bo zależy mi na doskonałości konstrukcji
I to jest bardzo dobre podejście. To konkretnie:
Podoba mi się ( w tym konkretnie fat trajku)
- Ze się coś dzieje na krajowym rynku poziomek
- Hamulce tarczowe
- Koncept trajki z przednim zawieszeniem
- Otworowane obręcze - zakładając ze są lżejsze od nieotworowanych.
- Ogólna ''mięsistość'' sprzętu.
- Możliwość regulacji zawieszenia
- Naklejane odblaski
Nie podoba mi się:
- Toporna rama - prościej znaczy lepiej a tu jest przekombinowanie ( mocowanie dampera na wahaczu, przód z przejściem z okrągłej rury boomu do kwadratu, napinacz z przerzutki pod fotelem).
- Mocowanie pod bagażnik - rozumiem chęć zastosowania gotowych elementów rowerowych ale dedykowany był by znacznie ładniejszy.
- Brak błotników na przednie koła.
- Wahacz powinien być prosty z damperem ustawionym pionowo do belki fotela - było by bardziej kompaktowo i estetycznie.
- Cena 7k za taki rower imho za wiele, 2.5-3k było by bardziej realnie.
Nie łam się krytyka tylko motywuj do budowania coraz lepszych rowerów, jak już wystartowałeś to teraz powinno być z górki

Sam chętnie zobaczę np. kompaktową wersję matrixa 3x 20" który zmieści się np do windy.