https://rowerplus.pl/piasty-wielobiegowe/2664-sram-piasta-wielobiegowa-dual-drive-3.html
Tu masz link do takiej piasty z opisem.
Jeśli przerzutka jest limitem, zawsze można dołożyć dodatkowy napinacz dwu rolkowy w połowie długości łańcucha...
Limitem jest rozmiar kasety z tyłu jaka wejdzie.
To chyba najlepsze rozwiązanie.
http://www.schlumpfdrive.com/index.php/mountain-drive.htmlTo albo coś podobnego. Wówczas ograniczeniem jest duża zębatka z tyłu.
Spokojnie ruszam z środkowej tarczy na kole 26" daje to 42/28.
Bieg wyżej już się to czuje a dwa to jest ciężko.
Tak więc z linkowanym MSD im większy przód tym lepiej mieć z tyłu więcej.
Niemniej jednak cokolwiek z przodu w środku co dałoby 1.5 w dół rozwiązuje problem.
Sam MSD lub coś tak działającego imo jest super, przykład:
przód jedna tarcza 70 +MSD=28 tył to co mam efekt 6% lżej.
Przód 60 realnie wystarczy +MSD=24 to o dwa biegi lżej! Super.
Istotne, że 1:1 nie wytwarza dodatkowych oporów i dopiero przełożenie
zjada kilka %.
Przy tym ostatnim nie odczuwałbym braków w kadencji do 10%.
Teraz mam 450% całkowitego zakresu, absolutne minimum imo.
Czy to by znacząco poprawiło wynik rywalizacji z pionowymi?
Przy dużym rozwinięciu krętej trasy w pionie - wątpię.