WITAM
Łał to muszę ci pogratulować osiągnąłeś coś niesamowitego trakcja jak pionowcu
W sumie to, po co ci silnik

Jeździłem na velotechniku ,ice ,azubie ,i całkiem sprawnych konstrukcjach amatorskich ,niestety zawsze było czuć że trochę waży więcej .
Testy przeprowadzone na tych konstrukcjach,
jednoznacznie wykazują większe zapotrzebowanie energii w granicach 8-13%na każdy kg-siła
Przeciętny pionowiec to 12-14 kg trajk 18-24 plus silnik z bateriami jakieś 8-9kg
plus dodatkowe bibeloty
Sam przesył łańcucha już daje się we znaki plus trzy koła na podłożu
Jak sobie oglądałem filmik z twoją trajką to sama długość osłon z tefalenu to niezły opór
Pomijam fakt ze to wszystko trochę skacze, co robi dodatkowe opory
Może kiedyś uda nam się wymienić maszynami na jazdę próbną
Jak dobierałem napęd to tez zwracałem uwagę na kg
Miałem do dyspozycji kilkanaście modeli silników
W sumie wyszło 0.9kg więcej miedzy doczepniakiem a wplatanym silnikiem po zamontowaniu
Pomijam cenę i moc.Masz racje jak się jeździ na płaskim to na każdym silniku jest zasięg

Na długich podjazdach to trochę zaczynasz doceniać większą moc silnika
