Autor Wątek: witam  (Przeczytany 9636 razy)

bogdan

  • sympatyk
  • *
  • Wiadomości: 15
Odp: witam
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 25, 2010, 09:13:52 pm »
"Cudak" złożony,pierwsze kilometry zaliczone,gleba też  - pora się przywitać.

Mam na imie Bogdan , mieszkam w Bydgoszczy i zaliczam się już do starszawej młodzieży(51 lat) :(

Witam i dziekuje za wiedzę, która ułatwiła i zarazem motywowała do skończenia tego rowerka.

Pierwsze wrażenia z jazdy - super sprawa po twardym ;D ,totalna porażka po polnych drogach >:(.
Już myśle o trajce.


Czesc Bogdan,
Trajka jest dla dziewczyn , szeroka, ciezko sie ukryc i zrobic przejazd samochodom, jakos tak ciężej sie jeździ, stanowczo bardziej wole jazde jednosladem, ale musisz sam poprobować zeby wiedziec co dobro a co zuo :)

Młodzieżowcy !!! ;)

gemsi

Do jazdy po "czarnym " wśród samochodów to mam jeszcze takiego prawie 300-kilowego jednoślada.
Zabawa przednia ,ale szybko brzuch z lenistwa rośnie  ;D

Rower dla mnie, to właśnie brak styczności z "puszkami"
Nie musi być szybko,ani szczególnie daleko,ważne żeby było pare godzin ruchu na świeżym powietrzu.

MTB do tego celu nadaje się świetnie , ale moje nadgarski i łokcie już gorzej >:(
Stąd pomysł z poziomym , tylko ten poziom coś sie nie chce trzymać pionu  ;D

Musze jeszcze pokombinować z poprawieniem konstrukcji, może uda się trochę poprawić stabilność.


wrmichal

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 373
  • Turek Wielkopolska
    • http://picasaweb.google.com/wrmichal
Odp: witam
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 25, 2010, 09:19:08 pm »
Może jakieś zdjęcia?
Ebenen ist eine Maschine.
Michał

gemsi

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1600
Odp: witam
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 25, 2010, 09:31:20 pm »

gemsi

Do jazdy po "czarnym " wśród samochodów to mam jeszcze takiego prawie 300-kilowego jednoślada.
Zabawa przednia ,ale szybko brzuch z lenistwa rośnie  ;D


tez mam takiego potwora, nawet dwa, poziomem staram sie nie zjezdzac miedzy samochody, wole dlugie wyprawy,
motocykle juz teraz uzywam tylko i wylacznie jako srodek transportu do roboty,
a poziomem sie nie przejmuj, w koncu sie uda :)
laminat K3 i bambus K5

bogdan

  • sympatyk
  • *
  • Wiadomości: 15
Odp: witam
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 25, 2010, 09:37:31 pm »
Może jakieś zdjęcia?

Zdjecia będą jak zrobie i się naucze wstawiać  :)

Jest to prosty SWB , jakich wiele na forum.

Myśle trochę zwiększyć kąt wyprzedzenia przedniego koła i lekko załamać kierownice - może trochę się poprawi.

szydziu

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1465
    • Pilskie Bractwo Turystyki Rowerowej.
Odp: witam
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 25, 2010, 10:31:50 pm »
Witaj Bogdan
Planuje wypad 11.11.2010 na Rajd Niepodległości do Bydgoszczy - może się spotkamy tam na poziomie ;)  może Toudi i Zonk dadzą się namówić - będzie wesoło w 4 poziomy
Pilski producent. Polecam!!!
http://morasydladzieci.pl/?kominy-moro,11

bogdan

  • sympatyk
  • *
  • Wiadomości: 15
Odp: witam
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 25, 2010, 10:58:51 pm »
Może jakieś zdjęcia?


zdjecie zrobine przez kolegę -tylko czy udało się wkleić ?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 25, 2010, 11:02:39 pm wysłana przez bogdan »

kapitanwasyl

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 368
Odp: witam
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 25, 2010, 11:06:23 pm »
Fajny ... ale... czy nie za mały kąt główki ramy ?
I tak w koło  Macieju ...

bogdan

  • sympatyk
  • *
  • Wiadomości: 15
Odp: witam
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 25, 2010, 11:07:58 pm »
Witaj Bogdan
Planuje wypad 11.11.2010 na Rajd Niepodległości do Bydgoszczy - może się spotkamy tam na poziomie ;)  może Toudi i Zonk dadzą się namówić - będzie wesoło w 4 poziomy

Jak pogoda pozwoli , to jestem za.

bogdan

  • sympatyk
  • *
  • Wiadomości: 15
Odp: witam
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 25, 2010, 11:16:24 pm »
Fajny ... ale... czy nie za mały kąt główki ramy ?

Zrobie to w pierwszej kolejności. Tylko zastanawiam sie jak lepiej,nacięcie ramy przy główce i ponowne przyspawanie, lub wpuszczenie tylnego amorka głębiej pod fotelik, co zmieni położenie tylnego koła ,a to z kolei kąta główki.

gemsi

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1600
Odp: witam
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 25, 2010, 11:29:18 pm »
Fajny ... ale... czy nie za mały kąt główki ramy ?

Zrobie to w pierwszej kolejności. Tylko zastanawiam sie jak lepiej,nacięcie ramy przy główce i ponowne przyspawanie, lub wpuszczenie tylnego amorka głębiej pod fotelik, co zmieni położenie tylnego koła ,a to z kolei kąta główki.
Zmiana przedniego widelca i koła na 26" v
laminat K3 i bambus K5

bogdan

  • sympatyk
  • *
  • Wiadomości: 15
Odp: witam
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 26, 2010, 08:16:23 am »
Fajny ... ale... czy nie za mały kąt główki ramy ?

Zrobie to w pierwszej kolejności. Tylko zastanawiam sie jak lepiej,nacięcie ramy przy główce i ponowne przyspawanie, lub wpuszczenie tylnego amorka głębiej pod fotelik, co zmieni położenie tylnego koła ,a to z kolei kąta główki.
Zmiana przedniego widelca i koła na 26" v


Niestety jestem trochę za krótki na 26" z przodu.

Yin

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 3882
Odp: witam
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 26, 2010, 09:38:17 am »
Fajnie wyszedł jak na pierwszego pozioma :). Na tyle fajnie że warto go popstrykać i umieścić z jakimś opisem (materiały, waga) w dziale galeria :)  . Koło z przodu jest 20"? Jeśli tak to może zmiana na 24" trochę pomoże. Ewentualnie krótszy i inaczej przypięty damper z tyłu też może trochę zmienić geometrię z przodu.  Choć na takim kącie powinno też dać się jeździć - kwestia opanowania i balansu ciałem.
Frame is the heart of bike
https://get.google.com/albumarchive/113663826549422725409
5320W -> Watowica in progres :)

pajak_gdynia

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1316
Odp: witam
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 26, 2010, 01:26:53 pm »
Przy małym "kółeczku" z przodu jazda będzie zawsze "narowista". Na ścigaczu "pionku" zrobiłem bardziej "ostry kąt" i czasami nad nim zapanować jest bardzo trudno (jest lekko nadsterowny). Przy takim kącie twój jest bardzo nadsterowny i czasami może być nieobliczalny (szczególnie na koleinach!)
Możesz jeszcze przerobić tylny wahacz: może się da założyć go odwrotnie (od góry: tylko to co łączy czarny widelec z białą ramą, dla jasności)? Chyba tu najmniej paskudzenia :)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 26, 2010, 01:33:49 pm wysłana przez pajak_gdynia »

bogdan

  • sympatyk
  • *
  • Wiadomości: 15
Odp: witam
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 26, 2010, 06:14:34 pm »
Kolejne 40 km. zaliczone , głównie polne piaszczyste drogi.

Poprawki konstrukcji konieczne,sterowność jak w wózku widłowym.
Po twardym myszkuje ,ale da się jechać.

Wystarczy lekki piasek i kółka uciekają na boki. Dobrze że nie przemontowałem SPD z mojego górala.
Byłaby gleba za glebą.

Tak jak piszecie , na poczatek zmienie ustawienie tylne wachacza -będzie trochę cięcia i spawania.

Przyszło mi do głowy że składową tego stanu rzeczy, może być równierz przesunięty na przednie koło srodek ciężkości. To już się wiąże z zmianą konstrukcji.
W tym przypadku przeróbki są bez sensu,szybciej i łatwiej zrobić nową rame, zabawa na zime.

pajak_gdynia

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1316
Odp: witam
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 26, 2010, 08:58:25 pm »
Raczej punktu środkowego nie mieszałbym tu. Przede wszystkim kąt pochylenia i wyprzedzenie (poszukaj dyskusji na temat "trail"), tak naprawdę są to parametry decydujące o zachowaniu roweru.