Autor Wątek: FULL FAT  (Przeczytany 41023 razy)

Yin

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 4079
Odp: FULL FAT
« Odpowiedź #30 dnia: Września 26, 2015, 07:20:42 pm »
bo zależy mi na doskonałości konstrukcji
I to jest bardzo dobre podejście. To konkretnie:
Podoba mi się ( w tym konkretnie fat trajku)
- Ze się coś dzieje na krajowym rynku poziomek
- Hamulce tarczowe
- Koncept trajki z przednim zawieszeniem
- Otworowane obręcze - zakładając ze są lżejsze od nieotworowanych.
- Ogólna ''mięsistość'' sprzętu.
- Możliwość regulacji zawieszenia
- Naklejane odblaski

Nie podoba mi się:
- Toporna rama - prościej znaczy lepiej a tu jest przekombinowanie ( mocowanie dampera na wahaczu, przód z przejściem z okrągłej rury boomu do kwadratu, napinacz z przerzutki pod fotelem).
- Mocowanie pod bagażnik - rozumiem chęć  zastosowania gotowych elementów rowerowych ale dedykowany był by znacznie ładniejszy.
- Brak błotników na przednie koła.
- Wahacz powinien być prosty z damperem ustawionym pionowo do belki fotela - było by bardziej kompaktowo i estetycznie.
- Cena 7k za taki rower imho za wiele, 2.5-3k było by bardziej realnie.

Nie łam się krytyka tylko motywuj do budowania coraz lepszych rowerów, jak już wystartowałeś to teraz powinno być z górki :) Sam chętnie zobaczę np. kompaktową wersję matrixa 3x 20" który zmieści się np do windy.

tomek70

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1114
Odp: FULL FAT
« Odpowiedź #31 dnia: Września 26, 2015, 07:41:36 pm »
Mi się błotniki nie podobają w żadnym rowerze pierwsze co robię z nowym rowerem to wywalam błotniki :)

Mociumpel

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 516
Odp: FULL FAT
« Odpowiedź #32 dnia: Września 26, 2015, 07:44:46 pm »
Yin - chylę czoła - krytyk konkretny, z punktami, do przemyśleń - bardzo fajne podsumowanie - podoba mi się ;)

AGA

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 870
  • PRODUCENT TRAJEK
    • matixbike
Odp: FULL FAT
« Odpowiedź #33 dnia: Września 26, 2015, 08:12:54 pm »
dzięki to jest to  ;)
hm tyle co proponujesz za rower to na osprzęt nie starczy :-)
« Ostatnia zmiana: Września 26, 2015, 08:24:51 pm wysłana przez AGA »
https://www.facebook.com/matixbike/timeline         - MATIX TRÓJKOŁOWIEC POZIOMY fat 1000W,48v, ,LIPO4 18AH przebieg- 2014-4860km sezon2015 -3740km,sezon2016-4456 przejechane

Yin

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 4079
Odp: FULL FAT
« Odpowiedź #34 dnia: Września 26, 2015, 10:01:39 pm »
To sprzedawać w opcji bez osprzętu - każdy sobie założy co mu się widzi ;)

AGA

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 870
  • PRODUCENT TRAJEK
    • matixbike
Odp: FULL FAT
« Odpowiedź #35 dnia: Września 27, 2015, 05:26:37 am »
zaczekam jak ty zaczniesz produkcje  :P
https://www.facebook.com/matixbike/timeline         - MATIX TRÓJKOŁOWIEC POZIOMY fat 1000W,48v, ,LIPO4 18AH przebieg- 2014-4860km sezon2015 -3740km,sezon2016-4456 przejechane

Lisciasty

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 131
Odp: FULL FAT
« Odpowiedź #36 dnia: Września 27, 2015, 09:23:33 pm »
A ja się cieszę, że się tyle w Polsce zaczyna dziać z poziomkami, ciułam po cichu kasę na lewym koncie
(żeby kobita nie zwąchała) i pewnie za rok-dwa zgłoszę się do jakiegoś dłubacza po wypasioną padakę :]

A jako klient, nie producent, twierdzę że 2,5 czy 3 tysiące to mało nawet na w miarę rozsądny pionowiec,
a co dopiero na poziomkę z wypasami.

woojtek1

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 564
  • Optima Lynx
Odp: FULL FAT
« Odpowiedź #37 dnia: Września 27, 2015, 09:27:54 pm »
A ja się cieszę, że się tyle w Polsce zaczyna dziać z poziomkami, ciułam po cichu kasę na lewym koncie
(żeby kobita nie zwąchała) i pewnie za rok-dwa zgłoszę się do jakiegoś dłubacza po wypasioną padakę :]

A jako klient, nie producent, twierdzę że 2,5 czy 3 tysiące to mało nawet na w miarę rozsądny pionowiec,
a co dopiero na poziomkę z wypasami.
No jak nówka, to pewnie. ale jak sprowadzona i do remontu to spoko, można się zmieścić.

DeVilio

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 938
  • Chill... tylko chill nas uratuje.
Odp: FULL FAT
« Odpowiedź #38 dnia: Września 28, 2015, 08:50:21 am »
Pionowy jeden z tańszych fat bike kosztuje 3k pln - (bottecchia american fatbike, ten co go aktualnie posiadam), a co dopiero trajka na grubo. Nie przesadzajmy z tymi cenami też w drugą stronę - AGA ma dopłacać do interesu? Trochę nielogiczne. Poza tym dobrze by było przetestować sprzęt zanim cokolwiek się o nim powie, jedyne co na teraz mogło by mi przeszkadzać w tej trajce to właśnie brak błotników, na pionie trafiłem przypadkowo w kałuże niedużą i na ziemi nie wiele jej zostało po takim przejeździe - większość wylądowała na mnie - grubas MUSI mieć błotniki bo zbiera wszystko z ziemi przerażająco wręcz skutecznie - jeden wjazd w błotko i całość pod szlauch do mycia.
Cayon XT Performante FOX 18,5`
FatFlevo - na sprzedaż

Mociumpel

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 516
Odp: FULL FAT
« Odpowiedź #39 dnia: Września 28, 2015, 02:36:39 pm »
Powiem tak trochę na okrętkę - z własnego doświadczenia i obserwacji wnioskuje po swojemu:
1. Poziom to rower dla pasjonata:
- zazwyczaj jest tani robiony w garażu z resztek roweropodobnych - byle jeździł a potem się zobaczy,
- exclusive premium tank robiony po nocach po najlepszych częściach aby jeździł wyglądał i był "szokoloko".
2. Poziom to rower użytkowo/rekreacyjny:
- kupny do remontu z wymianą części po trochu aby dawał rade na co dzień - po pewnym czasie właściciel staje sie pasjonatem ;)
- kupny robiony na miarę z wypasem od razu na lata - pasjonuje ich wygodne wszystko od razu (to mój przypadek) ;)

W każdym z powyższych jest rozkrak - albo tanio albo drogo bo inaczej się nie da - albo ma się widły albo widelec ...

Danielasty

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 951
Odp: FULL FAT
« Odpowiedź #40 dnia: Września 28, 2015, 03:13:31 pm »
Cytuj
Pionowy jeden z tańszych fat bike kosztuje 3k pln -
ekhem

1132zł w markecie, dokupująć lepszy osprzęt np deore 600-700zł - 1900zł , także nie wiem skad te 3k :) nie którzy płacą za markę a inni za rower :)
A jeszcze taniej jest np złożyć, kolega za 3 tys złożył piona na xtr z sidem do xc :P Jest używane, ale skoro działa ...

AGA

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 870
  • PRODUCENT TRAJEK
    • matixbike
Odp: FULL FAT
« Odpowiedź #41 dnia: Września 28, 2015, 08:18:42 pm »
jeżeli chodzi o błotniki racja
 tylko ten konkretny fat był robiony pod dyktando klienta
wszystko łącznie z wahaczem o który tyle szumu  ;)
zaakceptował klient
myśmy tylko podsuwali mu pomysły a on wybierał
tak sobie spersonalizował rower i za to zapłacił (klient nasz pan)
w innych fatach było jeszcze więcej zamieszania z klientami( foty nie przeszły by cenzury)  :)
miedzy innymi z ciekawości co powie brać pozioma wpuściłem na forum grubaska
mamy zamówienia na następne faty MATIXA zobaczymy co przyniesie los  8)

https://www.facebook.com/matixbike/timeline         - MATIX TRÓJKOŁOWIEC POZIOMY fat 1000W,48v, ,LIPO4 18AH przebieg- 2014-4860km sezon2015 -3740km,sezon2016-4456 przejechane

Mociumpel

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 516
Odp: FULL FAT
« Odpowiedź #42 dnia: Września 28, 2015, 09:29:07 pm »
Rób swoje - dzieje się w temacie poziomali to dobrze - oprócz przekonania właścicieli, że to eko, budujesz przekonanie, że nawet ze wspomaganiem kierują rowerem - a o to chodzi - ruch to zdrowie a że z pomocą boga elektryki to nieistotne na dłuższą metę - ortodoksom zostawmy napęd własny Ci zaś co chcą inaczej ALE DALEJ w temacie POZIOMALI wspierajmy w ich pomyśle na ruch.
Ja póki co jestem za propagacja sukcesu bo rower wart jest tego - z elektryką zamiast motocykla spalinowego, możliwe że od dupy strony ale nastąpi mały przełom w mysleniu o rowerze jajko pojeździe niekoniecznie alternatywnym ale docelowym.

Danielasty

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 951
Odp: FULL FAT
« Odpowiedź #43 dnia: Września 28, 2015, 11:06:11 pm »
tylko motocykl spalinowy ma jedną zaletę nad rowerem elektrycznym, częstotliwosć tankowania / ładowania do prędkosci na korzyść spalinowki, Jeśli miałbym wyposażać w ten sposób trajki wziałbym nawet prostą 50-tkę przy tej mini wadze ...

Lisciasty

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 131
Odp: FULL FAT
« Odpowiedź #44 dnia: Września 29, 2015, 08:32:01 am »
Lubię motocykle, ale spalinówka w rowerze? Fuj...
Widziałem parę takich wynalazków, słychać toto z kilometra. A małe pojemności mają
to do siebie, że trzeba je wkręcić na obroty żeby miały moc, co skutkuje upierdliwym jazgotem.