Autor Wątek: Budowa Trajki.  (Przeczytany 1645 razy)

schneider

  • sympatyk
  • *
  • Wiadomości: 11
Odp: Budowa Trajki.
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 20, 2020, 06:39:25 pm »
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 20, 2020, 08:15:56 pm wysłana przez schneider »

klubowy

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 374
Odp: Budowa Trajki.
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 20, 2020, 07:56:41 pm »
Nie widać zdjęć...
Ja, nie wiem, co to sen.
Objeżdżam nocą, to co spawałem w dzień...

Maciej K

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 471
Odp: Budowa Trajki.
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 20, 2020, 09:20:59 pm »
No toś Panie "krawiec" w niezłe muzeum wdepnął.(zdjęcia ujrzałem)
Te trajki Mike Burrows (zapomniałem czy jedno "r" czy dwa) w latach 80 tych konstruował.
Poznałem je i jego w 1987 na II mistrzostwach Europy w Nuembrecht. Potem 88, 89 itd.
Robota zacna, ale z tego co pamiętam to poprzez niesymetryczne ustawienie tylnego koła (mocowanego
jednostronnie) inny promień skrętu miały w prawo, a inny w lewo.
Możliwe, że nowszy model i bez tego skrzywienia kupiłeś. Dalszych losów tej trajki nie śledziłem.
Mika pamiętam (miał wtedy długie kłaki) i pewnie by się ucieszył, że jego trajka w Polsce wylądowała.
Co by nie mówić to szanuj ją i dopieść.
Jest tego warta i jej się to należy.
W tamtych czasach obiektem uwielbienia wielu ludzi była.
Coś jak Cobra czy inne kultowe auta wśród samochodziarzy.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 20, 2020, 09:24:53 pm wysłana przez Maciej K »

Franc

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 2203
  • 26 lat na poziomie
    • Moje zdjęcia rowerów
Odp: Budowa Trajki.
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 21, 2020, 10:51:01 am »
Rowery pan Burrowsa są niesymetryczne. Kiedyś z nim gadałem na temat jego 2 kołowej niejednośladowej wyścigówki. Przednie koło było w osi ramy tak jak fotel a tylne koło było jednostronnie z boku tak jak w Windcheetach.
Rozmowa: ja- eee, ale on jest niesymetryczny, niejednośladowy i ee...., Burrows: a gdzie jest napisane, że 2kołowy rower MUSI być jednośladowy? Ja - ale dlaczego?, Burrows: bo jestem leniwy i nie chciało mi się robić symetrycznego trójkąta. Taka anegdotka. Fajny gość,
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P14-001 (SWB ASS)
Thyss 222
IMK P12 (SWB, USS, B2B tandem)
szary Peugeot 508SW z DW10CTED4
szary Renault Modus z D4F

oblivion

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 461
Odp: Budowa Trajki.
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 21, 2020, 02:13:16 pm »
Fajny skansen, za te pieniądze też bym przytulił, do odświeżenia i modyfikacji...

schneider

  • sympatyk
  • *
  • Wiadomości: 11
Odp: Budowa Trajki.
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 22, 2020, 02:55:58 pm »
Ale dalej nie wiem, czy na te moje felgi 20 x 1,25 wejdą opony 20 x 1,75. Różnica w szerokości wynosi 0,5 cala, tj  12,7 mm, czyli 6,35 mm na stronę. Pytanie mam takie, czy opony nie będą spadały z felgi. Czy ktoś już takie doświadczenia robił ?

live_evil

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1145
  • ...i stąd wiemy, że Ziemia ma kształt banana
Odp: Budowa Trajki.
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 22, 2020, 03:23:17 pm »
Jeśli rozmiar ETRTO się zgadza, to będzie pasować.
Czyli opona 406mm i obręcz 406mm.