Niski środek ciężkości ma sens. W rowerze pionowym trójkolowiym takim inwalidzkim możesz na zakrętach balansować ciałem a w trajce nie. Przy większych prędkościach na skręcie trajka staje dęba. Sprawdzone między innymi w matixie. Podwyższysz środek ciężkości i leżysz z przewrotką. Aluminiowe konstrukcje są trochę lżejsze ale są sztywne, nie pracują ale lubią pękać. Znam kogoś ze Śląska ale on robi tylko ze stali. Jak chcesz to go mogę zapytać. Ja się mechaniką nie bawię tylko elektryką.
no spoko teoria z tym balansowaniem

na każdej trajce da się balansować ciałem wymaga to trochę wprawy i ćwiczeń i oczywiście trzeba zapomnieć o pozycji sztywnej na dyra(wtedy lecisz na pysk jak nic)
środek ciężkości przecież mona regulować na przykład Matix ma taką możliwość
ramy alu owszem pękają ale tylko dla tego ze większość robi je z pa 38 i spawają to spawacze ze średnią znajomością spawania alu
naprawa ramy alu tez jest bardziej kłopotliwa i lepiej takiej się pozbyć od razu
dobrej klasy rama raczej rzadko strzeli a jest to wynikiem eksploatacji nie zgodnej z przeznaczeniem
pewnie znacie konstrukcje Jarka Roli perfekcyjnie obliczona i wytestowana trajka nie słyszałem żeby tam coś pękało a już ich trochę po świecie jeździ
racja wpadnij na zlot to sie trochę doszkolisz i zobaczysz na pewno ciekawe konstrukcje ,dopasujesz sie i będziesz miał możliwość znaleźć odpowiednia konstrukcje dla swoich potrzeb
