Nie bardzo rozumiem w czym problem - masz 1" - wsadzasz tym chudym z tego http://www.roowery.pl/towar/862/adapter-mocowania-mostka-redukcja-z-222-1-na-254-1-ahead-hn.html w rure widelca, mocno imbusem blokujesz, potem nasadzasz na to grube mostek http://www.roowery.pl/towar/296/wspornik-kierownicy-ahead-1-18-254-alu-mostek-regulowany-11-cm-hn35215.html i masz gotowe - podnosisz sobie mostem wsadzasz kierownice i jedziesz ...
Jak masz problem z przejściówką w główce ramy to masz to http://www.roowery.pl/towar/56/redukcja-mocowania-steru-tulejki-z-1-18-na-1-3430mm-2-sztuki-alu-cc390627.html a reszta bez zmian.
Ale cody ma główkę 30.2mm czyli pod 1" (dla 1 1/8 jest chyba 34mm) redukcje, które pudlingowałeś są dla wariantu gdy główkę masz pod 1 1/8 a chcesz włożyć tam widelec i stery pod 1"
Z tego co rozumiem, to problem jest nie tylko w mostku ale i w tym, że cody chce włożyć widelec z rurą 1 1/8 w główkę 1" a tego problemu te redukcje nie rozwiązują.
@Cody nie ma czegoś takiego, jak główka pod stery gwintowane. Jeśli masz główkę pod 1? to musisz szukać widelca pod 1" i koniec, bo inny nie wejdzie (teoretycznie

)
Jedyne z czym można kombinować z rozwiązań standardowych, to zastosowanie różnych mostków i różnych sterów (ahead lub nakręcane). Na 1" możesz zastosować mostki na 1 1/8 przy pomocy tych podlinkowanych przez Mociumpla redukcji
http://www.roowery.pl/towar/697/adapter-mocowania-mostka-redukcja-z-222-1-na-286-1-18-ahead-hn.html lub porostu owinąć rurę sterową naciętą blachą jak piszą koledzy nacięta wzdłuż - szczelina ok 2mm sorry, że nie widać nacięcia - jest z drugiej strony)
https://www.facebook.com/ForumPoziomePl/photos/a.647282442101213.1073741839.129425130553616/647283278767796/?type=3&theaterNatomiast, jeśli chcesz włożyć widelec z rurą 1 1/8 w główkę na 1" to takiego standardowego (dostępnego w sklepach) rozwiązania nie widziałem i chyba takiego tematu na forum nie było (?). Choć zapewne przy pomocy tokarki to również jest możliwe, o czym świadczy ten wątek
http://szosa.org/topic/17834-widelec-1-18-do-ramy-1/ Edit:
Doczytałem jeszcze raz dokładnie.
Robisz np. tak
Kupujesz stery
https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/stery-rowerowe/a-head-1-cal-25-4-mm/Owijasz rurę wspomnianą blachą. I zakładasz mostek a-head na 1 1/8
Koniec.
Jeśli masz widelec z gwintem, robisz jak wyżej, lub:
Jeśli masz gwint w widelcu i chcesz gwintowane stery
http://sklepzrowerami.pl/11412-Stery-NECO-1-22-4-30-02-26-4-mm-74100224.html?gclid=CN6q_JyPv9MCFVJlGQodBjAH4QZakładasz wtedy to
http://www.roowery.pl/towar/697/adapter-mocowania-mostka-redukcja-z-222-1-na-286-1-18-ahead-hn.html i na to mostek 1 1/8 a-head
http://www.roowery.pl/towar/296/wspornik-kierownicy-ahead-1-18-254-alu-mostek-regulowany-11-cm-hn35215.htmlPrzy sterach ahead musisz oczywiście w obydwóch przypadkach "nabić" gwiazdkę (nie zawsze jest w komplecie). Przy sterach z gwintem sprawę załatwia ten klin na końcu redukcji.
To nie jest tobie potrzebne:
http://www.roowery.pl/towar/56/redukcja-mocowania-steru-tulejki-z-1-18-na-1-3430mm-2-sztuki-alu-cc390627.html bo i tak masz główkę 1?. Ja to miałem, bo w moim jest główka pod 1 1/8 a widelec był 1"