Nowe fotki tego co pospawaliśmy dzisiaj:
http://marta.oceangirl.eu/lwb/rama2/male_002.jpghttp://marta.oceangirl.eu/lwb/rama2/male_003.jpghttp://marta.oceangirl.eu/lwb/rama2/male_0012.jpghttp://marta.oceangirl.eu/lwb/rama2/male_0013.jpghttp://marta.oceangirl.eu/lwb/rama2/male_0015.jpg@Yin - próbowałem i rysowałem jak sam widziałeś, ale to jest tak bardzo NA STYK i tak niewiele oferuje, że jednak... chyba Flevo... Jeśli już.
Aktualny rysunek owego:
http://marta.oceangirl.eu/lowracer/lowracerflevo.pngCzyli jak widać maksymalna prostota budowania, ale cały czas z niskim siedzeniem. I takie same problemy z długością nóg. Wysoki support, chociaż i tak niżej niż przy FWD. (ale opona koliduje z blatem!)
@live_evil - mnie zabrakło energii, aby go opanować przed zmianą widelca, za duzo roboty miałem wtedy w pracy :] Gdybym miał go teraz... Z tym widelcem, to pewnie bym go utwardził co najwyżej i byłoby pewnie dobrze.
@pajak_gdynia - będę musiał uważać na to, póki co mam mostek starego typu, już zespawany, ale marne fotki mi wyszły, jutro pewnie porobię normalnie, lustrzanką w świetle dziennym

I ja także jestem za wieszakiem.
To o czym napisałeś, te połączenie koła i bomu - to nic innego chyba jak Flevo? Porysowałem toto... Przy duuuużej dozie cierpliwości, można się naumieć na tym jeździć nawet

No a skoro mnie się udało nauczyć w 3 minuty na SWB Bartka Z. to i na flevo może po 3 dniach będzie dobrze

@hansglopke - myślałem o delcie. Nawet napędzanej z przodu. Ale jest jeden problem, którego trajka nie rozwiąże w żaden sposób... No chyba, żeby miała zainstalowane kilka sztuk
tego 
A problem brzmi: Warszawa+korki. Trajka nie przejedzie między rzędami blachosmrodów. Pomijając oczywiscie problemy z "chowaniem się" na poboczu na drodze krajowej, mieszczeniem się na ścieżkach rowerowych etc.
A co do orolkowania łańcucha... Można by przeprowadzić test, ile role może byc maksymalnie po drodze, zanim znacząco spadnie prędkość... :]