Można też pochwalić dizajnera i producenta - kamil@velokraft.com
Kamil Maniecki von Kraków 
Trzymałem tą ramę w ręku, i się po prostu od razu zakochałem 
1600 euro za cały zestaw (rama/fotelik/widelec/kierownica), to nie są małe pięniądze,
ale myśle że warto jaknajbardziej, nie mówiąc o tym że na zachodzie podobny zestaw kosztuje 2250 za m5 CHR na przykład ..
Sismic, to jakas reklama tego francuza, wlaściciela roweru ..
Sam nie jestem milosnikiem USS na bicyklach, ale zgadzam się że by na tym roweru to całkiem pięknie wygladało.
Wiecie.
Jakieś 10 lat temu, jak bym spotkał kogoś, kto zachwyca się rowerową ramą, to bym spoglądał na niego z dużym pobłażaniem i uśmiechem mówiącym "wariat i dziwak"
A na pewno bym nie przypuszczał, że rower może wywołać u mnie szybsze bicie serca.
Piękna linia jachtu w pełnym takielunku tak, ale rower ?
Z tych, które pokazaliście najbardziej mi się...
Kouign amann
I wszystkie Lowracer w których przepływ powietrza, za przednim kołem jest "profilowany" jak w przypadku Zockra KA LD czy właśnie w Kouign amann?nie
Silk, wygląda niesamowicie futurystycznie a zarazem elegancko, bez utraty funkcjonalności. A to naprawdę sztuka.
Co do velokraft-owych ram to sądziłem, że są droższe.
Marzy mi się taki lowracer.
Tylko gdzie ja będę na tym jeździł?
Ale może kiedyś, jak się zdarzy, że nie będę miał co z pieniędzmi robić lub bardziej przyziemne sprawy sfinalizuje, to sobie sprawie.
I pisać będę.
Jak się ciężko wsiada.
I że przypiąć nie ma gdzie.
I jak plecy bolą, bo droga nie równa a rama sztywna bez amortyzacji.
I że w lesie po gałęziach i błocie jeździć nie można.
I?
Jaki szybki, jak wygląda i?
Jaki fajny.
Ktoś pisał, że na pozioma nie ma szans dziewczyn wyrwać?
Patrząc na te konstrukcje, nie jestem taki pewien.