Autor Wątek: OPTIMA CHEETAH 2.0 Ubar  (Przeczytany 1816 razy)

cody007

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 74
OPTIMA CHEETAH 2.0 Ubar
« dnia: Czerwiec 02, 2017, 12:14:56 pm »
Trochę trwało , trochę testowałem około 150 km aż się zebrałem i zrobiłem zdjęcia .







Kto ma inną kierownicę niż  USS to polecam w 100% przejść na ubar , lepsza widoczność , lepsza pozycja rąk , poprawiła się stabilność roweru .Są problemy przy modernizacji ale można je pokonać , chociaż już traciłem zapał .Muszę jeszcze pojechać do spawacza aby na "sztywno" połączyć mostki z rurką  bo obejmy/zaciski nie zdają egzaminu nawet po wzmocnieniu śrubą . Obawy miałem względem przedniego amortyzatora czy nie będzie za słaby ale po wzmocnieniu sprężynką z zoom"a  amorek pracuje na zadowalającym poziomie , nie dobija i nie buja . 

Podziękowania :

    andrej za kierownicę ( szybkość wykonania i cenę )
     
      lechulysy za zezłomowanie u mnie amortyzatora zoom .
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 03, 2017, 09:35:17 am wysłana przez cody007 »
  Najdłuższy dystans 06.06.2017 r

storm

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 2543
Odp: OPTIMA CHEETAH 2.0 Ubar
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 02, 2017, 01:19:42 pm »
Wygląda zupełnie słusznie :D Ale nie wiem czy nie brakuje rąk przy skręcaniu? Kierownica nie za krótka? Czy też ona jest złożona w tej chwili i normalnie jest w innej pozycji podczas jazdy?
Poza tym ja bym wywalił ten silnik i ten szary ciężarek z tyłu na bagażniku, no ale ja truskawki z cukrem ;)


cody007

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 74
Odp: OPTIMA CHEETAH 2.0 Ubar
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 02, 2017, 01:51:35 pm »
Kierownica jest na optymalnej wysokości i odległości . Elektryka jest jeszcze potrzebna ( na ewentualną usterkę - ostatnio skręcając obejmy kierownicy 1.0 zacisnąłem linkę tylnego hamulca i gdyby nie wspomaganie EV to byłby spacer zamiast jazdy ) , używam jej głównie do ruszania w miejskim ruchu . Ciąży mi tym bardziej , że przez ten dodatkowy ciężar uszkodziłem damper "powietrze-powietrze"
( ciśnienie wędruje między komorami , po właściwym ustawieniu ciśnień przejeżdżałem może z 500 m ) i musiałem ponownie zamontować uginacz sprężynowy .
  Najdłuższy dystans 06.06.2017 r

tomek70

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1072
Odp: OPTIMA CHEETAH 2.0 Ubar
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 02, 2017, 07:29:57 pm »
Fajny jak do ruszania to proponował bym silnik przekładniowy Co najmniej ze trzy kilo by odeszło

Piotrek333

  • sympatyk na poziomie
  • **
  • Wiadomości: 48
Odp: OPTIMA CHEETAH 2.0 Ubar
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 02, 2017, 09:03:02 pm »
Cody- Ja żadnej kierownicy nie sprzedawałem! No chyba że jest coś o czym nie wiem :o Z tego co pamiętam to jedynie podrzuciłem Tobie rysunek  z wymiarami kierownicy.
"Poprawia się stabilność roweru" - zgadzam się. Nawet cudaczna geometria układu kierowniczego jest do opanowania z ubarem.
Jak zespawasz mostki to przy wywrotce pogniesz kierownicę. Ja mam poskręcane na obejmy, przy wywrotce się skręca i kiery jeszcze nie pogiąłem.

Bardzo podoba mi się sylwetka optima cheetah. Z Ubarem prezentuje się świetnie. Będziesz na zlocie? Chciałbym się na nim przejechać dłuższy dystans.

live_evil

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 875
  • ...i stąd wiemy, że Ziemia ma kształt banana
Odp: OPTIMA CHEETAH 2.0 Ubar
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 02, 2017, 09:13:30 pm »
Ja jakoś do u-bara nie mogę się przekonać - wolę chomika. Ramię dźwigni jest dłuższe i łatwiej sterować.
Dodatkowo rower jest stabilny nawet przy bardzo małych predkościach (nawet <3km/h), co ma znaczenie przy ekstremalnie stromych podjazdach.

cody007

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 74
Odp: OPTIMA CHEETAH 2.0 Ubar
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 03, 2017, 09:54:01 am »
Cody- Ja żadnej kierownicy nie sprzedawałem! No chyba że jest coś o czym nie wiem :o Z tego co pamiętam to jedynie podrzuciłem Tobie rysunek  z wymiarami kierownicy.
"Poprawia się stabilność roweru" - zgadzam się. Nawet cudaczna geometria układu kierowniczego jest do opanowania z ubarem.
Jak zespawasz mostki to przy wywrotce pogniesz kierownicę. Ja mam poskręcane na obejmy, przy wywrotce się skręca i kiery jeszcze nie pogiąłem.

Bardzo podoba mi się sylwetka optima cheetah. Z Ubarem prezentuje się świetnie. Będziesz na zlocie? Chciałbym się na nim przejechać dłuższy dystans.

Faktycznie ! Z dwóch  email  pisałem  o ubar , potem czytałem post lechulysy i pomyliłem . Do Wilgi mam ponad 300 km i kończę urlop ale może pokombinuję , może na przyczepkę , może mały demontaż i do auta ? Wszystko zależy od kierownika czy  da mi wolne za nadgodziny . W temacie wywrotki to weź pod uwagę , że luzy będą się zwiększać , poza tym mój rower jest niski i mogę szybko się podeprzeć ale nie da się tego zrobić po wjechaniu w łachę piasku na leśnej lub polnej drodze - już wiem , że muszę je omijać  .
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 03, 2017, 01:39:09 pm wysłana przez cody007 »
  Najdłuższy dystans 06.06.2017 r

kwazik

  • sympatyk na poziomie
  • **
  • Wiadomości: 38
Odp: OPTIMA CHEETAH 2.0 Ubar
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 03, 2017, 12:31:55 pm »
Ubara widzę na zdjęciach w wątku, ale chomik to jaki rodzaj kierownicy ?

Pzdr
kwazik

cody007

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 74
Odp: OPTIMA CHEETAH 2.0 Ubar
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 03, 2017, 01:03:46 pm »
Chomik tu - http://forum.poziome.pl/index.php?topic=3478.0 ( oczywiście bez rogów )
  Najdłuższy dystans 06.06.2017 r