Autor Wątek: wątek propagandowy MD -> było (czas na Hracera)  (Przeczytany 60504 razy)

MaciejDlugosz

  • Gość
Odp: Brak odpowiedzialności za to co się pisze
« Odpowiedź #105 dnia: Października 07, 2010, 11:39:58 am »
Możesz się pocić. Ale nie wprowadzaj ludzi w błąd - nawet gdy nie umiesz "uwierzyć" że rower z silnikiem 250W - 4000W da się zarejestrować. Nikt nie ograniczy Ci dostępu do ruchu takim pojazdem. No chyba że jesteś maksymalnie oszczędny i szkoda Ci wydać kasę na rejestrację/ ubezpieczenie. Czyli uprawiasz w ten sposób (między wierszami) teorię że ustawodawca sięga Ci BEZPRAWNIE do portfela.
A kiedy wreszcie zrozumiesz, że 90% wypowiadajacych się w tym wątku NIE CHCE elektryfikacji swojego roweru? Zrozumże to... Jesteśmy normalnymi rowerzystami i jakbyśmy chcieli mieć rower z silnikiem to pewnie spora część z nas kupiłaby gotowy skuter i miałaby wszystkie problemy z głowy.
To rozumiem - a Ty zrozum że NIE CHCĘ BYĆ WPROWADZANY W BŁĄD niepełnymi informacjami odnośnie prawnego stanu o elektryfikacji.

Wy się nie liczycie z aktualnym stanem prawnym/ stanem rzeczy i narzucacie innym błędne poglądy.
Nie musimy się z nim liczyć - mamy rowery, które napędzane mięśniami ludzkimi względem prawa są rowerami. I nam to odpowiada.
Jak Ci wystarczy rower to jeździj rowerem. Macie dziwną tendencję by interpretować moje wiadomości jako "przymus". Dziwne. Jedynie zmuszam do rewizji poglądów i to bardzo, bardzo niektórych boli. Ciężko przyznać się że "czegoś nie wiedziałem o elektryfikacji" albo "ignorowałem stan prawny z elektryfikacją". Nie interesuje Cię rower elektryczny to nie wypowiadaj się że "ja komuś każę". Licz się z aktualnym stanem rzeczy/ stanem prawnym - bo inaczej wprowadzisz mnóstwo ludzi w błąd w kwestii elektryfikacji.

Co do narzucania błędnych poglądów - właśnie ty nam to robisz. A dodatkowo korzystając z projekcji - swoje problemy odbijasz na nas, stwierdzając właśnie, że my je mamy a nie ty.
Może uściślij - jaki mam błędny pogląd? To że wypowiadam się do końca w temacie i nie wystarczy mi zdawkowe: "król wkroczy i zakaże"? Jakie problemy sobie odbijam? Jeżdżę rowerem poziomym bez silnika elektrycznego żeby odbić sobie problem bolącego tyłka. Silnik elektryczny mam w "tradycyjnym" rowerze żeby odbić sobie problem ze zmęczeniem - np. jeździj 23 km w jedną stronę rowerem do pracy. Widzę fajną kombinację: rower poziomy i silnik elektryczny.

I jeszcze robicie "poker face" gdy wytykam błąd. Po rejestracji możesz mieć do 4kW w rowerze - wtedy Twój rower staje się w świetle prawa moto-rowerem, choć ma tą samą ramę, te same koła, to samo siodełko, itp.
Zrozum w końcu, że my NIE CHCEMY elektryfikować swoich rowerów!
Rozumiem. A Ty zrozum że sianie nieprawdziwych informacji powoduje że część ludzi bezkrytycznie uwierzy w błędne poglądy o "odgórnym zakazie elektryfikacji". Blokersi.
« Ostatnia zmiana: Października 07, 2010, 12:19:37 pm wysłana przez Maciej Długosz »

gemsi

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1616
  • carbon matters
Odp: wątek propagandowy MD -> było (czas na Hracera)
« Odpowiedź #106 dnia: Października 07, 2010, 11:42:42 am »
ponawiam prosbe o zamkniecie watku, bede ją ponawial ja po kazdej nowej wypowiedzi w tym watku

MaciejDlugosz

  • Gość
Odp: wątek propagandowy MD -> było (czas na Hracera)
« Odpowiedź #107 dnia: Października 07, 2010, 11:43:25 am »
Wnioskuje o zamknięcie tego wątku, bo znacząco popłynał, a o elektrowniach mozna pisac w wątku do tego przeznaczonym
Wnioskuję o edycję wypowiedzi ludzi w wątku: "Była elektryfikacja wsi, pora na elektryfikację roweru". Padały błędne informacje o elektryfikacji (Kaczor 1, Yin, Sławek). I nie obrażajcie się na prąd. Nie musicie używać prądu jeśli nie chcecie.
« Ostatnia zmiana: Października 07, 2010, 12:20:12 pm wysłana przez Maciej Długosz »

Yin

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 4079
Odp: Brak odpowiedzialności za to co się pisze
« Odpowiedź #108 dnia: Października 07, 2010, 11:43:53 am »
I mówi to osoba która "autorytatywnie" napisała:
Choć niedługo mają wejść w życie poprawki do ustawy o ruchu drogowym:
http://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/browse_thread/thread/5a10798ed1053abb#
Gdzie maksymalną mocą silnika dopuszczonego do ruchu będzie 250W, tzn bardzo mało

Polska jest krajem unijnym, wiec i prawo jest dostosowane do unijnego. Co za tym idzie prędzej czy później ( o ile już nie obowiązuje - nie jestem na bieżąco w tej kwestii)  przepis ''250W" wejdzie i u nas.

Możesz się pocić. Ale nie wprowadzaj ludzi w błąd - nawet gdy nie umiesz "uwierzyć" że rower z silnikiem 250W - 4000W da się zarejestrować. Nikt nie ograniczy Ci dostępu do ruchu takim pojazdem. No chyba że jesteś maksymalnie oszczędny i szkoda Ci wydać kasę na rejestrację/ ubezpieczenie i uprawiasz w ten sposób między wierszami teorię że ustawodawca sięga Ci BEZPRAWNIE do portfela.

Masz problem z czytaniem z zrozumieniem, bądź czytasz wyrywkowo. Do tego dziwny zwyczaj wkładania ludziom w usta słów których nie napisali.
To napiszę po raz kolejny:
Osobiście nie  jestem zainteresowany rejestracją bo:

a) Wiem od kilku osób jak wygląda procedura w praktyce, pojazd może spełniać formalne wymagania a możesz dostać decyzję odmowna od urzędników ''nie bo nie''. (Prawdopodobnie jest do ''dupochron'' dla urzędników w przypadku gdyby taki dopuszczony do ruchu SAM spowodował wpadek na skutek wady konstrukcyjnej.)  Zostaje potem ewentualnie walczenie po sądach i odwoływanie się - strata czasu i nerwów.

b) Po ewentualnej udanej rejestracji czekają przeglądy techniczne,  ubezpieczenia itp '' generatory kosztów'' i pożeracze czasu.

c) Zamiast bawić się w budowę i elektryfikację wolę kupić motocykl / skuter - na starcie mam lepsze parametry (np.zasięg), bezproblemową rejestrację (bo to maszyna seryjna) i eksplorację.

Wy się nie liczycie z aktualnym stanem prawnym/ stanem rzeczy i narzucacie innym błędne poglądy.

Rotfl.

I jeszcze robicie "poker face" gdy wytykam błąd.

To nie poker face, po prostu nie chce się nam pisać po próżnicy do kogoś kto i tak nie słucha bo jest święcie przekonany o słuszności swoich poglądów.  

Z mojej strony koniec dyskusji w tej kwestii, i tak pewnie w próżnię trafi.  



« Ostatnia zmiana: Października 07, 2010, 11:46:51 am wysłana przez Yin »

gemsi

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1616
  • carbon matters
Odp: wątek propagandowy MD -> było (czas na Hracera)
« Odpowiedź #109 dnia: Października 07, 2010, 11:45:37 am »
ponawiam prosbe o zamkniecie watku, bede ją ponawial ja po kazdej nowej wypowiedzi w tym watku ( jak dam rade )

MaciejDlugosz

  • Gość
Odp: Brak odpowiedzialności za to co się pisze
« Odpowiedź #110 dnia: Października 07, 2010, 11:55:28 am »
I mówi to osoba która "autorytatywnie" napisała:
Choć niedługo mają wejść w życie poprawki do ustawy o ruchu drogowym:
http://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/browse_thread/thread/5a10798ed1053abb#
Gdzie maksymalną mocą silnika dopuszczonego do ruchu będzie 250W, tzn bardzo mało

Polska jest krajem unijnym, wiec i prawo jest dostosowane do unijnego. Co za tym idzie prędzej czy później ( o ile już nie obowiązuje - nie jestem na bieżąco w tej kwestii)  przepis ''250W" wejdzie i u nas.
Niemcy i Holendrzy (kraje unijne) są zatem "geniuszami" i im się jakoś udaje zamontować oświetlenie, kierunkowskazy, światło STOP, klakson, silnik elektryczny. I umieją to zarejestrować - POMIMO ŻE POJAZD ZOSTAŁ WYPOSAŻONY W AKCESORIA SAMODZIELNIE A NIE PRZEZ FABRYKĘ:







Możesz się pocić. Ale nie wprowadzaj ludzi w błąd - nawet gdy nie umiesz "uwierzyć" że rower z silnikiem 250W - 4000W da się zarejestrować. Nikt nie ograniczy Ci dostępu do ruchu takim pojazdem. No chyba że jesteś maksymalnie oszczędny i szkoda Ci wydać kasę na rejestrację/ ubezpieczenie i uprawiasz w ten sposób między wierszami teorię że ustawodawca sięga Ci BEZPRAWNIE do portfela.

Masz problem z czytaniem z zrozumieniem, bądź czytasz wyrywkowo. Do tego dziwny zwyczaj wkładania ludziom w usta słów których nie napisali.
To napiszę po raz kolejny:
Osobiście nie  jestem zainteresowany rejestracją bo:

a) Wiem od kilku osób jak wygląda procedura w praktyce, pojazd może spełniać formalne wymagania a możesz dostać decyzję odmowna od urzędników ''nie bo nie''. (Prawdopodobnie jest do ''dupochron'' dla urzędników w przypadku gdyby taki dopuszczony do ruchu SAM spowodował wpadek na skutek wady konstrukcyjnej.)  Zostaje potem ewentualnie walczenie po sądach i odwoływanie się - strata czasu i nerwów.

b) Po ewentualnej udanej rejestracji czekają przeglądy techniczne,  ubezpieczenia itp '' generatory kosztów'' i pożeracze czasu.

c) Zamiast bawić się w budowę i elektryfikację wolę kupić motocykl / skuter - na starcie mam lepsze parametry (np.zasięg), bezproblemową rejestrację (bo to maszyna seryjna) i eksplorację.

Motorower musi mieć oświetlenie, kierunkowskazy, światło STOP i klakson. Strasznie duże wymagania. Jak urzędnik bezpodstawnie blokuje Ci rejestrację to sprawa ląduje w sądzie. Odbijesz sobie koszty sądowe gdy namówisz gazetę/ dziennik (tv czy prasa) by opublikowali Twoje "przeboje" - jeśli jesteś taki oszczędny. Prawnie - nie ma żadnej blokady - po co Yin piszesz: "[...]maksymalną mocą silnika dopuszczonego do ruchu będzie 250W[...]". Ty też czytasz wyrywkowo. Rejestracja jest wykonalna - trzeba spełnić wymogi i rejestrować. Ja się nie dziwię jak ktoś zamontuje silnik w rowerze bez oświetlenia, bez kierunkowskazów, bez światła STOP, bez klaksonu i będzie próbował "to" zarejestrować jako moto-rower. Nie wróżę powodzenia gdy komuś nie chce się spełnić podstawowych wymogów odnośnie moto-rowerów. Trzeba było napisać od razu Yin że chodzi Ci o pieniądze, nie chcesz montować akcesoriów, nie chce Ci się załatwiać formalności. A nie że jest jakaś "urzędowa blokada".
« Ostatnia zmiana: Października 07, 2010, 12:32:41 pm wysłana przez Maciej Długosz »

Neverhood

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 678
  • Erotoman-gawędziarz
Odp: wątek propagandowy MD -> było (czas na Hracera)
« Odpowiedź #111 dnia: Października 07, 2010, 04:21:58 pm »
Proszę o moderację. Wyrzucenie wiadomości  od 05 Październik 2010, 00:53:10. Nie zamykać!
E tam poziome, rower transportowy - to jest to!

hansglopke

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 2308
  • Zduńska Wola
Odp: wątek propagandowy MD -> było (czas na Hracera)
« Odpowiedź #112 dnia: Października 07, 2010, 05:39:25 pm »
Jestem za przeniesieniem postów do "elektryfikacji". Tam nie wchodzę.
"Tak to już jest, że najszybciej zwraca na siebie uwagę idiota." - CK Dezerterzy

"Na pionowcu boli tyłek, plecy i w ogóle wykańczająca i niewygodna pozycja jest..." - Mototramp


sławek

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 717
Odp: wątek propagandowy MD -> było (czas na Hracera)
« Odpowiedź #113 dnia: Października 07, 2010, 07:13:18 pm »
ponawiam prosbe o zamkniecie watku, bede ją ponawial ja po kazdej nowej wypowiedzi w tym watku ( jak dam rade )

  Przyłączam się do apelu Kolegi Gemsi!

 Wierszyk na dziś
 "Zatem daję sygnał do zamknięcia narady
 jestem bowiem odważny, ale nie do przesady" ;D   (Drobna przeróbka Waligórskiego")

  Ale nie, nie powstrzymam się... - wszyscy człowieka proszą, błagają a ten dalej swoje

 No to znowu Waligórski
"Maciuś dawno już się żalił, że go nie kochają
 Wreszcie w przejściu się uwalił, pół chałupy zajął
 Maciuś, ja do pracy muszę, posuń się nie szalej
 A ja k... się nie ruszę, błagajta mnie dalej

 Zawezwano w końcu stryjka,(moderatora  ::)??) a stryj był osiłek
 Jedną ręką cap za kołnierz, drugą łaps za tyłek
 Po czym Maćka jak nie kopnie, kościstym kolanem! :o :o :o :o :o
 Maciuś wrzasnął raz okropnie, i znikł pod tapczanem  :'(

 Wnet mu przeszło "cudowanie",innym już nie szkodzi
 Ożywiło się mieszkanie, można po nim chodzić!
 Mamy z tego pewien morał, a nawet myśl złotą
 że dobre są negocjacje, ale nie z idiotą"  ;)            Z Andrzeja Waligórskiego
 
Sławek

gemsi

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1616
  • carbon matters
Odp: wątek propagandowy MD -> było (czas na Hracera)
« Odpowiedź #114 dnia: Października 08, 2010, 02:32:01 am »
ponawiam prosbe o zamkniecie watku, bede ją ponawial ja po kazdej nowej wypowiedzi w tym watku ( jak dam rade )

MaciejDlugosz

  • Gość
Odp: wątek propagandowy MD -> było (czas na Hracera)
« Odpowiedź #115 dnia: Października 08, 2010, 02:39:04 am »
Wnioskuje o zamknięcie tego wątku, bo znacząco popłynał, a o elektrowniach mozna pisac w wątku do tego przeznaczonym
Wnioskuję o edycję wypowiedzi ludzi w wątku: "Była elektryfikacja wsi, pora na elektryfikację roweru". Padały błędne informacje o elektryfikacji (Kaczor 1, Yin, Sławek). I nie obrażajcie się na prąd. Nie musicie używać prądu jeśli nie chcecie.

storm

  • Gość
Odp: wątek propagandowy MD -> było (czas na Hracera)
« Odpowiedź #116 dnia: Października 08, 2010, 06:07:36 am »
@Drogi Macieju - a może to już NAJWYŻSZY CZAS, abyś zrozumiał pewne aluzje i ironie - i jednak mimo wszystko skończył trollować i spamować? Są i były odpowiednie wątki dotyczące elektryfikacji rowerów - ale Tobie mało i przylazłeś zaśmiecać wątek dotyczący Hracera. Może jednak zastanowisz sie nad tym co robisz i przestaniesz?
Ostatnie 2 strony tego wątku są poświęcone dupie maryni, a nie tematowi jaki tu był poprzednio - w dużej mierze dzięki Tobie. To oznacza, że tenże wątek przestał być na dobrą sprawę użyteczny dla innych użytkowników, bo nikomu nie będzie się chciało szukać informacji o Hracerze wśród Twoich postów o elektryfikacji!

Każdy ma prawo wypowiadać się, ale niech to będzie wypowiadanie się z rękami i nogami a nie na odwal sie, byle gdzie. Nawet najciekawsza informacja MUSI MIEĆ odpowiednie miejsce, aby została zauważona. A w ten sposób w jakim Ty uprawiasz postowanie, powodujesz, że informacja GINIE. I teraz TY musisz się zastanowić - czy chcesz zostać Naczelnym Trollem tego Forum i powodować bałagan? Za przeproszeniem informacyjny BURDEL?

MaciejDlugosz

  • Gość
Jak znaleźć przydatne informacje w gąszczu informacji nie na temat
« Odpowiedź #117 dnia: Października 08, 2010, 11:02:55 am »
Wpierw moja ogólna uwaga: zaśmiecanie to cena za bezpłatne informacje. Moderator pracuje woluntarystycznie i nie można oczekiwać że wszystko posprząta. Trzeba (wciąż) umieć czytać selektywnie to co nas interesuje. Zaśmieconych jest cała masa wątków i nie ma się o co oburzać - forum jest wciąż "dyskusyjne" a nie "informacyjne". Nikt nie broni kontynuować raz rozpoczętego tematu. Wycofywanie się z drążenia tematu i zmiana nazwy nagłówka wątków nie jest rozwiązaniem.

@Drogi Macieju - a może to już NAJWYŻSZY CZAS, abyś zrozumiał pewne aluzje i ironie - i jednak mimo wszystko skończył trollować i spamować? Są i były odpowiednie wątki dotyczące elektryfikacji rowerów - ale Tobie mało i przylazłeś zaśmiecać wątek dotyczący Hracera. Może jednak zastanowisz sie nad tym co robisz i przestaniesz?
Ostatnie 2 strony tego wątku są poświęcone dupie maryni, a nie tematowi jaki tu był poprzednio - w dużej mierze dzięki Tobie. To oznacza, że tenże wątek przestał być na dobrą sprawę użyteczny dla innych użytkowników, bo nikomu nie będzie się chciało szukać informacji o Hracerze wśród Twoich postów o elektryfikacji!

Każdy ma prawo wypowiadać się, ale niech to będzie wypowiadanie się z rękami i nogami a nie na odwal sie, byle gdzie. Nawet najciekawsza informacja MUSI MIEĆ odpowiednie miejsce, aby została zauważona. A w ten sposób w jakim Ty uprawiasz postowanie, powodujesz, że informacja GINIE. I teraz TY musisz się zastanowić - czy chcesz zostać Naczelnym Trollem tego Forum i powodować bałagan? Za przeproszeniem informacyjny BURDEL?

Jak jesteś moderatorem to mam dla Ciebie pracę: zrób porządek w kwestii poruszanych tematów NIE TYLKO W JEDNYM WĄTKU. Trzymam kciuki. Czeka Cię mnóstwo woluntarystycznej pracy. Do dzieła! "ZAŚMIECONYCH" WĄTKÓW JEST KILKADZIESIĄT A NIE TYLKO TEN JEDEN.

Bardzo często ludzie wtrącają się i mówią o "dupie Marynie". Mam pewnie teraz podawać konkretne przykłady kiedy to dyskusja schodziła "na inne tory", a mi zależało mi na tym żeby pociągnąć rozpoczęty temat do końca? I byłem konsekwentny w dążeniu do informacji, a tutaj zachowujecie się jak Wielcy Obrażeni Lordowie (WOL). Trzeba temat drążyć do końca a nie poddawać się - nawet jeśli ktoś mówi nie na temat. Pisz w temacie - nie interesuje Cię zbaczanie z toru to nie odpowiadaj na posty "nie w temacie". Dosyć selektywny jesteś Oburzony Lordzie - skontroluj też inne wątki. No chyba że w Twoim komputerze widzisz tylko jeden wątek o "High-Racerze" i nic innego Ci się już nie wyświetla. Mi wyświetla się więcej zaśmieconych wątków. Przeważnie zawsze czymś zaśmiecone. Nie bój nic - konkretnych informacji na tym forum znajdziesz sporo - ale nie znajdziesz "tak od razu". Prawie każdy temat musisz przedrążyć do końca nim się dowiesz do końca. Wiedzę na tym forum masz przecież ... za darmo. Nie płacisz nic za dostęp do tej wiedzy to i poziom organizacji tej wiedzy jest też odpowiedni. Dlaczego się więc burzysz? Nie kupujesz gazety o rowerach "High-Racer" w kiosku za którą płacisz, nie masz tu też reklam. Cena jaką płacisz za uzyskane informacje jest praktycznie żadna. To tak jakbyś kupił bilet lotniczy z Polski do USA za 1 zł (jedną złotówkę) i oczekiwał że będziesz mieć na lotnisku gratis taksówkę, lokaja i że polecisz w klasie "Biznes" oraz że przy wyjściu z samolotu wytoczą Ci czerwony dywanik i że dostaniesz szampana gdy opuścisz pokład samolotu. Wow - też bym tak chciał za jedną złotówkę. Temat spawania nie był np. ani lekki ani miły. Trzeba było popychać temat do przodu pomimo braku chętnych do dzielenia się wiedzą. Tak samo temat owiewek. I po trochu były to tematy tabu. Było mnóstwo niedomówień i wygórowanych oczekiwań (np. spawanie na zakładzie lotniczym, owiewka testowana w tunelu aerodynamicznym). Popatrz się ile czasu zajęło żeby uzyskać w tek kwestii jakieś dokładniejsze, sprawdzone informacje. Nie było to "na pstryknięcie palca". Temat był wielokrotnie wałkowany. I zobacz sobie ile informacji w wątku "Spawanie" jest na temat spawania. Tak samo w wątku o owiewkach. Prędkości "gołych" rowerów poziomych - niby teoretycznie takie rewelacyjne - ale bez owiewki rewelacji nie ma (5-7 km/ szybciej). Więc temat owiewek musiał być przewałkowany. Ciężko było ludziom dojść do tego "niewygodnego" wniosku że bez owiewki rewelacji nie ma, oraz ciężko było przyznać że owiewkę można zbudować z prostych materiałów i że "zadziała". Można spawać samemu w garażu nie mając tokarek, frezarek, plazmy - ale tu była dyskredytacja. Gemsi miał też mi za złe że chciałem dopiąć kwestię oznaczeń spawalniczych (WPS).

Storm! Podobnie jak Twoi koledzy - Ty nie przejmujesz się za bardzo sianiem błędnych informacji. Po prostu olewasz to. Jeździsz sobie takim rowerem jakim Ci jest wygodnie. To co Szanowna Trójca napisała w kwestii elektryfikacji powinno być zrewidowane i poprawione, bo inaczej wprowadza się mnóstwo ludzi w błąd. Ludzie będą elektryfikować swe rowery - ale dezinformacja jaka była tutaj jest konkretna. Tak samo ktoś siał błędne informacje o problemach z krążeniem krwi na rowerze poziomym. I potem masz skutki - mnóstwo ludzi uwierzy (albo nie mają ochoty drążyć tematu żeby przekonać się jak jest naprawdę). Czyli nie obchodzi Cię gdy ktoś podaje niesprawdzone informacje. Po prostu Cię to "wali". Mnie np. to nie "wali". Ignorujesz fakt że w kwestii elektryfikacji nie ma zakazów tylko są normy. To że Ty nie jeździsz elektrykiem nie znaczy że masz wprowadzać innych ludzi w błąd (Yin, Kaczor1, Sławek). Nie obchodzi Cię silnik - zgoda. Zatem nie czytaj zatem postów "nie na temat". Mnie też zdarzało się czytać czyjeś docinanie, zbaczanie z tematu - i wielokrotnie (nie tylko w moich wątkach) zdarzały się takie sytuacje. Przebrnąłem do końca. Przyjrzyj się raz jeszcze jaka jest różnica pomiędzy wypowiedziami kolegów a wersją zrewidowaną - jeśli nie interesuje to Ciebie to zwracam się tylko do Szanownej Nieomylnej Trójcy:

YIN: [...] mają wejść w życie poprawki do ustawy o ruchu drogowym:
http://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/browse_thread/thread/5a10798ed1053abb#
Gdzie maksymalną mocą silnika dopuszczonego do ruchu będzie 250W, tzn bardzo mało [ORYGINAŁ]
- [...] ma wejść w życie prawny zapis mówiący że rower z silnikiem elektrycznym do mocy 250W nie podlega ani obowiązkowi rejestracji, ani nie potrzeba wykupywać mu ubezpieczenia choć jest zmotoryzowany. W przypadku mocy silnika do 250W oprócz układu "PAS" (Pedal Assist System) nie jest wymagane nic więcej [WERSJA PO ZREWIDOWANIU FAKTÓW]

KACZOR1: [...] podetną skrzydła [elektryfikacji] zanim te się na dobre rozwiną [ORYGINAŁ]
- będzie jednak wciąż obowiązek rejestracji rowerów z silnikiem o mocy ponad 250W. Żeby zarejestrować rower z silnikiem o mocy ponad 250W potrzeba będzie spełnić kilka warunków [WERSJA PO ZREWIDOWANIU FAKTÓW]

SŁAWEK: [...] przy fascynacji wspomaganiem rowerów silnikiem czy to elektrycznym czy spalinowym zapominamy o jednym- że król w to wkroczy i zakaże [ORYGINAŁ]
- [...] jeżeli komuś strasznie podoba się idea silnika elektrycznego czy spalinowego w rowerze to powinien wiedzieć że król wprowadzi dokładne regulacje i obowiązki w tej kwestii [WERSJA PO ZREWIDOWANIU FAKTÓW]

Jak kolega Gemsi przestanie się już "obrażać" to napisze coś więcej o High-Racerze. Nie obrażajcie się bez końca drodzy Lordowie. Mówię to ja - chłop ze wsi (choć obecnie mieszkam w mieście). Mi wielokrotnie na tym forum wcinano się w temat i "podcinano skrzydła nim się dobrze rozwiną". Skrzydła ... odrastają, a wycinanki ... uzupełniam informacjami "na temat". Trzymam za Was kciuki.
« Ostatnia zmiana: Października 08, 2010, 11:18:31 am wysłana przez Maciej Długosz »

gemsi

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1616
  • carbon matters
Odp: Jak znaleźć przydatne informacje w gąszczu informacji nie na temat
« Odpowiedź #118 dnia: Października 08, 2010, 12:54:59 pm »


Jak kolega Gemsi przestanie się już "obrażać" to napisze coś więcej o High-Racerze. Nie obrażajcie się bez końca drodzy Lordowie. Mówię to ja - chłop ze wsi (choć obecnie mieszkam w mieście). Mi wielokrotnie na tym forum wcinano się w temat i "podcinano skrzydła nim się dobrze rozwiną". Skrzydła ... odrastają, a wycinanki ... uzupełniam informacjami "na temat". Trzymam za Was kciuki.

nie obrazam sie bo na glupote nie ma sily i sposobu, a o rowerze bede pisal i mam nadzieje ze kolejnego watku nie zamienisz w zbior zbednych informacji na temat twoich pogladow dotyczacych elektryfikacji

a poki co

prosze ponownie o zamkniecie tego watku

MaciejDlugosz

  • Gość
Odp: Jak znaleźć przydatne informacje w gąszczu informacji nie na temat
« Odpowiedź #119 dnia: Października 08, 2010, 01:27:49 pm »
Jak kolega Gemsi przestanie się już "obrażać" to napisze coś więcej o High-Racerze. Nie obrażajcie się bez końca drodzy Lordowie. Mówię to ja - chłop ze wsi (choć obecnie mieszkam w mieście). Mi wielokrotnie na tym forum wcinano się w temat i "podcinano skrzydła nim się dobrze rozwiną". Skrzydła ... odrastają, a wycinanki ... uzupełniam informacjami "na temat". Trzymam za Was kciuki.

nie obrazam sie bo na glupote nie ma sily i sposobu, a o rowerze bede pisal i mam nadzieje ze kolejnego watku nie zamienisz w zbior zbednych informacji na temat twoich pogladow dotyczacych elektryfikacji

a poki co

prosze ponownie o zamkniecie tego watku

Czyli jednak się obraziłeś. Wycofujesz się z założonego przez siebie wątku i przemianowałeś jego oryginalny tytuł. Blokersi górą! Strajki dobrze Wam idą. Poproś w takim razie kolegów żeby nie strajkowali elektryfikacji i żeby nie podawali niepełnych/ niesprawdzonych informacji na ten temat. Widzisz - bez owiewki "nie poszalejesz". Poproś kolegów żeby rewidowali informacje gdy się okaże że "coś jest inaczej". Powiem Ci tylko z własnego doświadczenia że High-Racer nie ma jakichś "kosmicznych" osiągów. Jest na nim łatwiej utrzymać prędkość niż na małych kołach (zaletą są te niższe opory toczenia) oraz komfort jazdy bez zawieszenia jest całkiem niezły (małe koło "szybciej" wpada w dziury, duże koło się "przetoczy"). Jednak bez owiewki, bez silnika - nie ma tu rewelacji gdy chodzi o osiągi High-Racera. No ale sprawdź to na własnej skórze. Powodzenia. Może z czasem przekonasz się że wygodne siodełko, linia łańcucha to (jednak) jeszcze nie wszystko w temacie. Co nie zmienia faktu że wykonujesz kawał dobrej roboty gdy chodzi o konstruowanie.

Proszę o nie obrażanie się i nie strojenie fochów.