Autor Wątek: Zestawy do elektryfikacji poziomek 45km/h na koła 26" tył  (Przeczytany 1822 razy)

michal883

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 114
    • moje konstrukcje :) i wskazówki dot. ebajka
Zestawy do elektryfikacji poziomek 45km/h na koła 26" tył
« dnia: Marca 20, 2016, 07:31:28 pm »
Witam. Ponieważ sprzedałem już kilka gotowych zestawów i wszyscy na nich jeżdżą bezawaryjnie, chciałbym zaproponować zestaw plug&play  z silnikiem bezszczotkowym i bezprzekładniowym zaplecionym w obręcz 26? na wzmocnionych szprychach 2,3mm z walcowanym gwintem. Silnik jest wyposażony w czujniki hallotronowe które umożliwiają płynną jazdę w pełnym zakresie obrotów. Silniki nadają się zarówno do wspomagania jak i do jazdy na samej manetce bez pedałowania. Uzyskują prędkość 45km/h na 48V. Są zaplecione symetrycznie do wolnobiegów 8rz, ale można zamontować wolnobieg 7 rzędów nakręcany Shimono tz21 jak i 9 rzędowy sunrace. Obręcze są przystosowane do współpracy z vbrake. Ich rozstaw jest standardowy 135mm czyli taki sam, jak każde popularne tylne koło rowerowe.

Silnik jest sterowany przez sterownik 12 mosfet 31A 48V kompatybilny z każdym rodzajem baterii (li-ion / li-po / lifepo4) Z ważniejszych funkcji posiada opcję odłączania napędu podczas hamowania ? bierze sygnał z klamki hamulcowej z czujnika stopu, posiada opcję samo uczenia faz kąta i hallotronów, posiada opcję zmiany kierunku jazdy jednym przyciskiem ? do cofania w trajkach super sprawa! Współpracuje z manetką obrotową, kciukową i półmanetką, posiada zabezpieczenie przed nadmiernym rozładowanie akumulatorów.

Kolejnym podzespołem są klamki hamulcowe 4 palcowe bardzo wygodne do hamowania wraz z czujnikami stopu odłączającymi napęd ? mocowanie na linkę hamulcową. Dają radę z hamulcami tarczowymi i v-brake,
Manetka obrotowa oraz wyświetlacz napięcia baterii.

Zestaw mogę przygotować z przewodami na wymiar włącznie, muszę tylko znać ich wymiary. Całość będzie zakończona 2 przewodami które trzeba podłączyć do baterii; + i ?

Baterię proponuję nabyć we własnym zakresie, gdyż inni mają większe doświadczenie w ich składaniu, ja mogę doradzić jaką pojemność i jaki typ ogniw wybrać, produkuję na razie baterię do swoich rowerów i jestem bardzo zadowolony, natomiast zajmuje to dużo czasu, a nie mam stałych dostawców nowych ogniw w dobrej cenie.

Jeżeli chodzi o koszty, to silnik podliczam na 500zł bez zabezpieczenia termicznego ? wersja ważąca 5,4kg. Mam jeszcze superlekki silnik oferujący dokładnie te same parametry pracy i minimalnie wyższą prędkość w cenie 550zł. Sterownik to koszt 199zł, klamki są po 39zł, wyświetlacz energii po 15zł i manetka po 20zł. Podstawowy zestaw to koszt: 775zł. Jeżeli ktoś chce komplet kostek do sterownika i silnika do przedłużenia przewodów, to każda sztuka jest po 3zł. Przewód liczę w normalnej cenie sklepowej, najdroższy jest od sterownika do silnika: kosztuje 20zł/m i nie jest łątwo dostępny, pozostałe to koszt 2-5zł/mb w zależności od grubości.

Na wszystkie pytania odpowiem na PW.
Regulaminowo kilka zdjęć:

https://drive.google.com/folderview?id=0BwX6nE-kOnXNM2ZCamUxMDM2R28&usp=sharing

















« Ostatnia zmiana: Marca 20, 2016, 09:21:18 pm wysłana przez michal883 »
Sprzedam zestawy do elektryfikacji rowerów oraz pojazdów nietypowych :) jak i wszystkie niezbędne części do ebajka. Jeżeli coś potrzebujesz, pisz! , gdyż mam najlepsze ceny dla forumowiczów :)

http://forum.poziome.pl/index.php?topic=3423.0

https://epojazdy.blogspot.com/