Ja bym to nazwał "mechanizm skrętny wewnątrz piasty", albo "oś skrętna wewnątrz przedniej piasty".
Też o tym myślałem swego czasu (chociaż bardziej chodzi mi po głowie jednostronny wahacz tylny do roweru upright).
Nastaw się na początek na toczenie elementu wewnętrznego (i może zewnętrznego). Zastanów się nad tym, czy chcesz mieć hamulec przy piaście (pewnie tak, tym bardziej, że to przednie koło). Wewnętrzny element (zwrotnica) ma miejsca do nałożenia dwóch łożysk, oś obrotu, umożliwia dojście końcówki wahacza do tej osi obrotu (zastanów się, czy wahacz jedno czy dwustronny), oraz posiada ramię, do którego będzie zamocowany drążek kierowniczy. Zastanów się nad średnicą koła (to określa wielkość kołnierzy, oraz przekroje wahacza). Jak te parametry ustalisz, to zapraszamy ponownie i może nawet ktoś z nas narysuje jakiś projekt:)