Autor Wątek: Nowy kufer M. Kaczmarka  (Przeczytany 2639 razy)

live_evil

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 858
  • ...i stąd wiemy, że Ziemia ma kształt banana
Nowy kufer M. Kaczmarka
« dnia: Maj 23, 2017, 09:03:41 am »





















Yin

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 3642
Odp: Nowy kufer M. Kaczmarka
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 23, 2017, 08:54:56 pm »
Fajny, jak cena? Jakieś fotki z wewnątrz?
Frame is the heart of bike
https://get.google.com/albumarchive/113663826549422725409
5320W -> Watowica in progres :)

toudi333

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 127
  • PIŁA
Odp: Nowy kufer M. Kaczmarka
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 23, 2017, 09:18:02 pm »
super, kawał dobrej roboty nie mogę się napatrzeć
ciekawe czy do mego rowerka by pasował ;)

storm

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 2530
Odp: Nowy kufer M. Kaczmarka
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 24, 2017, 10:42:33 am »
@Live_Evil - a jaka pojemność tego cuda?
Czy są jakieś ograniczenia do montażu na niektórych niższych rowerkach a la low racer? ;) (zmieści się?)


Majsterkowicz

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 423
Odp: Nowy kufer M. Kaczmarka
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 26, 2017, 09:57:55 pm »
@Storm

Jeżeli planujesz dać to cudo na swój racer, którym pojawiłeś się na zlocie, to chyba się to nie uda. Możliwe, że dolna część kufra tam, gdzie jest szczelina na koło, może dojść do osi w Twoim 20" kole ;)
Niemniej, warto zbadać temat. Ja do swojego wozidła też chętnie bym coś takiego wrzucił, szczególnie zamiast typowego bagażnika.

Antonowitch

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 700
    • Sklep na odpowiednim poziomie.
Odp: Nowy kufer M. Kaczmarka
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 03, 2017, 01:56:43 pm »
Dobrze dobrane kolory i piękna symetria. Widać rękę mistrza ;)
Poziomo pozdrawiam,
Grzegorz Antonowicz
Części do budowy rowerów poziomych: http://www.czescidopozioma.pl

Maciej K

  • sympatyk na poziomie
  • **
  • Wiadomości: 35
Odp: Nowy kufer M. Kaczmarka
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 05, 2017, 09:11:26 am »
Witam...Sorry, że tak późno odpowiadam, ale padł mi komp i naprawa trochę trwała.
To moje nowe pudło na mydło jest obniżone o 75 mm w stosunku do dolnej linii pudła ZR.
Dysponują  takim Bartosz N., Marek B. i jeszcze kilka osób. Ta obniżona część poszerzona jest wewnątrz ( w nadkolu) w części koła tylnego do 145 mm, a przy siodle 170. Projektując robię przymiarki. Te poszerzenia zrobiłem, bo do mojej Trajki nie pasował i się na wahaczach opierał. Nie będzie pasował on na Fujina, kopię Fujina z przednim napędem (jeździ taki w Łodzi) czy Fuego (Nazca). Na inne poziomce pasować powinien.
Jest niestety jeden problem. Prawa do jego sprzedaży (z wys. deklem) wykupił mój niemiecki importer.
A ceny (Preise) ma bardzo poważne (novosport.de).
Mam już zrobiony nowy, płaski (ale nie płaski) dekiel, który Kamila R. (Aventybike) zachwycił okrutnie. Kilka innych osób także.
Z takim deklem mogę umowę lekko ominąć.
Zaznaczam jednak, że tania zabawka to nie będzie. Z pełnym wyposażeniem (zamek na klucz) 790 zł. Z zamknięciem na gumkę 670. Czasy w których kufry na Polskę sprzedawałem po cenach koleżeńskich (250 do 350) minęły.
Muszę jakoś te 220 m2 Firmy utrzymać. Na razie mam tyle zamówień z zachodu, że o rodakach mogę zapomnieć.
Kupiłem litromierz i jak znajdę chwilę, to zmierzę pojemność. Na pewno będzie dużo większa niż w tych istniejących ZR.

Majsterkowicz...Podpisujesz się jako wyczynowiec. Czy to znaczy, że pokonujesz długie trasy czy też masz jaja i potrafisz depnąć w sprincie?  Dlaczego pytam.
Od 1995 stoi w mojej firmie karoseria z epoksydu (ok.6 kg) i zbudowany dla niej b. szybki (Marek B. był pod wrażeniem) długi poziom z kierowaniem pośrednim. Do dziś w Kaliszu nie znalazł się ?tygrys?, który by chciał się przymierzyć i spróbować pojechać b. szybko. Wg. moich informacji w Europie od 1988 pobito sporo rekordów, ale nikt nie jechał szybciej niż moja Sweet Surprise w sierpniu 1988. Czyli 94,8 km/h. Wg. moich doświadczeń  (nosa) ta leżąca w Firmie karoseria ma o wiele lepsze parametry aerodynamiczne niż Sweet S.
Dużo lepszy jest też pojazd, jak i części na których jeździ. Choper ze Sweet S. złożony był z prehistorycznych komponentów. Tak przynajmniej opisywali wtedy to Niemcy.
Jeśli masz 175 do 185 cm wzrostu i masz chęć na jakiś rekord, to się odezwij.  Maciej Kaczmarek

p.s. Grzegorzu...Dzięki za uznanie, ale gdy wysłałem Ci zdjęcia modelu w kolorze wysranej szarości (szpachl.natrysk), to go skrytykowałeś. Teraz go chwalisz. Chcesz się publicznie podlizać?
Do tej pory myślałem, że zachwycanie się nad różnymi produktami ze względu na ich kolorystykę, to domena kobiet.
Naturalnie mogę się mylić.  Kolory moich produktów wymyślają klienci. Robię wg życzenia.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 05, 2017, 09:15:10 am wysłana przez Maciej K »

Antonowitch

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 700
    • Sklep na odpowiednim poziomie.
Odp: Nowy kufer M. Kaczmarka
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 05, 2017, 09:46:06 am »
Spoko Macieju, w "wysranej" wyglądało inaczej, na żelkocie wielkie WOW i czapki z głów ;)
Poziomo pozdrawiam,
Grzegorz Antonowicz
Części do budowy rowerów poziomych: http://www.czescidopozioma.pl

chris1990

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 161
Odp: Nowy kufer M. Kaczmarka
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 05, 2017, 01:59:22 pm »
Maciej K.->

Czy można prosić zdjećia tej obudowy oraz długiego pozioma z obudową ?

7lat spędziłem na szosie w kolarskim peletonie (Zawodnik kilku klubów kolarskich)
i chętnie przymierzyłbym się, ale w przyszłym roku do próby pobicia rekordu.

Obudowa aero, jesli byłaby ciekawa, może przypadnie mi do gustu.
Ewentualnie rower z obudową (interesuje mnie design, częsci, itd, waga), byłby do sprzedania ?


Maciej K

  • sympatyk na poziomie
  • **
  • Wiadomości: 35
Odp: Nowy kufer M. Kaczmarka
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 06, 2017, 08:55:10 am »
Chris dzięki za zainteresowanie, ale z tymi cholernymi obudowami, to nie do końca jest tak jak sobie ludzie marzą.
Aerodynamika ma swoje prawa i chcąc bić rekordy, kwestię podobania czy nie trzeba odłożyć na półkę.
Mnie np. nie podobał się amerykański Gold Rush, a jednak rekord szybkość dzierżył przez wiele lat i tu należy się szacun.  Aktualny rekordzista świata też urodą nie powala, a jednak.
Mam nadzieję, że następczyni Sweet Surprise nie wywoła takiego obrzydzenia jak moje Cab-biki.
Piszesz min;?Obudowa aero, jesli byłaby ciekawa, może przypadnie mi do gustu?.
Rodzi się pytanie: Czy Ty chcesz jakiś rekord ustanowić czy też chcesz mieć zabawkę, która do gustu Ci przypadła?
Poprosiłem Kamila, aby zdjęcie tej karoserii wklepał. Zdjęcie roweru będzie, gdy Kamil mnie odwiedzi i odpowiednie zdjęcia zrobi.
Rower jest dość lekki (14,4 kg) na kołach 20 x 1 3/8? (451) i 28?. Części nówki, ale b. stara grupa Shimano 400 Ex.
Piasty na maszynówkach (Accent wyścigowe), Korby TA 175. Siodło Carbon.
Wymiary karoserii i pojazdu dopiszę
Nie przedstawiłeś się. Wiek pewnie 27, ale ważna jest waga i wzrost.
Jeśli mieszkasz niedaleko Kalisza to wjedź, a jeśli na razie nie masz czasu, to odezwij się po ludzku.
Czyli zadzwoń. 501 514 814. Dzięki.

chris1990

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 161
Odp: Nowy kufer M. Kaczmarka
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 06, 2017, 09:49:20 am »
Maciej K.->

Krzysztof. Tak, 27lat. 177cm / 66-67kg (budowa górala, nie czasowca, czy sprintera).
Przykładowe zdjęćia z wyścigu miesiąc temu Łask ( 73km, avg 42,3km/h, jechaliśmy w 5,
4m-ce / 260 OPEN, 1m-ce M2 (20-29lat)
http://pokazywarka.pl/i5mskw/

Ostatnio przymierzam się do zakupu szybszego roweru poziomego (powrót do świata
poziomego z 2015r.). Miałem Flevobike'a 50-50 2x20" 16,5kg.
Na treningach wytrzymałościowych w trakcie sezonu osiągalem avg 36-37 po kilku miesiącach
treningów na rowerze poziomym, gdzie nigdy wczesniej na takim rowerze nie jezdziłem.
Zamierzam iść w kierunku szybkości w dalszym ciągu.
Planowałem złozyc high racer'a i go zabudować.
Mógłbym pójsc na skróty i zakupić gotowy zabudowany (pytanie, jaka cena???).

Mam obawy co do jazdy zabudowanym jednośladem ze względu na dużą powierzchnię
boczną (wiatr, nierównośći, kręte zjazdy, wyższe +70km/h prędkości).
Uzytkownicy takowych twierdzą, że jeżdzą bez obaw...

Fully faired poziomy, który złożyłbym / kupiłbym byłby przede wszystkim rowerem
do treningów (w zalezności od wolnego czasu), kilku lub kilkunastu startów w sezonie.
"Rekordy" ustanawiałbym dla siebie, lecz jestem gotowy do podjęcia różnych wyzwań,
choć do ustanawiania rekordów trzeba miec budowę czasowca czy sprintera (nie górala, jak ja).

Waga 14,4kg - z obudową czy bez ?
Grupę pomimo tego, że 400LX, (niczego sobie) wypadałoby wymienić.

Interesowałyby mnie wymiary zabudowanego  i zdjęcia  (co by, w razie zakupu wiedzieć, że wystaczy mi miejsca w domiu :) ) .

Jestem z okolic Wrocławia (do Kalisza mam ca.125km).





« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2017, 09:53:36 am wysłana przez chris1990 »

kamilrozanski

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 64
  • AVENTYbike - producent velomobili
    • https://www.facebook.com/aventybike
Odp: Nowy kufer M. Kaczmarka
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 06, 2017, 09:51:27 am »



chris1990

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 161
Odp: Nowy kufer M. Kaczmarka
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 06, 2017, 09:57:37 am »
Kamil->

Czy to jest tylko ogólny pogląd na to, co posiadacie,
czy faktycznie wasz rower ("czarny, czy biały") ?

Jaka waga zabudowanego , wymiary, CENA ???


Maciej K

  • sympatyk na poziomie
  • **
  • Wiadomości: 35
Odp: Nowy kufer M. Kaczmarka
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 07, 2017, 08:35:22 am »
Krzysztofie... Poruszyłeś tyle wątków, że chcąc odpowiedzieć na nie musiałbym długi elaborat pisać.
Postaram się krótko. Ten czarny pojazd jest mój i czeka na ?tygrysa? sprintera już ponad 20 lat. Dł. ok 270cm.
Szer ok.54, wys ok.100.  Dokładne wymiary podam później. Waga z pojazdem ok 21 kg.
Ten biały pojazd, to niemiecka wersja (odkupili i przerobili) amerykańskiego Vectora. Stojący obok kolarz, to Gerhard Scheller. Wicemistrz olimpijski z Los Angeles (chyba 1986) w sprincie. Poprosiłem Kamila o umieszczenie tego zdjęcia, aby sylwetkę sprintera pokazać. (180 cm i kawał byka). Na mistrzostwach Europy w Nuembrecht (RFN) miał jednak pecha i został pokonany w sprincie na 200 m. przez  studenta Darka Kosińskiego, który NIGDY!!! kolarstwa nie trenował. Ot turysta.
Ale Darek jechał moją Sweet Surprise zbudowaną wg mojego (tak wyszydzonego tu na forum) ?nosa?. Czyli na tzw. czuja.
Gdyby wytrenowany kolarz Wiesław St. z Łodzi (dla którego Sweet budowałem i który bez obudowy osiągał na moim Choperku 70/h. Darek ok.45) nie stchórzył i na mistrzostwa pojechał, to wynik byłby wtedy  niewyobrażalny.
A tak, wymęczony (3 doby w trasie) Darek osiągnął tylko 94,8 km/h. Czyli kicha.
Z Gerhardem po kilku miesiącach zaprzyjaźniłem się budując dla jego drużyny nową, kevlarowo-węglową wersję Sweet.
Rok później (89) wygrał na niej wyścig w Muenster.
Masz rację. Ty sylwetki sprintera nie masz. Ale wyścigi? Czemu nie.
Obudowane jednoślady wykorzystywane są głównie do wyścigów (mam dużo zdjęć) i prób szybkości.
Czyli 800m do 1 mili rozbieg, foto bramka, 200 m i kolejny foto pomiar.
Jazda nimi po publicznych drogach, to próba samobójcza. Zapomnij.
Flevobike do szybkościowców raczej nie należy. Zanim zdecydujesz się na zakup nowego szybkiego pojazdu, to zapraszam do Kalisza (ul. Złota 86). 125 km to niewiele. Auto, jako współczesny młody człowiek najpewniej masz.
Po 39 latach działalności w tym temacie trochę się na tym znam i co nieco doradzić mogę.
Mam też z 8 różnych pojazdów do wypróbowania. Takie próby niewątpliwie podjęcie decyzji ułatwią. W firmie jestem co dzień.
Ja, będąc 42 letnim (rzadko jeżdżącym) prykiem i jadąc  jednośladem przeznaczonym do tej czarnej karoserii,
na trasie Kalisz-Pleszew (28 km) osiągnąłem średnią ok.41,5 km/h.
Pochwaliłem się , aby pokazać jakie możliwości, te moje dwukołowe ?taczki? mają.
Ja, jako kolarz byłem i jestem raczej cienki. Pozdro Maciej K.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 07, 2017, 08:39:18 am wysłana przez Maciej K »

chris1990

  • kolarz na poziomie
  • ***
  • Wiadomości: 161
Odp: Nowy kufer M. Kaczmarka
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 07, 2017, 01:55:00 pm »
Panie Macieju->

Dziękuję za informacje. Na pewno w przyszłości (być moze niedalekiej) podjadę do Kalisza
na spotkanie.
Przede wszystkim interesuje mnie, jakie rowery znajdują się "do potestowania"
i w jakich są cenach (mam określony budżet) ??? (poglądwe zdjęcia równiez dałyby mi pewien obraz)