Autor Wątek: Prototyp carbon / LUXTECH  (Przeczytany 23665 razy)

Jakub S.

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 811
Odp: Prototyp carbon / LUXTECH
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 20, 2011, 09:15:36 pm »
Przy czym Kamil Manecki (Velokraft) sprzedaje też wersje węższą i lżejszą o kolejne 200 g czy jakoś tak (trajk-o-ciklista na pewno pamięta).
Jakub Sałata

gemsi

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1616
  • carbon matters
Odp: Prototyp carbon / LUXTECH
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 21, 2011, 11:35:56 am »
WITAM
 Poziom lekko objechany , problem trakcji wyprostował się po względnym wjechaniu się w pozioma.
 Dzisiaj trening 80 kaemów ze średnią 34km/h , pyknąłem kilku pionowych i dobiłem jednego finiszem na góralu gdzie dochodziło pod 50km/h.


szatan nie człowiek :)

Jarek-LT

  • sympatyk na poziomie
  • **
  • Wiadomości: 29
Odp: Prototyp carbon / LUXTECH
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 02, 2011, 08:11:29 am »
Prototyp carbon LUXTECH - elektryczne doładowanie.

 http://jarek-lt-rowerypoziome.blogspot.com/2011/10/elektryczne-doadowanie-pozioma-luxtech.html
 
 pozdrower
 Jarek-LT
 
 www.luxtech.com.pl
« Ostatnia zmiana: Październik 02, 2011, 08:15:14 am wysłana przez Jarek-LT »

koncki

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 319
Odp: Prototyp carbon / LUXTECH
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 02, 2011, 09:01:52 am »
No i jak to jeździ? Widzę, że masz silnik z wbudowaną przekładnią. Przełożenie jest odpowiednie? Jaka jest prędkość maksymalna? Jak wspomaga przy jeździe pod górkę?

gemsi

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1616
  • carbon matters
Odp: Prototyp carbon / LUXTECH
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 02, 2011, 09:48:22 am »
Prototyp carbon LUXTECH - elektryczne doładowanie.

silnik kupowales w magmie ? to jest 450 W ?
rozumiem ze z lewej strony kola zamocowałeś zębatkę z wolnobiegiem ?

koncki

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 319
Odp: Prototyp carbon / LUXTECH
« Odpowiedź #35 dnia: Październik 02, 2011, 05:03:24 pm »

Jarek-LT

  • sympatyk na poziomie
  • **
  • Wiadomości: 29
Odp: Prototyp carbon / LUXTECH
« Odpowiedź #36 dnia: Październik 02, 2011, 05:06:23 pm »
koncki - jazda pod górkę to czysta przyjemność , dajesz gazu i odjeżdzasz od reszty, gdy dokręcisz to w ogóle odlot.
 Silnik jest kupiony w magmie a z tyłu po lewej stronie zamontowany jest  wolno-bieg aby bez używania  silnika elektrycznego nie było większych obciążeń jak np. kręcenie się drugiego łańcucha nie wspominając o silniku.
 
 Na razie na samym silniku prędkość max to 42km/h ale większy nowoczesny będzie aku LiPo4 z prądem 36 lub 48V wtedy i prędkość wzrośnie i przebieg.
 Jarek-LT

gemsi

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1616
  • carbon matters
Odp: Prototyp carbon / LUXTECH
« Odpowiedź #37 dnia: Październik 02, 2011, 05:16:26 pm »
Silnik jest kupiony w magmie a z tyłu po lewej stronie zamontowany jest  wolno-bieg aby bez używania  silnika elektrycznego nie było większych obciążeń jak np. kręcenie się drugiego łańcucha nie wspominając o silniku.

zakupiłem identyczny silnik, i chyba mnie zmotywowałeś do walki, na arbitrze piszesz o manetce, czy to ta hallotronowa z magmy ?
który sterownik zastosowałeś, jakbyś podał part numbery magmowe zarówno manetki jak i sterownika to byłbym wdzięczny.

koncki

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 319
Odp: Prototyp carbon / LUXTECH
« Odpowiedź #38 dnia: Październik 02, 2011, 05:17:35 pm »
 To jeszcze dwa pytania - czy to małe kółeczko na silniku standardowo pasuje na zwykły łańcuch i czy wolnobieg też kupiłeś w Magmie?

Jarek-LT

  • sympatyk na poziomie
  • **
  • Wiadomości: 29
Odp: Prototyp carbon / LUXTECH
« Odpowiedź #39 dnia: Październik 02, 2011, 07:29:20 pm »
GEMSI
 
 Jutro posprawdzam jakieś dane tych przedmiotów ale na rachunku nic nie ma , jest manetka gazu i tyle.
 Sterownik wziąłem ''rozwojowy'' - droższy 24 - 36V max 700W lub 48 - 60V max 1000W.
 Sterownik dlatego mocniejszy gdyż może w przyszłości zmienię silnik na mocniejszy , na razie z tego silnika będę chciał siódme poty wycisnąć . Podłączyć do niego 36V lub nawet 48V.
 
 Sprawa jest otwarta ponieważ będę budował baterie z ogniw, a tam wsadzasz/budujesz ile ci pasuje.

 KONCKI - ta zębatka pasuje na łańcuchy rowerowe jednak szersze , ja trochę ją oszlifowałem i łańcuch z ósemki z nią śmiga, wolno-bieg to standard singiel/rower.

 Jarek-LT

Yin

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 4077
Odp: Prototyp carbon / LUXTECH
« Odpowiedź #40 dnia: Październik 03, 2011, 11:24:52 am »
A jak jest rozwiązanie mocowanie wolnobiegu na piaście? Zastosowałeś piastę tylu flip-flop?

Jarek-LT

  • sympatyk na poziomie
  • **
  • Wiadomości: 29
Odp: Prototyp carbon / LUXTECH
« Odpowiedź #41 dnia: Październik 04, 2011, 06:53:18 am »
U mnie  przerobiłem piastę od KSYRIUMÓW - to znaczy dotoczyłem specjalną tuleję z gwintem na wolno-bieg która jest wciśnięta w oryginalną piastę na amen , są tam również mniejsze łożyska od koła aby wszystko działało , od strony wolo-biegu.
 
 Jarek-LT

Jarek-LT

  • sympatyk na poziomie
  • **
  • Wiadomości: 29
Odp: Prototyp carbon / LUXTECH
« Odpowiedź #42 dnia: Październik 06, 2011, 10:06:01 am »
Wczoraj po małych zabawach z prądem i zębatkami udało rozbujać się poziomka na doładowaniu do 56km/h.
--------------------------------
 Na baterii LIPO poziom rozwija do 65km/h to już coś, prędkość przelotowa to 57-60km/h
 Jarek-LT
 LUXTECH
« Ostatnia zmiana: Styczeń 13, 2012, 06:55:22 pm wysłana przez Jarek-LT »