Mam nadzieję, że zrozumiecie moje "Polska" w języku ...

mogę wyjaśnić to dla ciebie:
Przednie koła są dokładnie w tej samej osi, oś jest dokładnie w środku.
Oś obrotu może przechylić do przodu! Jeśli wziąć większy kąt nachylenia, więc masz większą skłonność do rowerów Krzywe!
System nosi nazwę Ackerman kierowniczego lub niemiecki "Achsschenkellenkung" lub "Drehschemellenkung".
Stabilizacja jest głęboki pozycji i nachylenia całego trike! Nie można się przewrócić!
Do prędkość nie mogę narzekać, na samym początku filmu, jest ich prawie 70 km / h:
http://www.youtube.com/watch?v=bkJI39lgskgJeśli potrzebujesz hydrauliczne hamulce tarczowe, spójrz w tym wideo:
http://www.youtube.com/watch?v=sAdwbudJfughttp://www.youtube.com/watch?v=iYvzdP3r2A8-------------------------------------------------------
I hope you understand my "polska"-language...

I can explain it for you:
The front wheels are exactly in the same axis, the pivot is exactly in the middle.
The pivot must tilt forwards! If you take a bigger tilt angle, so you get a bigger inclination of the bike into the curves!
The system is called ackerman-steering or in german "Achsschenkellenkung" or "Drehschemellenkung".
The stabilisation is the deep position and the inclination of the whole trike! You cannot roll over!
For the speed I cannot complain, into the beginning of the video there are nearly 70Km/h:
http://www.youtube.com/watch?v=bkJI39lgskgIf you need hydraulic disc brakes, take a look in this videos:
http://www.youtube.com/watch?v=sAdwbudJfughttp://www.youtube.com/watch?v=iYvzdP3r2A8