Z doświadczenia powiem że szeroki trajk to bardzo niepraktyczna rzecz.
Latwo zaparkować tylko w garażu, wjeżdżając przez brame elektryczną
A może po prostu parkować na ulicy ?
Mój Steintrike miał rozstaw kół 700mm, a całkowita szerokość z wąskimi piastami to 750mm.
To jest naprawde max jeśli trajk ma przejść przez dzwi normalnej szerokości.
Standardowo Stein robi 655 na trajkach bez zawieszenia na przodu.
Przejdzie przez każde dzwi, aerodynamyka jest lepsza.
A jednak średnica zawracania to tylko 3,2 metry ! (od ściany do ściany!)
Sekret jest w odpowiedniej geometrii, i małymi kołami na przodzie (16" 349)
Stabylny taki trajk nie jest zabardzo, i trzeba dużo "pracować cialem" bo fotelik jest na okolo 25cm.
A mój miał na 20 a rozstaw kół troche większy, i prawie nie trzeba było sie pochylac w zakręcie.
Im niżej im lepiej,
Leaning tadpole muśi być szeroki (z dużimi kolami to już w ogole) żeby koła nie dotykały nóg w trakcie pochylania.
A nawet i tak mają dosyć kiepski promien zakrętu.
Jeśli już taki, to małe koła do przodu trzeba dać.
Ale dlatego pochylająca się delta może być wąska, bo pochylające sie koła znajdują się na tyłu,poza ciałem rowerzysty.

Pozz