Czyli Triple Zero

Jak już 001 miał być malowany, to postanowiłem razem pomalować i mój "steebent"
Tylko że już nie jest Steebent, bo mi się bardziej podoba łańcuch pod tylnym widelcem.
Steebent był ok w sumie, ale łańcuch od góry sprawiał że nie można było wykorzystać przestrzeń spod prawą stroną fotelika,
na np. worek Crosso.
Też mnie denerwowało że łańcuch uderzał w widelec jak nie jest napięty, przez nierówności itp.
a na dodatek nie byłem zachwycony pozycją rolki, jak i z mniej miejsca na torbę siodłowa.(przestrzenią fotelik/koło).
W każdym razie tylny widelec Steebenta został odcięty, potem dużo pracy szlifierką kątową, i dodawanie nowych rur widelca.
Co z tym idzie przyspawano nowe miejsce na rolkę, jak i zmieniony kąt rury trzymającej przedniej przerzutki.
Rurki widelca tylnego byłe ciut za krótkie(bo wykorzystane z czegoś innego, nie chciałem zamawiać nowe i czekać), i po spawaniu okazało się że że 26" Kojak wchodzi, ale nie jak hamulec szczękowy jest zamontowany,
więc trochę pracowała szlifierka żeby mocowanie hamulca było trochę wyżej.
To też oznaczało że rurki widelca nie połączę jak na Stick 001, ale cóż, nie można mieć wszystkiego

Wszystkie te zmiany, spawania i szlifowania niestety nie można ukryć, więc jak się popatrzy na spawy i takie tam,
nie jest to zbyt ładne, no ale cóż, ważne że działa

Kolor wybrałem perła biały, i jest całkiem fajny, i pasuje do czarnego i karbonu

Waga całkowita, jak na zdjęciu (pokrowiec fotelika,pedały,liczniki oraz mocowanie oświetlenia) to 12,3kg (metoda wagą łazienkową)
Bez pokrowca i pedałów to 11,5kg.
Bez męki i dużo kasy zejdzie o 500g, tylko wymienić tą korbę i suport (1100 gram z dwie zębatki alu!!) na coś ok. 700g
i kasetę na XT, która jest o 100g lżejsza niż obecny SRAM PG970 z swoich 400gram :/
No i cały zestaw kierownicy niestety nie jest lekki. VK tiller oszczędzi całe 500g!
Bacchetta mostek i kierownica 300g. Muszę zobaczyć czy U-bar Velokrafta pasuje

Jeszcze trochę kasy na lepsze i lżejsze koła i można zejść do 10kg No chyba nieźle jak na stalowca co
Rama+boom

Podczas składania spróbowałem jak by pasował VK tiller, i jest w sam raz!
Powiem też że cały tiller razem ze dłuższą śrubą do regulacji sterów i obejmą waży 245gram

Widok do przodu też lepszy niż z tweener kierownicą.
Tylko że wolę tweener ..

Więcej miejsca na torbę (nie trzeba tego "mini bagżnika" jak w przypadku Steebenta, żeby trzymał torbę dalej od koła)


Pewnie jutro pojeżdżę trochę, więc zrobię więcej zdjęć w świetle dziennym.
W każdym razie do zobaczenia na zlocie

Pozzz