andrej jeśli to nie tajemnica to podaj kąt pochylenia zwrotnic i jaki masz zakres regulacji na zawiesiach (ile możesz zwiększyć lub zmniejszyć )
ciekawy jestem jaką masz zbieżność(koła chodza w negacie czy neutralu )
co do pracy tylnego koła nie widzę u siebie problemu, koło idzie dokładnie w torze jazdy nie ma tendencji do bocznego uskoku
przy zastosowaniu dampera mechanicznego ustawiam go dość twardo ,natomiast przód bardziej elastycznie
i tak większy ciężar spoczywa na przodzie
jedyny mój problem to błotnisty grunt mam wrażenie ze tylne koło ma słabą przyczepność jak pociągnę na pedałach mocniej to trochę ślizga
aktualnie testuje cała game amortyzatorów hydraulicznych i powietrznych
http://www.fotosik.pl/u/PAWELSWOS/album/1616339przeglądnąłem jeszcze raz foty twoich maszyn ,i podejrzewam ze powieliłeś błąd konstrukcyjny Velogica, te konstrukcje maja słabe zawiesie tylnego wahacza
tylne koło w tych konstrukcjach skacze nieprzewidywalnie na nierównościach
są to trajki robione na asfalcik
miałem taką sztukę i przy kole 28" w terenie koło robiło na boki czuć było zmianę toru jazdy
nie wiem jaki ty masz problem ale jak go opiszesz to może na coś wpadniemy razem
