witam
właśnie wdrożyliśmy taką wersje jeszcze nie do końca objeżdżony
koła na razie 3,5 cala zwijane niskociśnieniowe
podstawowe założenia takiej konstrukcji to poruszanie się po terenie grząskim, ewentualnie skalistym z duża ilością dziur
jak również jazda po śniegu
waga rzeczywiście rośnie do jednego koła 1,5kg więcej plus waga wahacza tylnego musi być poszerzony i wzmocniony
to są minusy
nie biorę pod uwagę cen(przyjemności kosztują

natomiast plusy są takie:
praktycznie nie zapada się na sypkich podłożach
można śmiało jeździć po śniegu
dodatkowa amortyzacja dzięki wysokości kół ( po założeniu opony koło 26 robi się 27,5)
taka konstrukcja nie należny do najszybszych, ale jest wymarzona do różnego typu wyzwań terenowych
po zastosowaniu odpowiednich przełożeń nie czuć ze się toczy gorzej
dla sympatyków szczególnie górzystych terenów stosuje się zwalniacz obrotów jako dodatkowy dzielnik obrotów
mamy wtedy 1:1/4 (jeden obrót korby 1/4 obrotu tylnego koła )
praktycznie nie do zatrzymania
można sobie podglądnąć co zmalowaliśmy na naszej stronce (cały czas nad nim pracujemy więc coś jeszcze się zmieni)
https://www.facebook.com/matixbike?pnref=story