Autor Wątek: Witam z Kalisza  (Przeczytany 3728 razy)

starszy

  • sympatyk
  • *
  • Wiadomości: 3
Witam z Kalisza
« dnia: Sierpień 15, 2016, 08:12:14 pm »
Jestem






































Jestem "starszy", starszy rzeczywiscie - nawet emeryt. Rower jest od wielu juz lat moja najtrwalsza miloscia, dlatego ten na ktorym nie moge juz jezdzic wisi na scianie przy mojej otomanie, ktora zajmuje sam (z rowerem sie nie da) a ten ktory ujezdzam to trajka Ice Trice na kolach 20"(stoi w garazu) i w zwiazku z tym mam pytanie - chcialbym wspomagac sie napedem elektrycznym. Mam na mysli tzw. silnik centralny 700W (mocowany przy suporcie), nigdzie nie znalazlem takiego rozwiazania, jaki akumulator do silnika tej mocy i ogolnie koszt takiego rozwiazania . Witam i pozdrawiam - Ryszard










Vredenickus

  • sympatyk na poziomie
  • **
  • Wiadomości: 32
Odp: Witam z Kalisza
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 15, 2016, 08:21:31 pm »
Witam kol. i pozdrawiam z Podkarpacia

Yin

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 3819
Odp: Witam z Kalisza
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 15, 2016, 08:59:59 pm »
Witaj na pokładzie :)

O budowie akumulatora poczytasz tu:
http://ebike.nexun.pl/lipo-jak-zbudowac-baterie/

http://ebike.nexun.pl/liion-jak-zbudowac-akumulator/

Osobiście polecam lipo odpada potrzeba zgrzewania. Forum arbiter znasz?
Frame is the heart of bike
https://get.google.com/albumarchive/113663826549422725409
5320W -> Watowica in progres :)

starszy

  • sympatyk
  • *
  • Wiadomości: 3
Odp: Witam z Kalisza
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 16, 2016, 11:53:54 am »
Witam ponownie - Yin, nie znam tego forum (arbiter), dzieki za linki z instruktazem,alewolalbym raczej kupic gotowy (odpowiedni) akumulator, poniewaz mam ograniczone zdolnosci manualne prawej dloni a nawet reki. Tylko powiedzcie mi prosze jaki, do silnika o tej mocy. Moja watpliwosc budzi umiejscowienie silnika przy suporcie w rowerze poziomym a w piascie kola odpada ze wzgledu na b. dobrze sprawujaca sie piaste wielobiegowa w tym kole i pochlebne opinie o tego rodzaju silniku. Poza tym akumulator najchetniej widzialbym w ksztalcie bidonu i tamze zamontowany. Chodzi mi o rozklad mas w tym rowerze - silnik i akumulator z przodu, czy nie bedzie zbyt duze obciazenie tej czesci roweru. 

aligatorpoczta

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 420
Odp: Witam z Kalisza
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 16, 2016, 12:45:41 pm »
Na tamtym forum Ci zrobią aku jakie będziesz chciał i będzie lepsze niż kupne
Czarne Swb  ful 26x26, Zielona żaba swb 20x26

Yin

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 3819
Odp: Witam z Kalisza
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 17, 2016, 12:08:10 am »
Wszystko zależy od tego na jakie dystanse chcesz jeździć, z jaką prędkością, ile będziesz wspomagał nogami, i ile masz miejsca do montażu akumulatorów. Co do samego akumulatora jak koledzy radzą trzeba się pytać na forum arbiter np tu: http://forum.arbiter.pl/viewtopic.php?t=4350&start=90
Frame is the heart of bike
https://get.google.com/albumarchive/113663826549422725409
5320W -> Watowica in progres :)

starszy

  • sympatyk
  • *
  • Wiadomości: 3
Odp: Witam z Kalisza
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 18, 2016, 11:46:38 am »
Dzieki - przetrawie to.

barmar7

  • sympatyk na poziomie
  • **
  • Wiadomości: 29
Odp: Witam z Kalisza
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 21, 2016, 01:13:31 pm »
Pozdrowienia ze śląska .Witamy w klubie poziomych dziadków.
"Wszystko można lepiej zrobić niż zostało to dotychczas zrobione"   
                 Henry Ford