Autor Wątek: Rower szosowy poziomy HIGH RACER, 2x28" SWB ASS+OWIEWKA+GRATISY, BARDZO SZYBKI !  (Przeczytany 389 razy)

chris1990

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 161
Przedmiotem sprzedaży jest używany rower poziomy szosowy typu HIGH, 2x28" SWB ASS. Przystosowany obecnie dla osoby
ok.180cm wzrostu i wyzszej, ale również po regulacji boom'u (rury znajdujacej się w rurze w przedniej części ramy roweru) i adapterowi
z korbą i suportem rower będzie odpowiedni dla niższej, jak i wyżśzej osoby, nawet 150-200cm wzrostu.

Rower jest zbudowany na: niezwyklej solidnej a zarazem wytrzymałej aluminiowej ramie i stalowym widelcu, osprzęcie Shimano Deore/Deore LX,
LITEPRO/MAGURA w systemie 1x9, kolach 28" , które w rowerze poziomym dają niesamowite możliwości (prędkość).

Konstrukcyjnie jest to tzw. SWB (Short Wheel Base), czyli krótki rozstaw osi, dzięki czemu rower jest bardzo zwrotny. Ponadto górne sterowanie,
czyli tzw. ASS (Above Steer Stearing)
pozwala bardzo swobodnie manewrowac i kontrolowac rower podczas jazdy, dzięki zastosowaniu lekkich częsci:
kierownicy i wspornika kierownicy (regulowany góra-dół).
Rower używany amatorsko tylko przez 1miesiąc po kupnie od poprzedniej osoby w celach naukowych. Stan wizualny oceniam obecnie na dobry+.
Masa czasu i pracy jakie włożyłem w rower dały bardzo dobry efekt w stosunku do poprzedniego stanu.
Od strony technicznej rower jest w porządku poza pęknięciami fotelika  od strony wewnętrznej (pod fotelem) w miejscu mocowań z "poprzeczką ramy"
(taki rower juz kupiłem). Wskutek jazdy na szczęście one nie powiększały się, ale informuję o tym, by uniknąć nieporozumień.

Na krawędziach fotela są uszkodzenia materiału powstałe wskutek montażu owiewki. Na ramie jest kilkanaście widocznych rys i przybrudzeń,
które powstały wskutek eksploatacji roweru, czego nie da się uniknąć. W miejscach narażonych na pobrudzenie od łańcucha, została naklejona folia carbonowa.
Mechanicznie wszystko działa bardzo ładnie, płynnie bez zgrzytów i pisków.

Napęd (kaseta/łańcuchy/blat przód, linka i pancerz przerzutkowy mają przebieg ok.500km !!!)

Rower pomimo swojej masy (ok. 15,6kg z owiewką) oraz kołom 28'' wbrew pozorom jest bardzo szybki. Sprawnie podjeżdża pod strome
(nawet 15-20% podjazdy), a na zjazdach dzięki nisko położonemu środkowi cięzkości i mniejszej powierzchni czołowej, grawitacja sprzyja
w osiąganiu prędkości 60-70km/h, a nawet więcej !!!. Wg mojego doświadczenia rower ten jest znacznie szybszy od roweru szosowego
pod względem uzyskiwanych prędkości, co zostało przeze mnie przetestowane bez i z owiewką. Dodam tylko, że przy zwiększonej masie o masę owiewki ok.1,6kg prędkość średnia wzrosła o 2-3km/h i dzięki niej złamałem magiczną barierę 100km w 2,5h (średnia prędkość 40km/h !!!)

Do ramy zostały zamontowane śrubkami białe uchwyty pod stelaż. Stelaż mocowany "na wcisk" (bardzo mocno trzyma, potrzeba sporej siły, aby odczepic stelaż od mocowań. Tak samo działa konstrukcja płyty z polipropylenu, dzięki czemu całość jest sztywna i nie pływa na boki, co pogarszałoby aerodynamikę.
W warunkach wietrznych przy 15m/s lekko "ściąga na lewo/prawo" ze względu na sporą powierzchnię boczną, ale spokojnie można to opanować.


Rower zadbany i "garażowany" w pokoju.

Doskonale nadaje się jako rower szosowy czy rower turystyczny lub dla osoby ceniącej komfort podrózowania.

Waga:

ok. 13,5-14kg (bez bagażnika, bez owiewki)
ok. 15,1-15,6 kg (bez bagażnika, z owiewką)



Sprzedaję ze względu na zbieranie funduszy na velomobila.


GRATIS:

-saszetka/biodrówka
-blat 42T, bcd 130, stan db+
-koło przednie 20" (piasta no-name na łożyskach kulkowych, 36 szprych, obręcz no-name wzmacniana), koło bez luzów
na osi, proste, powierzchnia hamująca w bdb stanie. Obręcz bez pęknięć/wgnieceń.
W komplecie opona Vredestein HPV 406x37c, przebieg ok.400km (ślady po kleju), pasek na bieżniku. Dętka w zestawie.
-koło tył szosowe 28" (piasta Shimano 105 1056 na łożyskach kulkowych, bębenek Shimano/SRAM 7,8s (9s nie mam pewności).
36 szprych, obręcz Mavic Velotech. Mały luz na osi oraz bicie na boki i góra-dół (nie centrowałem, ponieważ nie miałem
takiej potrzeby, ale informuję o tym). Powierzchnia hamująca w stanie bdb, obręcz bez uszkodzeń mechanicznych
(pęknięcia/wgniecenia). Opona Vredestein 700x28c w słabym stanie (może przyda się pod trenażer) + dętka w komplecie.
-widelec stalowy pod koło 20" (do kompletu) z otworem pod hamulec szosowy i z pivotami pod v-brake/cantilever/hydraulikę.
Otwory pod błotnik. Gwintowany, przycięty pod wymiar, pasujący.
-bagażnik aluminiowy stan db (do ewentualnego polakierowania).
-5 x pasek odblaskowy
-tail fariing (owiewka aerodynamiczna)



Więcej zdjęc:


http://pokazywarka.pl/kmsij3/
http://pokazywarka.pl/idtyd0/
http://pokazywarka.pl/rym42c/


Szczegóły:


Rama: alu, z wysuwanym boomem i adapterem, na którym umiejscowiona jest główka sterowa (regulowana),
co umozliwia bardzo duży zakres ustawień

Widelec: cr-mo, 1 cal gwintowany (1350g), skracany
Stery: 1 cal, na łożyskach kulkowych + adaptery
Korba: THUN + blaty: LITEPRO 53T ze zintegrowaną osłoną + no-name 42T (w komplecie), 170mm
Suport: SKF wciskany, na kwadrat
Kaseta: Shimano HG-400 12-36T 9s
Łańcuch: Shimano HG-53 9s + spinka SRAM 9s (ok.280ogniw)
Fotel: laminat poliestrowo-szklany
Pokrycie fotela:  DIY
Mostek: cr-mo regulowany w poziomie
Kierownica: cr-mo
Chwyty: owijka BBB carbon silver korek syntetyczny
Zaślepki: no-name
Przerzutka przód: brak
Przerzutka tył: Shimano Deore RD-M 531 9s długi wózek
Klamkomanetka: Shimano Deore LX Silver 9s
Hamulce: Magura HS11 hydrauliczny mechaniczny
Klocki hamulcowe: Magura
Obręcze: Mavic CXP22
Piasty: Shimano 105 5600 9-10s
Łozyska: kulkowe (przód/tył)
Ilosc szprych (przód/tył): 32/32
Opony (przód/tył): Michelin Pro2Race Light / Michelin Lithion2, obie zwiajne (700x23c) - stan db
Dętki: Decathlon


Tail fairing:
1. Stelaż z rurek PCV + kolanka + mocowania + klej
2. Obudowa: coroplast (płyty kanalikowe z polipropylenu) + opaski samozaciskowe + taśma izolacyjna (wykończenie)
Waga tail'u ok.1600g.


Wymiary roweru w minimalnym zawyżeniu parametrów:

a.) długośc: 180cm (200cm z tail fairing'iem)
b.) wysokość: 115cm
c.) szerokość: 40cm


Cena: 3500zł

Preferuję tylko odbiór osobisty w okolicach Wrocławia.  Zapraszam do oględzin.
Zainteresowane osoby, proszę o kontakt pod nr tel: 781-778-348
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 13, 2017, 08:37:45 am wysłana przez chris1990 »

Maciej K

  • sympatyk na poziomie
  • **
  • Wiadomości: 35
Odp: Rower szosowy poziomy HIGH RACER, 2x28" SWB ASS+OWIEWKA+GRATISY, BARDZO SZYBKI !
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 13, 2017, 08:54:34 am »
No, no...A jednak velomobil. Gratuluję i myślę, że żadna mydelniczka to nie będzie.
Z drugiej strony liczyłem Krzysztofie, że jakieś fantastyczne wyniki na tym obecnym Twoim jednośladzie padną.

chris1990

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 161
Odp: Rower szosowy poziomy HIGH RACER, 2x28" SWB ASS+OWIEWKA+GRATISY, BARDZO SZYBKI !
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 13, 2017, 10:14:18 am »
Velomobil w układzie trajki. Swój próbowałem obudować, próby pokazały, że jednoślad zabudowany to niezbyt dobre rozwiązanie.

Na podstawowym i cięzkim high racerze złamałem magiczne avg 40km/h na 100km podczas treningu wytrzymałościowego (S1-S4, nie wyścig)
po zaledwie miesiącu treningów.
Cele avg 45, 50, 55, 60 przede mną, choć myślę, ze np. na carbonowej Zockrze mógłbym złamac 45 i zblizyc się do 50.

Teraz mam głowę spokojną, czas zając się innymi sprawami, a rower ograniczyć.

Do tematu wrócę w przyszłości kupując VELOMOBILA.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 24, 2017, 04:49:03 pm wysłana przez chris1990 »