Nie wiem, czy to dobre miejsce, ale zawsze im więcej miejsc czytanych przez ludzi, tym większe prawdopodobieństwo, że się znajdzie. Mam nadzieję, że "wybaczycie" a może i pomożecie

W czwartek 23.09.2010 skradziono w Gdyni Orłowie dwa rowery pionowe:
Wheeler 2700, błekitny metalic, nr WS0010448.

(zmieniony cały napęd włacznie z osłoną)
Mocno byle jakie, ale aktualne zdjęcie:

I jeszcze rzut "od kierownicy strony":

Znaki szczególne:
* sztywny widelec z przodu z fabrycznymi otworami pod low-ridera
* Bagażnik low rider (no.. znowu używany), przykręcony do fabrycznych otworów na widelcu.
* kierownica prosta, srebrna z rogami. "rączki" nówki.
* Kierownica z mocowaniem do sakwy na kierownicę (przyklejone szarym klejem, trochę spękane)
* założony koszyk na bidon ("domowa" konstrukcja) na regulowanym wsporniku Look (normalny wpuszczany, nie a-head)
* cała kierownica dość mocno podniesiona, założone jest
mocowanie do fotelika na kierownicę dla dziecka firmy Bobike (ponad którym jest "pozostawione" miejsce na "drugą kierownicę", ogólnie brudne)
* rura sterowa oblepiona jakimiś sokami (ale chyba to umyją..)
* nówka siodło Shiver (chyba z 2008, z materiałem z tyłu) na amortyzowanej sztycy
* na zacisku siodła uchwyt do linki do zapinania roweru
* bagażnik tył lekko "kopnięty" na zaczepach
* dynamo Axa z mocno wytartą bieżnią
* licznik
Sigma 1200, ale bez podłączonej kadencji
* manetki STX
3x8 (te w całości pod kierownicą), piasty
Sram 9.0* pedały na łożyskach maszynowych z plastikowymi noskami (plastiki czas już mocno zjadł)
* nowy osprzęt jezdny (1-2kkm) LX,
korby ze zintegrowaną osią (bez kapsli zamykających rurę)
* opony jakieś "bylejakie", obręcze wymagają wymiany (już mocno starte)
* naklejki Antymoto, św. Krzysztof przy główce kierownicy
* biała taśma na dole rury sterowej: zabezpiecza przed dalszym wycieraniem przez linkę.
* błotniki alu-plasty, połamane wielokrotnie, przedni ma odłamane jedno z mocowań
* V-brake, jedna z klamek się zacina (jakieś tektro)
* 2 miejsca na koszyki na ramie zaślepione śrubami (a koszyk zamocowany na kierownicy, z obdrapaniami od "owiewki" Bobike)
* rama bardzo wysoka (chyba 21")
Rower wiekowy (z zeszłego wieku

, raczej w kategoriach "perełki allegro", ale nie wiem czy ktoś się pozna. Pewne części są bardzo unikalne (rama+widelec, piasty, korba). U Wheelera dowiedziałem się, że rower był sprzedany ledwo w paru egzemplarzach w Polsce.
Unibike Luxor, srebrna damka, nr: T020407775

Na zdjęciu jest koszyk, który został zamieniony przez inny (taki odpinany). Przednia piasta zamieniona na piastę z dynamem.
Znaków szczególnych cała masa:
* sztywny widelec, sztywna sztyca, siodło od Wheelera.
* czarna kierownica "jaskółka", czarny regulowany mostek
* aluminiowy drutowy bagażnik, mocno wytarty od sakw, z tyłu na drut i klej
* wybite stery (ale żona nie chciała, żebym to naprawił, bo tak lubi

)
* dynamo Novatec EDH-2 (w piaście) nie podłączone..
* kabelki od oświetlenia połamane, podłączone jeszcze do butelkowego dynama
* lampki diodowe (pod siodłem i na kierownicy: założona do góry nogami)
* koszyczek "wypinany"
* fotelik dziecięcy OK Baby Sirius (z pochylaniem, szary, niebieskie dodatki)
* czerwony dziecięcy kask OK Baby Sunny
* licznik Sigma 500
* osprzęt raczej "niski" (3x7, klamkomanetki alivio, z tyłu chyba altus + megarange, piasta Quando + wolnobieg)
* nówka opona z tyłu
* naklejka z św. Krzysztofem przy główce kierownicy
Rowery "wyparowały" z piwnicy w domku dwurodzinnym. Nie były przypięte. Co najgorsze właśnie zbierałem się do robienia fotek i umieszczenia na stronie rejestracji rowerów.. Nawet były umyte po ostatnich wypadach..