Witam wszystkich poziomych z pionu

. Mam na imie Marek i jestem z Bolesławca (dolnyśląsk). Dlaczego do was trafiłem ? Zainspirował mnie ten pomysł:
http://www.atomiczombie.com/gallery/tadpoletrikes1.html ( czwarta linijka, drugi od lewej, obudowany)
Mam pewne doświadczenie w podrózach rowerowych ale w "pionie". Z rowerami "niekowalskimi"

, mam nie duze doświadczenie, miałem tandem, nawet udało się nim troche poopodróżować.
Przewertowałem wasze forum, troche po googlowałem, wiem, już mnie wiecej z czym się wiąże budowa takiego roweru i na jakie trudnosci mogę napotkać.
Zastanawiam się nad Trzykołowcem ( stabilnośc wynikająca z trzeciego koła to jest jeden z większych plusów).
Poszukuje/Chciałbym zbudować takiego trajka. Jak na razie zastanawiam się nad:
- Czy w ogóle jest sens ? Obawiam się tego, ze o ile zwykły rower samochody potrafią wymijać na "kartke papieru" to jak w takich sytuacjach (zakładając fatalne pobocza np. w Polsce) zachowują się w stosunku do takiego trik-a o szerokości troche ponad metr.
- Czy ta obudowa(owiewka) z linku umozliwiające jazde w deszczu i dająca bardzo duzy komfort faktycznie jest taka praktyczna, dobra i funkcjonalna, po prostu czy to ma sens ?
- W rowerze z linku tylne koło jest skrętne, czytałem, ze taki uklad nie jest najlepszy. Znalazłem takie coś:
http://www.youtube.com/watch?v=9XF4xoEswY8Wygląda na to, ze ma on zamontowany jakiś ogranicznik/spowalniaczo-opornik na tylnym sktetnym widelcu. Jednak pojawia się problem dyferencjału, ale o tym puźniej
- Co myślicie o trajce w układzie 3x26" ? Nie porównywalny dostęp do opon, obręczy, detek, w europie zachodniej nie jest to wielki problem, ale już kawałek na wschód i z oponą albo dętką 20" może być problem.
- Na materiał na rame najprawdopodobniej wybrałbym stal Cr-mo. Mam doświadczenia z pionu, bardzo dobrze wybiera "mikrowstrząsy"

, no i w razie awarii można ją pospawać w wiekszości warsztatów na świecie co w przypadku Aluminium, drugiego materiału branego pod uwage przeze mnie, może stanowić spory problem.
Powiedzcie mi czy moja wizja komfortu jazdy w czasie deszczu, silnego wiatru, mocnego słońca i w dodatku w wygodnej poziomej, stabilnej pozycji jest w stanie się urzeczywistnić ?

Pozdrawiam Serdecznie Wszystkich i z góry Dziekuje za odpowiedź.