jak wygląda ewentualny test takiego roweru? 100m po placu czy faktyczna jazda próbna po ulicach/drodze?
a kto to jest koleżanka Ann?? ma sklep albo coś na kształt? poproszę namiara. A może namiar na tego tajwańskiego producenta? jego stronkę?
Skąd jesteś? Test odbywa się w miejscu wybranym przez ciebie. Istnieje opcja pozostawienia ci roweru na pewien czas, tak byś mógł go poćwiczyć w różnych warunkach i do woli.
Koleżanka Ann jest od Performera w Tajwanie, w tej chwili nie mam dostępu do swojego kompa, nie podam ci namiarów na nią. Nadrobię jak tylko wrócę do siebie.
Siedzisko w kmx'ie faktycznie jest nisko, ale nie ma to wpływu na widoczność samego rowerzysty ani na widziane przez niego widoki. Jednakże niżej położone siedzisko oznacza niżej umieszczony środek ciężkości, co zdecydowanie wpływa na bezpieczeństwo i stabilność poruszania się rowerem.
Nie wiem czy widziałeś zdjęcia wszystkich modeli kmx'a, ale koła 20' przód i 24' tył są standardem w większości trików oferowanych na rynku, w tym też 3 modele kmxa. Owszem, są też dwa modele na kołach odpowiednio 16' przód i 20' tył i dwa modele dziecięce (12' i 16'), ale te nie są przeznaczone dla wyrośniętych facetów

.
Odnośnie siedzisk - Saurus ma poniekąd rację. Faktycznie siedziska w kmx'ach nie były z najwyższej półki, ale gwarantowały stabilne oparcie i wystarczającą wentylację pleców. Ale to już przeszłość. Teraz w standardzie są o wiele lepsze siedziska, wygodniejsze, z trzymaniem bocznym. Może ciągle nie jest to najwyższa półka, ale jest zdecydowanie lepiej.
Ocena ładny/brzydki jest indywidualnym podejściem patrzącego, nie ma więc sensu się nad tym rozpisywać. Moim zdaniem kmxy nie są zbyt finezyjne, ale są za to zwarte konstrukcje (i przez to praktyczne) oraz wyglądają bardzo solidnie (są wytrzymałe i odporne na zniszczenia - przekonał się o tym jeden z właścicieli takiego roweru jak zaliczył czołówkę ze ścianą). Kwestia doboru i jakości osprzętu jest kwestią producenta, nie mnie to oceniać. Możliwe jest zakupienie tylko poszczególnych komponentów roweru.