fdx, Leopold i hansglopke...Wypisujecie głupoty. Wasze rady starczyły by na krotki czas.
fdx...Poza lutowaniem mufowym istnieje także lutowanie na styk.
Setki ram tak zrobiłem. Przez lata produkowała tak rowery firma Peugeot.
Sposób naprawy przedstawiłem Tomkowi w rozmowie telefonicznej. Dla Was powtórzę.
Ten węzeł od samego początku nakładką powinien być wzmocniony. Niestety producent poszedł na skróty.
Aby rama wytrzymała wieki, na zmęczony i pęknięty węzeł należy nałożyć odpowiednio wyciętą cienkościenną rurę o średnicy wewnętrznej odpowiadającej średnicy zewnętrznej rury głównej z odpowiednim otworem na rurę sterów.
Rama jest CrMo, więc rura sterów ma ok 33 mm. Taką samą nakładkę chcę zrobić od spodu. I oczywiście będzie to artystycznie polutowane. To, że musi być to wszystko z farby oczyszczone, chyba jest logiczne.
Panowie. Dobrze jest podpowiadać, ale jak się za dużego pojęcia nie ma, to lepiej jest pomilczeć.
"Tak to już jest, że najszybciej zwraca na siebie uwagę idiota." - CK Dezerterzy