Autor Wątek: matix w terenie  (Przeczytany 16158 razy)

AGA

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 870
  • PRODUCENT TRAJEK
    • matixbike
matix w terenie
« dnia: Listopada 12, 2014, 07:39:09 am »
https://www.facebook.com/matixbike/timeline         - MATIX TRÓJKOŁOWIEC POZIOMY fat 1000W,48v, ,LIPO4 18AH przebieg- 2014-4860km sezon2015 -3740km,sezon2016-4456 przejechane

szydziu

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1709
    • Pilskie Bractwo Turystyki Rowerowej.
Odp: matix w terenie
« Odpowiedź #1 dnia: Listopada 13, 2014, 12:00:51 am »
Mnie się podoba.
W sakwach są aku? Ile zajmują miejsca? 10% sakwy? można na nie zapakować wyprawowe szpeje ?
Brakuje mi jeszcze filmiku z "miejskiej dżungli" krawężniki, tory itp. :)
Ktoś potrzebuje przyczepę kempingową?


https://youtu.be/b-T87-Vb9a8

AGA

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 870
  • PRODUCENT TRAJEK
    • matixbike
Odp: matix w terenie
« Odpowiedź #2 dnia: Listopada 13, 2014, 06:56:55 am »
z filmem z miasta będzie problem
nie robię filmów staram się raczej przeżyć, spaliniarze wiecznie się spieszą i nie zwracają uwagi na mniejsze urządzenia 8)

aku zajmują 1/3 górnej sakwy jeden na drugim  2x10ah lipo4 38x16x8+-zostaje przestrzeń40x20x18+-z tym ze sakwy sa bardziej pakowne od sztywnych kufrów
w tych sakwach bocznych można zapakować bardzo dużo nawet na tygodniową wyprawę
https://www.facebook.com/matixbike/timeline         - MATIX TRÓJKOŁOWIEC POZIOMY fat 1000W,48v, ,LIPO4 18AH przebieg- 2014-4860km sezon2015 -3740km,sezon2016-4456 przejechane

szydziu

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1709
    • Pilskie Bractwo Turystyki Rowerowej.
Odp: matix w terenie
« Odpowiedź #3 dnia: Listopada 13, 2014, 07:53:33 am »
To pojedź na nagranie w nocy ;) Ruch zdecydowanie mniejszy a oświetlenie uliczne pozwoli na rozsądne nagranie ;)
Ktoś potrzebuje przyczepę kempingową?


https://youtu.be/b-T87-Vb9a8

tomek70

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 1114
Odp: matix w terenie
« Odpowiedź #4 dnia: Listopada 13, 2014, 07:38:33 pm »
Fajnie też już się zbieram zrobić trajkę, kilka lat ale już teraz chyba zrobię bo zakupiłem piasty do przednich kół a jak już coś jest kupione to robię. Na jakim napięciu jeździsz bo trochę niezrozumiale napisałeś z tego co zrozumiałem jest to po dwa aku równolegle i potem w szereg czyli coś koło  32.6 v  20 Ah po naładowaniu?
Co do akumulatorów pisałeś że chcesz w zimie jeździć do pracy pamiętaj tylko że akumulatory nie mogą osiem godzin na mrozie stać zabieraj je do ciepłego pomieszczenia a czy mógł byś strzelić fotki tej przekładni to znaczy tam gdzie spotykają się trzy łańcuchy pozdrawiam

AGA

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 870
  • PRODUCENT TRAJEK
    • matixbike
Odp: matix w terenie
« Odpowiedź #5 dnia: Listopada 13, 2014, 08:14:17 pm »
szydziu nie wypuścisz mnie na nagrania w mieście masz z autostrady a to prawie to samo, jest tam parę podskoków na progach to sobie polukaj w zwolnionym tempie ;D

dzięki za rade odnośnie aku w zimie, ale ja nie mam w planach dojeżdżać do firmy na rowerku bo 50 metrów to żaden dystans  ;)

napiecie 36v 2x10ah36v silnik 800w ,podłączona każda bezpośrednio pod sterownik dwie linie zasilające
zasięg na jednym lądowaniu przy wspomaganiu 20-30% w łatwym terenie, koło 65-70 km
 baterie jeszcze mogły ciągnąć bo zabezpieczenie się nie uaktywniło
w terenie ciężkim 50/50  zasięg spada do 45-50 km
jak testowałem na 500w silniku wynik był lepszy o 20%
ale czasem na podjazdach powyżej 10% brakowało 500-tce mocy
https://www.facebook.com/matixbike/timeline         - MATIX TRÓJKOŁOWIEC POZIOMY fat 1000W,48v, ,LIPO4 18AH przebieg- 2014-4860km sezon2015 -3740km,sezon2016-4456 przejechane

Tehen

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 515
  • Kolejarz forumowy
Odp: matix w terenie
« Odpowiedź #6 dnia: Listopada 13, 2014, 10:39:20 pm »
Nie żebym się czepiał ale porównanie autostrady do jazdy miejskiej to dwie różne jazdy.
Posiadam trajkę ale jaz.da po mieście to jedynie w weekendy lub wieczorem.
W dzień szkoda nerwów >:(

To samo tyczy się jazdy zimą.
Kupując rower myślałem o dojazdach do pracy "fajnym rowerem co się na nim nie wywrócę jak będzie szklanka na drodze".
Pierwsze jazdy po śniegu zweryfikowały moje plany.
Albo poziom i wygoda albo wydasz w cholerę kasy na różne kierownice i siodełka tylko po to żeby w końcu i tak kupić sobie rower poziomy.

AGA

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 870
  • PRODUCENT TRAJEK
    • matixbike
Odp: matix w terenie
« Odpowiedź #7 dnia: Listopada 14, 2014, 06:59:57 am »
uważam że każdy ma prawo wyrazić opinie ,po to jest forum
uwagi konstruktywne są mile widziane

ja tez jestem zmuszony jeździć po mieście, ale osobiście nie widzę w tym nic przyjemnego
siedzi się dość nisko asfaltu i rury walą sadzą prosto w pysk  >:(

na dzień dzisiejszy nie mam żadnego materiału ,który mógłbym upublicznić odnośnie jazdy w mieście
wiem ze kilku moich klientów jeździ codziennie przez miasto do roboty
niestety dużo forumowiczów zeszło do" podziemia ",obawiają się pisać na tym forum żeby nie narazić się na złośliwe wpisy  :(
gdyby zechcieli podzielić się swoimi doznaniami ,pewnie każdy z przyjemnością oglądnął  by materiał

co do jazdy w zimie na trójkołowcu zaręczam ze nie ma szans na wywrotkę poza jednym przypadkiem
poślizg boczny przy dużej prędkości i przystawienie koła np. do krawężnika
w tamtym roku nawet udało mi się zrobić mały kulig gdzie głównym ciągnikiem była trajka
a w tym roku już się uzbroiłem w kolcowane opony i czekam  ;)
z takiej akcji z przyjemnością nakręcę parę minut żeby przekonać brać rowerową. ze nie warto rowerka wieszać na zima w garażu  :)



https://www.facebook.com/matixbike/timeline         - MATIX TRÓJKOŁOWIEC POZIOMY fat 1000W,48v, ,LIPO4 18AH przebieg- 2014-4860km sezon2015 -3740km,sezon2016-4456 przejechane

grzeziu

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 324
Odp: matix w terenie
« Odpowiedź #8 dnia: Listopada 14, 2014, 09:56:14 am »
miales nagrac zawracanie na 3,2m

AGA

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 870
  • PRODUCENT TRAJEK
    • matixbike
Odp: matix w terenie
« Odpowiedź #9 dnia: Listopada 14, 2014, 08:34:07 pm »
jeszcze nagram
na dzień dzisiejszy brak czasu
całkowicie pochłonęła mnie firma  8) i nowe pomysły
https://www.facebook.com/matixbike/timeline         - MATIX TRÓJKOŁOWIEC POZIOMY fat 1000W,48v, ,LIPO4 18AH przebieg- 2014-4860km sezon2015 -3740km,sezon2016-4456 przejechane

andrej

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 278
Odp: matix w terenie
« Odpowiedź #10 dnia: Listopada 21, 2014, 10:14:10 pm »
AGA Pozdrawiam.
Zauważyłeś, że mocowanie silnika na tylnym wahaczu to zły pomysł.
Nastepnie zamontowałeś go w odpowiednim miejscu. Bylo tam na to miejsce.
Ja w swoich trajkach nie mam miejsca na doczepiaki. Silnik wplatany jest elastyczny i mi to odpowiada.

AGA

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 870
  • PRODUCENT TRAJEK
    • matixbike
Odp: matix w terenie
« Odpowiedź #11 dnia: Listopada 22, 2014, 08:56:03 am »
pierwsze mocowanie było na wahaczu ,tylko dla tego ze wykorzystałem ramę jaką miałem pod ręką 
chodziło o sprawdzenie samego napędu
żadna trajka z takim mocowaniem nie trafiła do klienta (silni na górze )
silnik dalej jest mocowany na tylnym wahaczu rama została przeliczona pod silnik i wahacz odpowiednio zmodyfikowany
nie ma innej opcji jeśli ma to być stabilne w stosunku do reduktora
zastosowanie doczepniaka to alternatyw dla większych mocy przy niewielkim nakładzie ja idę tą drogą ;)
https://www.youtube.com/watch?v=HJj-J84gHRk&feature=youtu.be
https://www.facebook.com/matixbike/timeline         - MATIX TRÓJKOŁOWIEC POZIOMY fat 1000W,48v, ,LIPO4 18AH przebieg- 2014-4860km sezon2015 -3740km,sezon2016-4456 przejechane

andrej

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 278
Odp: matix w terenie
« Odpowiedź #12 dnia: Listopada 22, 2014, 06:01:11 pm »
Jaką moc mają te silniki?
Pamiętasz, napisałeś mi, że jak się nadużywa wspomagania to kondycja spada.
Dlatego zastosowałem niewielkiej mocy w kole bez dodatkowych mechanizmów jako wspomagacz.
Chociaż kusi mnie min 800W bezprzekładniowy.

AGA

  • całkiem inny wariat
  • *****
  • Wiadomości: 870
  • PRODUCENT TRAJEK
    • matixbike
Odp: matix w terenie
« Odpowiedź #13 dnia: Listopada 22, 2014, 07:44:39 pm »
ja stosuje 500 i 800
mam tez 1200 ale okrutnie zjada prąd
miedzy 500a800jest róznica 20 km przy tym samym procencie wspomagania sprawdzałem na 30%
natomiast 1200 to 50% mniejszy przebieg do 800
jedynie co imponuje to szybkość rozpędziłem do 80km/h z mniejszym reduktorem
500 spokojnie idzie 45-50km/h
800 daje rade do 65
jak gonisz to zasięg  spada  ;)
teraz ja mam pytanko jakiego tiga uzywasz do alu ??
« Ostatnia zmiana: Listopada 22, 2014, 07:47:43 pm wysłana przez AGA »
https://www.facebook.com/matixbike/timeline         - MATIX TRÓJKOŁOWIEC POZIOMY fat 1000W,48v, ,LIPO4 18AH przebieg- 2014-4860km sezon2015 -3740km,sezon2016-4456 przejechane

andrej

  • wyczynowiec na poziomie
  • ****
  • Wiadomości: 278
Odp: matix w terenie
« Odpowiedź #14 dnia: Listopada 22, 2014, 09:02:08 pm »
Fachowiec, który spawa na ESABACH powiedział, że bardzo dobrze spawa,
 był jednym z droższych chińczyków.
Jak do zastosowań hobbystycznych wystarcza, a myślę, że i na niewielkiej produkcji też by się sprawdził.
https://www.youtube.com/watch?v=vpbv2IoJ0IY