Z powodu zmiany planów konstruktora szybki silnik TranzX (przedni, z przekładnią planetarną, sprzęgłem, czujnikami halla) szuka nowej poziomki, którą mógłby pociągnąć
z bardzo przyzwoitą prędkością.
Silnik jest zapleciony w nową obręcz stożkową 20 cali - wzmocnione szprychy 2,3 mm, w komplecie nowa szeroka opona Kenda, koło gotowe do jazdy.
Link do filmiku na YT jak silnik pracuje i jaką prędkość osiąga.
https://youtu.be/hGtdsIguQDUSilnik można zasilać napięciem 36V lub 48V - pod warunkiem stosowania odpowiedniego sterownika. Przy 36V osiąga około 30 km/h, przy 48V - 40 km/h i to na samym silniku (jazda tylko na manetce). Oczywiście nikt nie broni stosowania się do obowiązujących w Unii Europejskiej przepisów i wspomagania silnika pracą nóg oraz nie przekraczania prędkości 25 km/h

Warto podkreślić że jest to małe koło 20 cali, a prędkości jakie ten silnik na nim osiąga znacznie przekraczają prędkości uzyskiwane na przeciętnych rowerach elektrycznych z dużymi kołami 26 i 28 cali!
Silnik wraz z kompletnym kołem i oponą kosztuje 390 zł.
Polecam także zakup dedykowanego do tego silnika sterownika, dzięki któremu wykorzystane zostaną w pełni jego możliwości. Stosowanie sterowników o zbyt małych natężeniach prądu spowoduje, że silnik nie osiągnie odpowiedniej prędkości i momentu obrotowego, natomiast sterowniki za mocne łatwo mogą spowodować przegranie silnika a w konsekwencji jego uszkodzenie.
Koszt kompletu silnik + sterownik wynosi 520 zł.
Do cen należy dodać koszt przesyłki kurierskiej - 20 zł.
Zdjęcia:




Na życzenie mogę pomóc w skompletowaniu pozostałych elementów do elektryfikacji roweru, a więc manetki lub czujnika PAS, wskaźnika napięcia, a także baterii litowo-jonowej wraz z ładowarką.