UWAGA, UWAGA, NADCHODZI !
Nie, to nie jest komunikat o zagrożeniu nalotem z 1939 roku. To zapowiedź ukazania się na naszym wtórnym rynku silnikowym bezprzekładniowego, mocnego i szybkiego BIONXa. Co ten silnik potrafi, obrazuje krótki filmik.
https://www.youtube.com/watch?v=GgwwDTe-5sQTrwają jeszcze ostatnie testy i próby, ale wyniki są więcej niż obiecujące. Będzie to silnik bezprzekładniowy z czujnikami Halla w wersji na tylne koło pracujący w szerokim zakresie napięć i mocy, przystosowany do montażu tarczy hamulcowej.
Chcesz jechać szybko ? pojedziesz! Ale wtedy silnik będzie pobierał znaczne prądy z baterii i przyjemności starczy na krócej. Chcesz jechać nieco wolniej i oszczędniej ? da się zrobić. Chcesz mieć lekki i mocny silnik na bardzo dalekie podróże głównie do wspomagania ? i tutaj BIONX też jest najlepszym rozwiązaniem.
W przygotowywaniu są wersje na koło tylne 26 cali oraz wersja na koło 20 cali.
Wersja na koło 20 cali to bardzo mocny, szybkoobrotowy silnik do rowerów poziomych oraz trójkołowców pozwalający znacznie przekroczyć barierę prędkości 40 km/h na kole 20 cali bez wspomagania, czyli na samej manetce. Podczas testów na kole 20 cali osiągnięta została prędkość 70 km/h!
Silnik wymaga precyzyjnego dobrania parametrów sterownika, toteż dostępny będzie w zestawach ze sterownikiem dobranym do deklarowanego napięcia użytkowania.
Silniki BIONX fabrycznie montowane w markowych rowerach elektrycznych cieszą się znakomitą opinią. Rowery w nie wyposażone nazywane są czasami "Ferrari wśród rowerów elektrycznych". Silniki osiągają ceny adekwatne do swej jakości, choć poza zestawami fabrycznymi są niemal niemożliwe do ponownego wykorzystania. Koszt zestawu z silnikiem BIONX to w zależności od kraju i marży dealera od 9.000 (Szwajcaria) do 10.000 zł (Wielka Brytania). Pora to zmienić.
Pora na TANI doskonały BIONX możliwy DO ZAMONTOWANIA W DOWOLNYM ROWERZE!
UWAGA, UWAGA, NADCHODZI !