podoba mi się wasza troska i krytyka
Szkoda ze nie rozpisujecie się na temat " ajsety "gdzie siedzi się jeszcze wyżej niż w matixie i tylny wahacz jest jeszcze delikatniejszy
Jeżeli zastosowałem taki wahacz to nie przypadkowo i został dokładnie przetestowany zanim wszedł do produkcji
Pierwszy fat zrobił trochę jazd w ciężkim terenie i nawet najmniejszej ryski nie było wiec gdzie problem


Ten model grubaska jest już nastym który wyszedł i skoro daje 5 lat gwarancji to raczej sie nie obawiam swoich obliczeń

Gdyby koledzy dokładnie przyglądnęli się konstrukcji to pewnie by zauważyli inne jeszcze zmiany które jeszcze bardziej ustabilizowały rower trakcyjnie
Co do nadruków ,tez mi sie podobają
tylko ze standardowe pedały są robione z Alu ,dla nas zostały wzmocnione tytanowym rdzeniem i piwoty zastąpione tytanowymi
więc chyba na zamówienie

?
obręcze odciążone prawie 15 dkg od standardów i zmieniony profil boczny wiec chyba tez na zamówienie

??
chwyty zamiast gumowych są na zamówienie żelowe
Zapomniałbym jeszcze o hamulcach hydraulicznych wykonanych specjalnie dla Matixa zacisk lewy i prawy

Pewna firma produkująca trajki w tym roku zastosowała bardzo podobne prowadzenie łańcucha wiec nie mam się czego wstydzić

skoro lepsi od nas tak zrobili
Chcący oceniać trakcje fata trzeba trochę samemu

pojeździć takim sprzętem ,myślę ze wielu zmieniło by zdanie na ten temat

Moze zamiast

krytyki odrobina radości ze mamy dobry polski produkt
