Autor Wątek: StreetFox v 2.0 pełna amortyzacja  (Przeczytany 81734 razy)

oblivion

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 514
StreetFox v 2.0 pełna amortyzacja
« dnia: Październik 26, 2015, 10:17:35 am »
Witam,
Udało mi się doprowadzić budowę do końca (?) za mną pierwsze przejażdżki, wnioski i frajda  ;D
Jeszcze są detale do dopracowania, skończyć malowanie, wzmocnić plecy, dodać zagłówek itp.
Niestety fotki z cienkiej komórki...

« Ostatnia zmiana: Maj 28, 2019, 08:52:01 am wysłana przez oblivion »

tomo

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 820
  • SWB DIY
Odp: StreetFox
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 26, 2015, 06:40:47 pm »
Czysto, zgrabnie- podoba mi się. Aczkolwiek chyba trzęsie bez amortyzacji?

oblivion

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 514
Odp: StreetFox
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 26, 2015, 08:22:00 pm »
Dzięki :)
Trzęsie, sprężynka z tyłu to mało ale w założeniu to rowerek na asfalt, a wracałem od znajomego na skróty i zaliczyłem offroad i małe błotko ;)

comandor77

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 73
Odp: StreetFox
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 26, 2015, 09:00:17 pm »
Ładna trajka. Przód bębny na rozdzielaczu - jak oceniasz, bo ja swoje dobrze.
Mam pytanko - jak sterowanie, ja przy drugiej trajce robię właśnie takie, ale rogi skierowane do góry i lekko do środka.
Jedna malutka uwaga (niezłośliwa) bom uniósłbym do góry, chyba wygodniej byłoby pedałować.
Chętnie bym się przejechał.
Gratuluję i szerokości życzę.

Chętnie się zmierzę na 1/4 mili.  :)  :)  :)

AGA

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 781
  • PRODUCENT TRAJEK
    • matixbike
Odp: StreetFox
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 26, 2015, 11:30:29 pm »
to jest nas o jedną trjke więcej  ;) super  :D
https://www.facebook.com/matixbike/timeline         - MATIX TRÓJKOŁOWIEC POZIOMY fat 1000W,48v, ,LIPO4 18AH przebieg- 2014-4860km sezon2015 -3740km,sezon2016-4456 przejechane

tomek70

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1114
Odp: StreetFox
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 27, 2015, 10:33:35 am »
Przy takim położeniu fotela korba powinna isć wyżej. Lub siedzenie bardziej pionowo wtedy pedałowanie będzie bardziej efektywne poza tym ok.


oblivion

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 514
Odp: StreetFox
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 27, 2015, 10:55:51 am »
Dzięki za lajki i opinie/porady :)
Co do korby, to faktycznie może troszkę wyżej byłoby lepiej - jest to projekt ze strony Atomic Zombie wg ich planów. No i pierwsza moja konstrukcja spawana u kolegi MiGiem. Fotel będzie odrobinę bardziej pionowo - to już zauważyłem sam podczas jazdy. Bębny na rozdzielaczu hamują super, udało mi się je wyrwać za 50plnów :D Niestety, w moim terenie przydałby się silnik do podjazdów pod górkę.

Marzy mi się projekt wg KMX, jeżeli ktoś ma ramę lub klona ramy/rysunek techniczny na sprzedaż to chętnie odkupię. Żałuję, że nie kupiłem KMXa, który pokazał się na olx jakiś czas temu za 1900pln... Babka sprzedawała rower syna...

tomek70

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1114
Odp: StreetFox
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 27, 2015, 02:39:18 pm »
No a w czym ten KMX jest lepszy od twojego? Zawsze z tyłu możesz koło z silnikiem sobie wstawić.


oblivion

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 514
Odp: StreetFox
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 27, 2015, 02:49:50 pm »
Zasadniczo kształt ramy ma ładniejszy ;)

klubowy

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 557
Odp: StreetFox
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 27, 2015, 08:05:20 pm »
Mnie się każdy rower zrobiony samodzielnie podoba! Ile waży?
Ja, nie wiem, co to sen.
Objeżdżam nocą, to co spawałem w dzień...

oblivion

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 514
Odp: StreetFox
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 05, 2015, 12:35:47 pm »
Dzięki, zasadniczo 24kg... Nie wiem czy to dużo czy mało, może profil ramy mógł być cieńszy :)

przenikanie

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 222
Odp: StreetFox
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 08, 2015, 07:43:22 pm »
W czym KMX jest lepszy? Przede wszystkim waga. 17 kg jako całość - tego nie osiągnie się spawając ze stali. Dopracowanie ramy i pozostałych elementów, co wynika z seryjnej produkcji. Ponieważ w rodzinie są 4 trajki (wszystkie elektryczne), to można by powiedzieć, że trajek u mnie dostatek i nie powinienem się rozglądać za nowymi, ale... też mi się trafiał KMX do kupienia kiedyś i żałuję, że nie kupiłem. Chociaż nie kupiłem głównie dlatego, że nie miałem koncepcji jak i gdzie umieścić zasilanie. No i brak amortyzacji też mnie trochę zniechęcał...
KMX to KMX, ale ten rowerek jest OK.
« Ostatnia zmiana: Listopad 08, 2015, 07:45:11 pm wysłana przez przenikanie »
Hase Kettwiesel delta trike 72V / 2kW
Hase Kettwiesel delta trike 60V / 1kW

tomek70

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1114
Odp: StreetFox
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 08, 2015, 08:10:49 pm »
17 kg nie można osiągnąć spawając ze stali rower na 20" kołach bez amortyzacji nie rób jaj :)

przenikanie

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 222
Odp: StreetFox
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 08, 2015, 08:15:47 pm »
Trajkę? Ze stali poniżej 20 kg? Nie ma szans. Chyba, że jednorazową, co się złamie na pierwszym lepszym wyboju
Hase Kettwiesel delta trike 72V / 2kW
Hase Kettwiesel delta trike 60V / 1kW

oblivion

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 514
Odp: StreetFox
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 08, 2015, 09:10:32 pm »
Czyli moje 24kg jest w normie, thx ;)