Autor Wątek: Kanstrukcja Tour Easy  (Przeczytany 3343 razy)

jarek_es

• Administrator
  • całkiem inny wariat
Kanstrukcja Tour Easy
« dnia: Marzec 04, 2009, 08:51:40 pm »
Napisał: Piter-88
2003-12-10 20:26:42
------------------
  Jestem początkującą osobą interesującą się rowerami poziomymi. Moim marzeniem jest posiadanie ów rowaru. Tak więc spróbowałem kupić już gotowy sprzęt ale napotkały mnie tródności: Po pierwsze jest mało firm zajmujących się seryjnym produkowaniem tych rowerów a te robione na zamówienie są dla mnie nieosiągalne. Po drugie taki sprzęt koszuje raczej spore pieniążki i niesety nie wszystkihch na to stać Po trzecie w polsce jest raczej niewielki wybur bardzo dobrych sprzetów a te Niemieckie albo Angielskie są bardzo drogie i trudno jest je sprowadzić do kraju. Tak więc sprobowałęm skonstruławać od podstaw własny... Jednak pojawiły się poważne tródności! Do tego potrzeba odpowiednio wyposarzonego warsztatu , materiałów ,umiejętności i czasu. Niestety też tego zrealizować nie mogę. Jest ostatnie wyjście z sytuacji mianowicie opracowanie projektu i wysłąnie go do Zaklądów Mieleckich. Postanowiłem wykonać przerobiony projekt Tour Easy zgodnie z obowiązujacymi standardami niektórych części ramy. Jednak nie mogę sprawdzić poprawności niektórych rozwiązań ponieważ jeden błąd w obliczeniu i niestety może wyjść coś zupełnie innego i nie do jazdy. Czy może ktoś posiada pełny rozrys techniczny Tour Easy wraz ze szczegółami bo ten zamieszcony na stronce jest z małym błedem wykrytym przez technika-mechanika mianowicie jest pewna nieścisłość w tylnym trójkącie jest zbyt słaby , wiotki i podatny na uszkodzenia w czasie jazdy Potrzebuje pomocy... Byłbym wdzięczny jak by ktoś z doświadczeniem mi go przesłał albo pokierunkował co do projektu. Pozdrawiam Piotrek

jarek_es

• Administrator
  • całkiem inny wariat
Odp: Kanstrukcja Tour Easy
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 04, 2009, 08:52:11 pm »
Napisał: ~nikdo
2003-12-10 21:42:30
--------------------