Witajcie. Sprzedam zestawy do modyfikacji rowerów na elektryczne. Podkreślam, że zarówno te najtańsze jak i droższe są dobre jakościowo! Tani zestaw nada się świetnie w terenie bardziej płaskim, z myślą o wspomaganiu bądź jeździe na samej manetce z prędkościami bardziej przepisowymi
Jeżeli planujesz ciągnąć poziomką przyczepkę z dziećmi, bądź masz ciężki pojazd, warto zainwestować w droższy silnik bezprzekładniowy. Do samodzielnej jazdy najtańszy zestaw również zapewni wiele frajdy z jazdy. Posiadacze moich zastawów jeżdżą i są zadowoleni
W skład wchodzi:
silnik na przód przystosowany do hamulca v-brake. (możliwość konfiguracji w dowolnej obręczy 20-26")
akumulator li-ion 36V ~14Ah - ten powinien wystarczyć na ok. 30km jazdy na samej manetce, zasięg ten wzrośnie przy pedałowaniu.
manetka obrotowa z wyświetlaczem napięcia i kluczykiem do stacyjki (pokazuje napięcie akumulatora, więc służy jako wskaźnik poziomu naładowania)
sterownik do tego silnika odpowiedni obsługujący czujnik PAS i manetkę niezależnie - czyli możemy pedałować i jechać na wspomaganiu, albo nie pedałować i jechać na samym silniku.
czujnik PAS - do montażu na korbie - rozpoznaje ruch pedałów i zaczyna wspomagać.
klamki hamulcowe na 4 palce z odcięciem zasilania podczas hamowania
ładowarka li-ion 36V 3A - naładuje akumulator w około 6 godzin.
komplet kostek i konektorów do zrobienia przewodów pod wymiar
Koło jest z czujnikami halla umożliwiające ruszanie na samej manetce, ponadto jest bezoporowe z wewnętrznym sprzęgłem - czyli nie stanowi oporu po skończeniu się prądu.
cena 1450zł
------------
Zestaw 1 dystansW skład wchodzą wszystkie komponenty z zestawu pierwszego, ale
powiększony jest on o pojemność z 14Ah do 24Ah.Ogniwa są przystosowane do silnika przekładniowego o wydajności max 20A prądu ciągłego.
dystans to ok. 55km jazdy bez wspomagania!
wymiary akumulatora to 35-36cm długie 14,5-15,5cm szerokie i wysokość 9-9,5cm.
Cena 1700zł.
Szczerze polecam tą opcję!------------------
zestaw 2 dla bardziej wymagających różni się jakością ogniw oraz ma dużo większą pojemność.
W skład wchodzi:
silnik na przód przystosowany do hamulca v-brake. (możliwość konfiguracji w dowolnej obręczy 20-26")
akumulator li-ion 36V ~22Ah - ten powinien wystarczyć na ok. 60km jazdy na samej manetce, zasięg ten wzrośnie przy pedałowaniu, a sam akumulator jest wykonany z ogniw wysoko-prądowych samsunga. Przy tym silniku akumulator jest wykorzystany na około 20% wydajności prądowej, więc z całą pewnością wystarczy na pełną ilość cykli bez zauważalnych spadków pojemności. manetka obrotowa z wyświetlaczem napięcia i kluczykiem do stacyjki (pokazuje napięcie akumulatora, więc służy jako wskaźnik poziomu naładowania)
sterownik do tego silnika odpowiedni obsługujący czujnik PAS i manetkę niezależnie - czyli możemy pedałować i jechać na wspomaganiu, albo nie pedałować i jechać na samym silniku.
czujnik PAS - do montażu na korbie - rozpoznaje ruch pedałów i zaczyna wspomagać.
klamki hamulcowe na 4 palce z odcięciem zasilania podczas hamowania
szybka ładowarka li-ion ładująca akumulator w 6-8 godzinkomplet kostek i konektorów do zrobienia przewodów pod wymiar
Koło jest z czujnikami halla umożliwiające ruszanie na samej manetce, ponadto jest bezoporowe z wewnętrznym sprzęgłem - czyli nie stanowi oporu po skończeniu się prądu.
--------------------------
zestaw 3 dla jeszcze bardziej wymagających:
silnik tylny bez przekładniowy, firmy BIONX kanadyjskiej konstrukcji i produkcji, silnik wyposażony w czujniki hallotronowe, wewnętrzny czujnik temperatury, posiada gwint na wolnobieg i mocowanie tarczy hamulcowej na 6 śrób. Na 36V rozpędzi rower do około 32km/h a wspomagał będzie do 35km/h. Silniki BIONX są dość wolne i mocne, więc konstrukcja ta jest zalecana jeżeli mieszkasz na nierównym terenie, tam lekkie silniki przekładniowe będą miały ograniczoną żywotność. Bionx nie ma żądnych elementów ciernych poza łożyskami. Te są nowe firmy SNR - polskiej produkcji.
Wolnobiegi występują także w konfiguracji 7 8 i 9 rzędów! zastępując kasety.
akumulator li-ion 36V ~22Ah - ten powinien wystarczyć na ok. 60km jazdy na samej manetce, zasięg ten wzrośnie przy pedałowaniu, a sam akumulator jest wykonany z ogniw wysoko-prądowych samsunga. Przy tym silniku akumulator jest wykorzystany na około 20% wydajności prądowej, więc z całą pewnością wystarczy na pełną ilość cykli bez zauważalnych spadków pojemności. W zestawie sterownik na 30A 36V - możliwa opcja cofania i tempomatu utrzymującego stałą prędkość bez trzymania manetki.
czujnik PAS
Manetka z wyświetlaczem i kluczykiem
klamki hamulcowe na 4 palce z odcięciem zasilania podczas hamowania
szybka ładowarka li-ion ładująca akumulator w 6-8 godzinkomplet kostek i konektorów do zrobienia przewodów pod wymiar
do mocnego silnika musi być także znacznie mocniejszy sterownik i wysokoprądowy akumulator, aby jeździć tym bezawaryjnie.
cena tego zestawu 2250zł.
--------------------------------
zestawy umożliwiające szybszą jazdę niż 35km/h wymagają budowy akumulatora od podstaw na wyższe napięcie (zgrzewam ogniwa i stosuje zawsze plastikowe przegrody)
Silnik bionx, kanadyjskiej produkcji z czujnikami hallotronowymi, oraz wewnętrznym czujnikiem temperatury, prędkość jaką osiągnie na kole 26" to ok. 40-44km/h.
wysokoprądowe ogniwa, akumulator 13S10P na 130 ogniwach li-ion o pojemności 30Ah na 48V (1500Wh) ogniwo jest w cenie 18zł, więc 2350+130zł elektronika+220zł ładowarka + 50zł obudowa
czyli za sam akumulator wychodzi 2750zł.
Sterownik 9 mosfet 22A na 48V lub 30A na 48V
manetka z wyświetlaczem napięcia i kluczykiem do stacyjki.
czujnik PAS (opcjonalnie) gdyż przy tej mocy jest dość mało precyzyjne sterowanie. Czujnik PAS zalecany tylko do rowerów 3 kołowych z najmocniejszym sterownikiem 30A.
szybka ładowarka
klamki na 4 palce.
Całość 3570zł.
--------------------------------
W opcji mogę przygotować również zestawy z silnikiem MXUS 6000W na ogniwach SONY VTC5, sterownik 45A na 72V, prędkość maksymalna ponad 70km/h. Gdyby ktoś był zainteresowany, to wycena będzie indywidualna w zależności od konkretnych potrzeb. (regen, tempomat, zmiana kierunku jazdy, odzysk energii podczsa hamowania, rodzaj sterownika - napieciowy, lub wektorowy)
cena zależna jest od zasięgu, mocy, wagi roweru i terenu.
Zestawy są poukładane względem jakości od najtańszych do najlepszych, przy czym wszystkie napędy są w technologii bezszczotkowej. Do najtańszych oferowanych przez mnie silników oferowane są części zamienne (przekładnie) w polskim sklepie maxev.pl, łożyska w każdym sklepie z łozyskami można dostać. Silniki bezszczotkowe z racji konstrukcji ogranicza tylko zdatność gniazd do wymiany łożysk. Przekładnia powinna wystarczyć na ok. 15tys. km silniki bezprzekładniowe szacuje się na 30 tys i po tym przebiegu pasowałoby wymienić łożyska.