"- Przód jest za nisko, przy podjeżdżaniu na krawężniki może być problem. " - jak w każdym nisko osadzonym pojeździe, są wady są zalety, przedni spojler ma być od spodu wzmocniony aluminium by ułatwiać wślizgiwanie się na krawężniki
Ze zdjęcia wynika, że przednia oś jest lekko przed połową. Czyli jak tylne koło pójdzie np. 10 cm w górę (rozważamy pokonywanie twardych przeszkód w mieście), to przód opadnie 8 - 9 cm. Jakoś nie widzę tego w miejskiej dżungli, o ścieżkach za miastem nie wspomnę. Bez urazy - bo projekt jako taki podoba mi się - ale pierwszy wyjazd "zweryfikuje" przód. I zapomnijmy o "wślizgiwaniu się" na krawężniki. One są zawsze tam, gdzie być nie powinny. Jeżdżę rowerem, w którym środek ramy jest poniżej 10 cm nad ziemią. Od spodu rury mam wytarte do białości. Ani obecny spojler, ani listwa aluminiowa, tylko korekta przodu.
Albo większy rozstaw osi, coby zwiększyć kąt natarcia.