A teraz "Utopia Project" - jeszcze niedoszlifowany (brakuje wielu detali na rysunku - jak choćby np. siodła

). Ale skomplikowany jak się tylko da:
- trójkołowiec
- "odpinany" przód do łatwiejszego transportu
- rama z profil kwadratowych (wahacze przednie i wahacz tylny z profili prostokątnych)
- mechanizm pochylania kół gdzie wahacze chodzą "na przemian" (mechanizm a'la Munzo Fast FWD czy a'la Jetrike) + sprężyna "reakcyjna" do tego mechanizmu żeby nie latał od byle przemieszczenia się w siodle
- szerokość 74 cm (krańcowe punkty osi kół)
- długość 216 cm (krańcowe punkty opon)
- rozstaw kół 138 cm
- skrętne wszystkie koła żeby po testach i ustawieniach średnica zawracania wyniosła max. 2,5m
- 2 łańcuchy (rolki tuż pod siedzeniem) - docelowo zamiast łańcucha 2 paski zębate
- mechanizm skręcającego napędowego tylnego koła + "dzielony łańcuch z przegubem kardana" żeby umożliwić skręt tylnego wahacza (mechanizm a'la Chameleon Stites Design czy a'la Rosyjski składany rowerek z napędem na przód)
- siodło na stałej wysokości 60 cm od podłoża ale regulowane "przód - tył" dla wzrostu 1,60-2,00m oraz regulowany kąt oparcia w zakresie 30-60 stopni
- suport przesuwny "góra - dół" 37-55 cm
- kierownica nadsiodłowa - łożyskowana w taki sposób że "nie zachodzi za kolana", połączona popychaczami z przednimi kołami (coś jak QBX - regulowany kąt i wysunięcie)
- przestrzeń bagażowa z tyłu na bagażniku (bagażnik zespolony ze stelażem siodła) oraz pod kierowcą (podwieszony bagażnik)
- koła 28"
- dla porównania na samej górze jest w tej samej skali rower miejski 28"

Bagaż pod siedzeniem miało już kilku "pacjentów":



