Właśnie obejrzałem dokładnie foty.
Podoba mi się to że nie boisz się pociąć ramy i dostosować pod swoje oczekiwania, masz zapał, warsztat, chęci i co najważniejsze to wszystko przekłada się a lepszą jakość. Ten bom z kiery to karbon? Rura kupiona czy sam robiłeś ciekawi mnie ten temat.
Co do geometrii wygląda teraz prawie jak mój żółty SWB tylko koło z przodu mniejsze.
Widzę że profesjonalnie podchodzisz do tematu dlatego co do ubytków proponuję używać szpachli poliestrowej z włóknem (taka tania zielona) schnie moment bo z utwardzaczem i za 0,5kg zapłacisz coś około dychy wychodzi taniej niż poxylina. Szpachla bez włókna też daje radę.
A na lakier polecam lakier poliuretanowy, jest z utwardzaczem. Dzięki czemu osiąga wyjątkową twardość.
Puszka 1l. taka kosztuje około 60zł. Jest odporny na promienie UV i dobrze kryje laminat. Stosowany jest na ostatnią warstwę w budowie modeli pod ściąganie form.
Tutaj masz link:
http://allegro.pl/t4w-lakier-poliuretanowy-ral-2008-akryl-1l-i4172459307.htmlMają kilka kolorów ale zadzwoń i zapytaj ich co mają z RAL z niebieskiego, podadzą Ci kody i sprawdź który Ci przypasuje.
Kup puszkę, pożycz lub kup tanio pistolet, przed garaż i jedziesz z koksem. Lakier po zmieszaniu z utwardzaczem możesz spokojnie rozcieńczać rozcieńczalnikiem nitro,
ale dopiero po zmieszaniu z utw. i pamiętaj aby skończyć przed końcem czasu żelowania

))
Ja dzisiaj skończyłem budowę formy na bom, więcej na moim Google+ w albumie Extreme III Project

Celowo nie podaję linku, projekt jest niepublikowany na forum i tak między wierszami tylko wspominam.