Autor Wątek: hej  (Przeczytany 1841 razy)

janiak

• sympatyk na poziomie
  • **
hej
« dnia: Wrzesień 11, 2010, 07:19:27 pm »
witam serdecznie. rowerkami zajmuję się od lat 16stu, poziomy(głównie turystyczne) robię od jakichś ośmiu. pozdrawiam :)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 11, 2010, 07:24:11 pm wysłana przez janiak »

sławek

• całkiem inny wariat
Odp: hej
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 11, 2010, 07:29:06 pm »
 Witaj!
 Czyżby jakiś producent się ujawnił?  A ile ich zrobiłeś- jeżeli to nie tajemnica ::)
Sławek

janiak

• sympatyk na poziomie
  • **
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 11, 2010, 08:04:20 pm »
nie nazwał bym tego w ten sposób - raczej pasjonat niż producent. nie mam nawet warsztatu jako takiego, wszystko czynię w mieszkaniu  ;D
dla siebie zrobiłem 7, poza tym zaprojektowałem kilkadziesiąt dla innych. dużo też tuninguję.

PrzemO

• wyczynowiec na poziomie
  • Never talking just keeps walking...
    • Sporty alternatywne
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 11, 2010, 11:34:02 pm »
dla siebie zrobiłem 7, poza tym zaprojektowałem kilkadziesiąt dla innych. dużo też tuninguję.

No to dawaj ich wszystkich tu na forum  ;D. Proszę, proszę, taka mała "armia" poziomkowa się zbudowała. Gdzie stacjonujecie?
Przerwa

cruzbike

• wyczynowiec na poziomie
  • Solec Wielkopolski
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 12, 2010, 09:19:50 am »
Witam serdecznie na forum  :D ja też mam małą armię,( Pierwszy SWB się nie udał, Drugi był cruzbike,ale jest on rowerem pierwszym który jest w pełni zdatny do jazdy, trzeciego nie skończyłem (( python ) Źle zrobiłem kąt główki ramy ale poprawie to :) ) i próbowałem zrobić czwarty, ale nie skończyłem go z powodu wypadku ( rowerowego ) na komunijnej "damce" ( pedał się urwał ::) ) i siedzę teraz nad planami Tour Easy, którego nie mogę skończyć, bo ojciec pozabierał narzędzia gdzieś na robotę  ;D . W zimę spróbuję pokończyć wszystkie, a Tour easy to musi być skończony przed Listopadem...żebym miał czym do roboty jeździć  :D ) . Pozdrawiam  :)
GG: 13949582