Autor Wątek: efneo  (Przeczytany 4374 razy)

woojtek1

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 494
  • M5 / Speedliner 'Blue Glide' 26/20
efneo
« dnia: Lipiec 04, 2018, 08:49:02 pm »

kwazik

  • sympatyk na poziomie
  • **
  • Wiadomości: 46
Odp: efneo
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 04, 2018, 10:42:44 pm »
Też bym spróbował, ale nie kupił ze względu na cenę...

Cytuj
Nasza przekładnia będzie dostępna w sprzedaży prawdopodobnie od połowy kwietnia, teraz jeszcze testujemy sklep internetowy.
Cena w Europie będzie wynosiła 495 euro.

Pozdrawiam,
Franek Migaszewski

Było to 1,5 roku temu. Wtedy mieli z jakieś 1-2 lata opóźnienia względem obiecanych terminów z kickstartera i sporo osób, które wpłaciło im zaliczkę mocno się burzyło, ale byli na etapie przygotowywania zamówień z pre-orderów.
Teraz sprawdzałem na ich stronie www i w sklepie on-line znów pustka, nie można kupić przekładni.

Pzdr
kwazik

woojtek1

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 494
  • M5 / Speedliner 'Blue Glide' 26/20
Odp: efneo
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 22, 2021, 07:25:42 pm »
Minęło parę latek. I jak? Ktoś próbował?  Chyba coś było w Matixie, ale nie jestem pewien.

DeVilio

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 909
  • Prawdziwe rowery mają krągłości. FATBIKE!
Odp: efneo
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 24, 2021, 09:03:57 am »
Używam efneo. Działa. Czasami się psuje jak wszystko, możliwe że miałem pecha, Aga jak wróci z urlopu może się wypowiedzieć na temat przekładni w korbie w szerszy sposób. Ja miałem pecha i moja szuka trzy razy była w serwisie, pierwszy raz z winy dostawcy części do przekładni, użyli złych materiałów, dwa kolejne - zagadka dla mnie, ta sama usterka. Trzeba przyznać, że serwis mają szybki, czy sprawny - nie wiem. Teraz podobno wymienili całe bebechy. Obraca się ciężej niż normalna korba bo macie tam planetarki, owszem wygoda teoretycznej "bezobsługowości" jest zaletą, dla elektryków jak najbardziej. Dla standardowych - nie jestem pewny bo cięższe to jest niż zwykła korba z trzema zębatkami, a co do trwałości - powiedzmy nie jestem najlepszym przykładem. Aga stosuje w Matixach i na wiele wiele sprzedanych sztuk dwa przypadki że coś się zesrało, jednym z nich jestem ja. Jakieś pytania - walcie.
Bottecchia American FatBike
FatFlevo

AGA

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 771
  • PRODUCENT TRAJEK
    • matixbike
Odp: efneo
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 25, 2021, 06:58:06 pm »
wmontowaliśmy juz naście ..... sztuk do Matixa jak na razie tylko 2 reklamacje ,z tym ze wygrywa w konkurencji reklamacja DeVILIO ,muszę przyznać ze ma pecha Pocieszające jest to ze serwis działa błyskawicznie
i nie robią zbędnych utrudnień  Co do samej przekładni bardzo dobry produkt ,w dalszym ciągu jest w fazie testów i ulepszeń z tond pewnie od czasu do czasu jakiś zong Dobrze obliczone stopniowanie  Można zmieniać biegi na postoju jak i w czasie jazdy Trzeba się trochę przyzwyczaić przy zmianie w czasie jazdy ,ale po kilku razach wiadomo jak to robić Dużym atutem jest bezobsługowość, przekładnia nie wymaga smarowania od czasu do czasu trzeba sprawdzić i podregulować linkę od manetki ale to pikuś  Głowna zębatka jest wymienna można przekładnie skonfigurować typowo pod szosę lub mtb  Ja na swoich przekładniach ukręciłem ponad 10 tyś i puki co zero problemów
Drogi produkt ale co dzisiaj jest tanie  Jak sa jakieś konkretne pytania to piszcie
https://www.facebook.com/matixbike/timeline         - MATIX TRÓJKOŁOWIEC POZIOMY fat 1000W,48v, ,LIPO4 18AH przebieg- 2014-4860km sezon2015 -3740km,sezon2016-4456 przejechane