- kiere sam wyginales ? z czego ?
Wygrzebałem stare łóżko polowe na złomnicy
W zasadzie taki promień gięcia jest do zrobienia na kole rowerowym 16" ( opisywałem metodę na forum parę razy trzeba poszukać).
- fotel zrobiony ze sklejki, lub czegos drewnopochodnego ?
Sklejka 15mm wsporniki, główna ''płyta" sklejka 4mm ( w teorii 5mm). Profil wzorników wydłużony i odchudzony dla zbicia wagi, kąty gięcia też trochę zmodyfikowałem pod siebie.
- zaglowek z rączki od huajnogi ?
Tylko piankowy uchwyt ( pasował mi kolorem, jak dorwę kolejna hulajnogę to zmienię też grypy przy kierownicy na czerwone
) . Reszta - rurka wewnętrzna 22mm, aluminiowy trzpień, śruba m6, i rurka 15mm miedzy trzpieniem a fotelikiem.
- rolki z allegro od sprawdzonego dostawcy ?
Tak jest. Dolna toczona - pogłębiana jakieś 6-8mm - przy fabrycznej jest problem z spadaniem łańcucha przy cofaniu pedałów i jednoczesnym skręceniu kierownicy ( trajk-o-ciklista pisał że sporo FWD tak ma).
Czy w swoich eksperymentach/szaleństwach uwzględniłeś mozliwość/potrzebę przewożenia bagażu - a jeśli tak to w jaki sposób?
Plecak z tyłu na fotelik + ekspandery z tyłu na ramę na szpej długi typu namiot / karimata. Ale wycieczkowo mam Yin-Yang'a, ten jest dla zabawy ( muchy w zębach te sprawy
).
Wydaje mi się z naciskiem na wydaje - że na przełożeniu 48/14 dużej prędkości nie osiągniesz chyba przy kdencji 80rpm... Tu się rysuje IMHO potrzeba dodania blatu >50 i kasety z 11 na końcu :]
Na swoim VG3 z 52/11 mam problemy z osiąganiem >38 km/h (bez wchodzenia na wysoka kadencję)
Absolutnie tak. Pisałem o zmianie korby i piasty pod kasetę w przednim kole w poprzednich postach.