki przymocowane bezpośrednio do kierownicy ale, no właśnie zawracanie na trzy. Przerobiłem na pośrednie jest o wiele lepiej .
Różne pochylenie kół wynika z pochylenia zwrotnic. Wewnętrzne koło zatacza mniejszy łuk.
Nie zauważyłem żeby koła przeciągały się, skręca bardzo lekko.
A teraz trochę danych:
szerokość całkowita 84 cm
długość 200 cm
rozstaw osi 108 cm
średnica zawracania 4 m - zewnętrzne koło
waga 23 kg - eksperymentuję z grubością ścianek rur aluminiowych, zacząłem od ścianki 5 mm, później 3 mm, cienki spaw miał tendencję do pękania,cały czas próbuję i szukam najlepszej wersji
Krawężnik wysokości 10 cm czy dziura w drodze nie stanowi przeszkody.Nie trzeba zwalniać.
Po 133 km 1 go maja jestem zadowolony z efektu, aczkolwiek dopracować muszę tylny wahacz. Wymiana (amortyzatora) na prawdziwy amortyzator.
Obniżyć jeszcze środek ciężkości. To byłoby na tyle, a później zobaczymy.
Pozdrawiam.